Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 PRO

Олена

HR Business partner, 50 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
48 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Проектна робота

с 02.2021 по наст. время (3 года 2 месяца)
Приватна практика, Одеса (Приватні особи)

✔️Супровід малого бизнеса в питаннях структурування, постановці цілей і залучення персоналу.
✔️Кризові питання фахівців і власників малого бізнесу.
✔️ Навчальний проект.

HR Business partner

с 11.2016 по 02.2021 (4 года 3 месяца)
ТОВ "Інтероко" бренд Люксоптика, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1. Створення сильної команди запровадження корпоративної культури.
2. Рішення актуальних стратегічних завдань.
3. Відстеження потреб бізнесу, аналіз та адаптація HR стратегії компанії.
4. Участь у бізнес процесах та розробці стратегії.
5. Вплив на взаємодію між департаментами та забезпечення узгодженості роботи.
4. Бюджетування та контроль за його виконання.
5. Участь у плануванні розширення мережі.
6. Пошук та пропозиції альтернативних нових рішень в сфері HR.
7.Рішення нестандартних кейсів разом з керівництвом.

Консультант керівників

с 01.2015 по 10.2016 (1 год 9 месяцев)
ФОП “LiyaCruise”,АН “АРЕАЛ-контракт”, ДП "ІЛС" (логістика), Одеса (Нерухомість)

Співпраця з власниками з питань розвитку і планування, допомога у підборі персоналу.

HR менеджер

с 02.2011 по 12.2014 (3 года 10 месяцев)
МедФармХолдинг (фармацевтика), Запоріжжя (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1.Формування відділів персоналу за напрямами виробництва, роздріб, клініка і контроль їх роботи.
2. Закриття вакансій ТОП для керуючої компанії.
3. Пошук фахівців за напрямами: роздріб мережа аптек, фармацевтичне виробництво, нерухомість та капітальні ремонти.
3. Розробка та проведення атестація персоналу роздрібної мережі, адаптація персоналу.
4. Навчання персоналу, забезпечення проведення оцінки персоналу компанії з метою виявлення рівня знань та навичок відповідно до розробленої HR-стратегії.
5. Розробка програм для індивідуального та цільового навчання.
6. Створення та вдосконалення системи взаємодії з навчальними закладами з метою підготовки фахівців-початківців профільних спеціальностей
7. Контроль за виконанням стандартів роботи.
8. Організація свят, заходів до підприємства.
9. Участь у вирішенні конфліктних ситуацій у підрозділах.

Менеджер з персоналу

с 12.2008 по 01.2011 (2 года 1 месяц)
Литовський інвестиційний фонд (фінансові послуги), Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

1.Організація заходів і зустрічей.
2.Підготовка документів для презентації, зустрічей та переговорів.
3.Проведення презентацій і зустрічей.
4. Пошук та відбір співробітників для роботи фонду, життєзабезпечення офісів в регіонах.
Також всередині організації була головним бухгалтером виконуючи такі обов'язки: робота з бюджетниками (рахунки, оплати), часткова звітність (всі звіти з ЖКГ, газу та електроенергії),
5. Кадрова політика (пошук співбесіди персоналу, оформлення, розробка посадових інструкцій, кадрової політики, договорів матеріальної та комерційної відповідальності).

HR менеджер

с 11.2006 по 11.2011 (5 лет)
ТОВ "ТД Амстор", Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

1. Відкриття маркетів зі штатом 400-500 чоловік: пошук, підбір, співбесіда персоналу.
2. Оформлення всієї документації особистої справи співробітників, що приймаються та звільняються (договору матеріальної та майнової відповідальності, комерційної таємниці, необхідні
розписки та ін.)
3. Розробка посадових інструкцій: накази, відрядження працівників.
4. Адаптація співробітника у відділі, аналіз роботи відділів щодо необхідності додавання чи скорочення штату, атестація співробітників, договору матеріальної відповідальності відділів.
5. Під час відпустки інспектора з кадрів повністю виконувала його функції.

Заступник директора

с 07.2004 по 10.2008 (4 года 3 месяца)
ТОВ "Тандем Плюс", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Розвиток і керування роздрібною мережею.
2. Укладання договорів із клієнтами.
3.Створення кадрової політики підприємства. (штатний розклад, посадові інструкції, співбесіда та оформлення, особисті справи, накази).

Образование

Юго-Востоний институт психоанализа

Системные расстановки, системный терапевт -расстановщик, Запоріжжя
Высшее, с 2013 по 2016 (2 года 10 месяцев)

Запорізькій національний технічний універсітет

Управління перевезенням, логіст, Запоріжжя
Высшее, с 1993 по 2003 (9 лет 10 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

MQ тестування позитивне мислення

2013

Школа без логічного метода Академіка Лосева С.І.

2018

Курс “Клінічна психологія”

2021

Курс “Терапія травми” Франц Руперт

2021

Знания и навыки

Підбір керівного персоналу Наполегливість MS Excel Ведення кадрового обліку MS PowerPoint Підбір персоналу для рітейлу Проведення тренінгів

Дополнительная информация

Soft Skills :
✔️Емоційний інтелект
✔️Системність
✔️Здатність до вирішення
конфліктів
✔️Гнучкість
✔️Комунікабельність
✔️Стресостійкість

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: