Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 марта 2023 PRO

Дмитро

Керівник, заступник директора, начальник відділу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер (керівник) call-центру

с 12.2021 по 10.2022 (10 месяцев)
“Ambulant”, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Контроль роботи операторів call-центру;
Підбір, навчання та адаптація нових операторів call-центру;
Підтримка позитивного клімату у колективі;
Написання скриптів;
Прослуховування телефонних дзвінків, аналіз та коригування роботи оператора.

Директор

с 12.2016 по 07.2021 (4 года 7 месяцев)
ТОВ «Адамант-ДС», Київ (IT)

- Особисті продажі, супровід VIP-клієнтів
- Залучення нових клієнтів (продажі послуг компанії)
- Робота з існуючою клієнтською базою
- Моніторинг і аналіз цін конкурентів, підготовка пропозицій для збільшення продажів
- Рішення адміністративних питань
- Контроль дебіторської заборгованості
- Розробка і погодження нових акційних пропозицій для збільшення рівня продажів
- Формування бюджету компанії
- Підбір та навчання персоналу
- Контроль виконання планів підрозділу по доходу
- Щоденна відпрацювання виписки і бюджету
- Контроль за якістю надання послуг;
- Розподіл обов'язків і завдань між співробітниками компанії, контроль їх виконання
- Розробка і впровадження нових видів послуг
- Управління кількома проектами одночасно
- Робота з претензіями клієнтів і вирішення конфліктних ситуацій
- Підготовка договорів на надання послуг
- Контроль бази даних абонентів, її підтримки в актуальному стані
- Формування та забезпечення реалізації бюджету компанії
- Розробка і впровадження сайту з нуля (підготовка договору, складання ТЗ, проведення переговорів, контроль за виконанням робіт і запуск сайту)
- Робота з існуючим сайтом компанії (розміщення новин, коригування існуючої інформації, виправлення помилок,
додавання інформації)
- Формування щоденної, щомісячної звітності по виконаним роботам, обсягам наданих послуг
- Співпраця з банківськими установами, реєстраторами та
платіжними системами

Заступник директора по роботі з абонентами

с 12.2013 по 12.2016 (3 года)
ТОВ «Адамант-Телеком», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Розподіл обов'язків і завдань між співробітниками компанії, контроль їх виконання
- Ведення проектів від початку і до їх здачі
- Формування щоденної, щомісячної звітності по виконаним роботам, обсягами наданих послуг, звіти по витратах
- Щомісячний аналіз і підготовка аналітики на підставі наданих звітів за місяць
- Проведення переговорів з адміністрацією керуючих компаній для розширення Зони покриття компанії, укладання договорів
- Контроль% проникнення в будинки
- Підвищення показників зростання абонентської бази (фізичних осіб)
- Різні форми звітів на підставі даних абонентської бази
- Аналітичні звіти для керівництва
- Взаємодія всередині компанії з технічним відділом, бухгалтерією
- Формування реєстру боржників з подальшим смс інформуванням
- Формування звітності щодо динаміки заборгованості по абонентам з щоденним його оновленням
- Робота з претензіями клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій
- Перевірка щомісячних, щоквартальних звітів на достовірність даних, наданих Постачальниками про надані послуги з подальшою передачею документації в бухгалтерію для оплати
- Щомісячне формування рахунків для оплати, друк, підготовка документів для подальшого поширення службою кур'єрської доставки
- Координація дій при зверненні абонентів щодо
технічних проблем

Старший менеджер

с 12.2010 по 12.2013 (3 года)
ТОВ «Адамант-Телеком», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Робота зі зверненнями існуючих і потенційних абонентів, консультації по продуктам, тарифами, обладнання, умови підключення, вирішення питань клієнтів;
- Знання принципів та стандартів обслуговування клієнтів;
- Здійснення контролю якості роботи послуг, що надаються абонентам: прослуховування дзвінків, аналіз і оцінка розмов з абонентами, контроль виконання заявок менеджерами і технічної служби;
- Супровід процесу підключення абонентів (обробка вхідних заявок, погодження з абонентом, передача і контроль виконання заявок відділом підключення);
- Висновок, підписання договорів на надання послуг;
- Підготовка звітної документації керівництву;
- Аналітика;
- Видача нарядів на підключення і ремонтів.

Менеджер по роботі з абонентами

с 07.2009 по 12.2010 (1 год 5 месяцев)
ТОВ «Адамант-Телеком», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- Робота зі зверненнями існуючих і потенційних абонентів, консультації по продуктам, тарифами, обладнання, умови підключення, вирішення питань клієнтів;
- Висновок, підписання договорів на надання послуг;
- Підготовка звітної документації керівництву.

Водій

с 04.2007 по 07.2009 (2 года 3 месяца)
Девелоперська компанія ТОВ «Еверест Істейт», Київ (Транспорт, логістика)

Особистий водій директора

Водій

с 02.2005 по 07.2007 (2 года 5 месяцев)
Національна академія внутрішніх справ, Київ (Транспорт, логістика)

Образование

Національна академія внутрішніх справ

Правознавство, юрист, Київ
Высшее, с 2002 по 2007 (5 лет)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook 1С:Підприємство Робота з оргтехнікою Linux Продаж WordPress Joomla!

Дополнительная информация

працьовитий
відповідальний
уважний в введенні
документації
комунікабельний
легко навчаюсь
без шкідливих звичок

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: