Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 апреля 2024 PRO

Лідія

Керівник відділу навчання і розвитку персоналу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Борзна
Готов работать:
Винница, Ивано-Франковск, Киев, Тернополь

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з персоналу

с 10.2022 по 05.2023 (7 месяцев)
Ліра, Одеса (Хімічна промисловість, фармацевтика)

•аналіз наявної оргструктури та її оптимізація згідно стратегії розвитку компанії;
•розроблена HR-стратегія відповідно до стратегії розвитку компанії;
•організація системи підбору персоналу;
•визначення зон відповідальності та чітким вимогам до роботи працівників завдяки прописаним посадовим інструкціям;
•консультації керівників підрозділів щодо питань управління персоналом.

Куратор корпоративного університету

с 09.2021 по 07.2022 (10 месяцев)
Інститут мікробіологічних досліджень, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

•участь в розробці стратегії, місії та цінностях корпоративного університету;
•планування роботи університету на рік, складання графік навчань та бюджетів;
•створення навчальних матеріалів, відео-курсів (по продукту компанії, роботі з програмами, сервісу, управління конфліктами, тощо), регламентуючих документів по навчанню;
•запровадження нематеріального та матеріального заохочення працівників;
•розробка системи професійного зростання та внутрішнього кадрового резерв;
•управління внутрішнім порталом для навчання, написання ТЗ для його покращення;
•перегляд оргструктури, перерозподіл обов’язків у зв’язку з війною та організація швидкого перенавчання відповідно до нових посад.

Директор з персоналу

с 02.2019 по 05.2021 (2 года 3 месяца)
Premium Space, Тернопіль (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•побудова HR-процесів з нуля (рекрутинг, адаптація, оцінка, навчання, утримання, матеріальна і нематеріальна мотивація, HR-бренд, корпоративна культура);
•організація роботи HR-відділу (підбір та навчання підлеглих, планування, координація і контроль роботи);
•прописання всіх необхідних документів для навчання: профілі посад і компетенцій, індивідуальні плани розвитку, методичні матеріали, графіки стажування, тощо;
•впровадження системи стажування і наставництва;
•разом із керівниками відділів вибудувала систему навчання необхідних компанії спеціалістів з «0»;
•розробка системи професійного зростання та внутрішнього кадрового резерву;
•організація системи зовнішнього та внутрішнього навчання;
•проведення тематичних вебінарів і тренінгів «Ефективна комунікація», «Цілепокладання», «Стресостійкість», «Управління конфліктом».

Заступник директора компанії з персоналу

с 03.2017 по 10.2018 (1 год 7 месяцев)
Hover Ukraine, Житомир (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

•розробка і проведення оцінки персоналу середньої ланки;
•складання плану навчання для створення кадрового резерву на основі проведеної оцінки;
•розробка та постійна актуалізація навчального матеріалу і програми стажування;
•організація постійного професійного підвищення кваліфікації персоналу (внутрішнє навчання);
•розробка кваліфікаційних вимог до менеджменту середнього рівня.
•введення системи нематеріальної мотивації та заходів для утримання персоналу;
•формування та підтримки корпоративної культури, організації корпоративних активностей;
•підбір персоналу.

Керівник проекту створення міні-серіалу

с 11.2014 по 01.2017 (2 года 2 месяца)
WHERE ARE WE NOW?, Дистанційно (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- пошук спеціалістів в команду проекту;
- розробка інструкцій та техзавдань для учасників;
- координація роботи команди та учасників;
- генерація ідей по концепції та сюжету відео, написання та переклад сценаріїв;
- відеомонтаж роликів в Sony Vegas, створення субтитрів на youtube;
- адміністрування групи прихильників творчості Девіда Боуї (понад 40 тис. учасників) – впорядкування та реструктуризація матеріалів, організація заходів (конкурси, опитування, зустрічі, тощо), модерування тем обговорень, спілкування учасників у групі.

Керівник творчого проекту

с 01.2008 по наст. время (16 лет 3 месяца)
МАРГАРИТА СТАРЖЕВСЬКА, Дистанційно (Видавництво, поліграфія)

• письменницька діяльність – статті на різні теми, інтерв’ю, оповідання, казки, вірші, переклади, повісті;
• координування проекту створення міні-серіалу на youtube, написання сценаріїв до відео;
• призові місця та відзнаки у літературних конкурсах “Золотий лелека", "Книголав", "Крилатий Лев", "Гранослов", "Смолоскип" та ін.);
• участь в літературних та творчих зустрічах;
• публікації у збірках ( "VivArt", "Стежками Середзем'я", "Сестра таланту", "Український постапокаліпсис", "Моя історія війни"), в газетах і журналах.

Образование

Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Психології та соц. роботи, Практична психологія, Ніжин
Высшее, с 2005 по 2011 (5 лет 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Management skills. Human resources

2018

Курси з організації та здійснення професійно-психологічного відбору

11.2015-09.2016

HR-директор, Бізнес-конструктор

2019, 2,5 місяці

Дополнительная информация

Робота з персоналом:
•в HR – понад 10 років (з 2012 р.);
•досвід на керівних посадах – з 2016 р. (до 10 чол.);
•сфери, в яких працювала: виробництво, медицина, торгівля, будівництво, освіта;
•налаштування HR-процесів з «нуля» в компаніях;
•створення та розвиток корпоративного університету компанії;
•розробка та впровадження системи навчання персоналу (віддалено, на місці або змішана форма);
•особиста розробка навчальних матеріалів та проведення вебінарів, тренінгів;
•проведення тендерів на зовнішнє навчання персоналу.

Загальні навички:
•впевнений користувач ПК, пакет MS Office;
•знання основ відеомонтажу (Sony Vegas), HTML та CSS;
•англійська – Intermediate.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: