Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 июля 2021

Наталя

Офіс-менеджер, адміністратор, інспектор відділу кадрів

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Бойчук Наталя Станіславівна
Дата народження: 01.07.1985
Місто: Вінниця
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта: вища економічна

Спеціальність: магістр з фінансів

Мета: робота в динамічній компанії на посаді, що дасть змогу застосувати свої навички та досвід роботи, розкрити свій потенціал та рости як професіонал.

Досвід роботи:

Старший контролер-касир Ощадбанк 2007 рік

(прийом грошових коштів, валютно обмінні операції, звірка з касирами)

Менежер з продажу Olkar 2011 рік
(розширення клієнтської бази, продаж товару компанії, контроль дебіторської заборгованості, формування звітів)
Старший офіс-менеджер ПП Будпостач 2012-2021 рік


Функціональні обов’язки:

- облік роботи співробітників (табель, відпустки, лікарняні);
- кадрова робота (оформлення, звільнення, переведення);
- робота з кореспонденцією;
- забезпечення офісу водою, канцтоварами, господарськими товарами та ін. необхідним, оформлення командировок;
- подання на оплату рахунків та контроль оплат (готівкові, безготівкові);
- виконання доручень керівника;
- ведення документообігу на представництві;
- прийом заявок по телефону від клієнтів та торгових представників;
- контроль дебіторської заборгованості клієнтів;
- прийом грошових коштів;
- проведення видаткових накладних, переміщення товару між складами, інвентаризація, пошук дефіцитного товару по регіонах;
- створення маршрутних листів по місту та Вінницькій області, закриття маршрутних листів, контроль та облік витрат палива;
- замовлення запчастин до автомобілів, фільтрів, масла, шини і т. д. ведення обліку по ремонтах автопарку та забезпечення його в належному стані;
- організація отримання вантажів та кореспонденції службами доставки (САТ, Нова Пошта, Ін тайм, Делівері);
- робота з кабінетами Нова пошта, Ін тайм, Вог і т. д.;
- оформлення ТТН;
- проведення інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки та заповнення відповідних журналів; облік, закупка, перезарядка вогнегасників.


Професійні навички:
―Знання 1С.7, 1С.8;
―уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad);
―знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
―грамотна усна і письмова мова;
―знання основ діловодства та документообігу;
―досвід організації нарад, зустрічей та переговорів;
―навички забезпечення життєдіяльності офісу;
―знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська- середній рівень;
―вміння працювати як в команді так і самостійно;
―вміння працювати з великим обсягом інформації і декількома завданнями одночасно;

Особисті якості:

Спокійна, врівноважена але вмію активно і аргументовано відстоювати власну думку, комунікабельна, цілеспрямована, працьовита, з відповідальністю ставлюся до поставлених завдань.
З творчим потенціалом і аналітичним складом розуму, пунктуальна, креативна, впевнена в собі, прагну вдосконалювати себе, є бажання вчитися новому та розвивати набуті навики.
Додаткова інформація:

Сімейний стан: не одружена.
Діти: дочка 13 років.
Шкідливих звичок немає.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: