Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 января 2023

Анастасия

Помощник директора, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
32 года
Город проживания:
Черновцы
Готов работать:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Знания и навыки

Користувач ПК Користувач Internet MS Office Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом Менеджмент проектів Робота з Державною казначейською службою Робота з системою електронного документообігу на базі 1С

Дополнительная информация

Освіта – вища:

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького:
–повна вища освіта за спеціальністю «Iнформатика»; диплом з відзнакою, кваліфікація магістр Iнформатики, викладач інформатики вищого навчального закладу (2015 р.);

Михайлівське вище професійне училище №52:
–базова середня освіта за напрямом підготовки «Оператор комп’ютерного набору. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних» (2009 р.);


Трудова діяльність:

Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького:
*Молодший науковий спiвробiтник з січня 2015 р. по грудень 2017р.
Функціональні обов’язки:
-Ведення справочинства (оформлення різних видів документів, погодження документів, складання трудових контрактів, складання особистих документів, реєстрація внутрішніх документів; ведення журналу обліку надходжень оригіналів методичних видань, накладних, відомостей на внутрішнє переміщення видань та відомостей на передачу безоплатних видань авторам та підрозділам).
-Участь у підготовці та проведенні семінарів, круглих столів, конференцій, тренінгів (підготовка та погодження проекту наказу до заходу, його розмноження та розповсюдження; підготовка аудиторії (технічний супровід), підготовка приміщення (правильне розміщення столів, стільців та іншої допоміжного обладнання), підготовка презентацій.
-Підготовка наукової продукції до друку (набір та редагування тексту до навчальних посібників, підручників, методичних та наукових видань, сканування та обробка зображень).

*Економіст (сумісництво) з травня 2016 р. по грудень 2017р.
Функціональні обов’язки:
-Складання кошторисів витрат та розрахунки до них.
-Здійснення обліку і контролю за виконанням кошторису доходів і витрат.
-Здійснення контролю за правильним та економічним використанням коштів згідно їх цінового призначення відповідно до затверджених кошторисів витрат до бюджету.

Мелітопольська філія ТОВ «ТЕЛЕСВІТ» (Компанія "ВОЛЯ"):
*Фахівець з договірних питань та з адміністративної підтримки бізнесу з січня 2018 по квітень 2019р.
Функціональні обов’язки:
-Оформлення, підготовка, укладання договорів.
-Ведення внутрішнього документообігу компанії, ділового листування. Складання листів, запитів, підготовка відповідей на отримані листи, обробка вхідної документації (оригіналів документів), електронних листів, запитів від філій Компанії.
-Контроль бюджету та підготовка графіку платежів.
-Оформлення персоналу, ведення особових справ, трудових книжок, табелю обліку робочого часу.
-Складання наказів з кадрових питань.
-Забезпечення життєдіяльності офісу.
-Замовлення ж/д квитків, готелів.
-Закупівля канцелярських товарів та продуктів харчування.
-Прийом та розподіл дзвінків, прийом відвідувачів.
-Участь в організації корпоративних заходів.

ТОВ «МПІ-АГРО»:
*Помічник генерального директора з травня 2019р. по листопад 2020р.
Функціональні обов’язки:
-Складання і веденнякалендарю розкладу керівника; стеження за знаменними датами, днями народження.
-Підготовка зустрічей з партнерами, представниками влади, підготовка місця зустрічей і забезпечення всім необхідним.
-Підготовка та організація робочих і особистих поїздок керівника.
-Ведення протоколів зустрічей, допомога в проведенні переговорів та зборі інформації та документів.
-Зберігання і систематизація документів, з якими працює керівник.
-Збір інформації про виконання завдань керівниката доповіданнящодо проблем з їх виконанням або невиконанні.
-Вистежування програм в яких бере участь керівник і інформування про хід їх виконання.
-участь в планерках і координація разом з керівником.
-Забезпечення офісу керівника всім необхідним.
-Підбір персоналу.
-Виконання інших доручень, пов'язаних з діяльністю керівника.
-Замовлення ж/дта авіаквитків,бронювання готелів.


Підвищення кваліфікації:
-Курси з англійської мови (листопад – по даний час)
- Курси 1С: Бухгалтерія 8 (40 годин, вересень – листопад 2020р.);
-Курси Табличний процесор Excel: розрахунки та обробка даних (20 годин, жовтень – листопад 2020р.):
-Вища школа асистента керівника (онлайн курс, 72 години, серпень-вересень 2020р.);
-Курси з англійської мови (травень – серпень 2020р.);


Інша діяльність:
-Організатор заходів (тренінгів, семінарів, круглих столів, прес-конференцій) Благодійної організації "Соціальний фонд" з 2015 р.;
-Фінансовий менеджер проектів Благодійної організації Соціальний фонд" з 2016 р.по грудень 2018р.;
-Виконавчий директор Благодійної організації "Соціальний фонд" з грудня 2018р. по даний час;
-Помічник депутата Мелітопольської міської ради ЗОз серпня 2019р. по даний час.


Додаткові дані:
-Менеджмент проектів (складання бюджету, фінансова координація проектів, робота з первинною документацією, фінансова звітність перед донорами) з 2015 р.
-Робота з системою електронного документообігу на базі 1С «1C: Документообіг.3»з 2018 р.
-Робота з CRM(Бітрікс24) з 2020р.


Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: