Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 апреля 2024 Файл

Остап

Керівник підприємства, заступник керівника, економіст

Возраст:
53 года
Город:
Долина

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РогальОстап Богданович
77212, с. Підбережжя, вул. Прикарпатська, 5,
Івано-Франківська обл.
Моб. тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Д. н.: 28 березня 1971 р, українець

Здобуття посади:
керівник, заступник керівника, головний економіст

Досвід роботи:
*грудень 2020 року – ТОВ «СортЕко» - директор виконавчий
•з травня 2013 р. по липень 2014 року – ТзОВ «Укройлстандарт»  головний бухгалтер (по сумісництву);
•з травня 2011 р. по жовтень 2015 року – ПП «Брати КІП» заступник директора, головний економіст;
•2004-2005 рр.– КС «Злет» головний бухгалтер;
•з серпня 2004 р. - по грудень 2020 року – приватний підприємець;
•1994-2004 рр. – Долинська ОДПІ на посадах: СДПРІ;
ГДПРІ;
начальник відділу;
•1991-1994 рр. – Болехівський ЛК економіст-нормувальник, бухгалтер по заробітній платі та матеріалах;
•1989-1991 р.р. – служба в рядах Радянської армії
•у 1989 р. –Відділ освіти Косівського райвно, бухгалтер.
Освіта:•2004 р. Харківський фінансово-економічний інститут, спеціальність  бухгалтер з податкового обліку;
•2000 р.  Тернопільська академія народного господарства  курси підвищення кваліфікації;
•1996-1999  Тернопільська академія народного господарства, диплом економіста;
•1986-1989  Львівський фінансовий технікум за спеціальністю бухгалтерський облік.
Професійні навички і знання:•впевнене користування комп’ютером: досвідчений користувач пакету MS Office (Word, Exсel,), навички роботи з пошуковими та іншими web-ресурсами, графічними редакторами (PhotoShop, CorelDRAW);
•юридичні консультації, підготовка та перевірка договірної документації, аналіз нормативної бази, представлення інтересів клієнтів в господарському та цивільному процесах, адміністративному судочинстві, виконавчому провадженні, претензійна робота, тощо.
•допроектна робота: підготовка тендерної документації, організація маркетингових заходів, розробка концепції проекту, планування рекламних бюджетів, планування проекту, цілей і строків виконання, формування календарного плану;
•організаційна робота: підбір персоналу, управління і координація його роботи, комунікації з підрядниками, формулювання завдань для співробітників, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі, створення звітностей за проектом (документальні, презентаційні);
•комунікації з замовником, узгодження всіх аспектів виконання проекту;
•проведення переговорів і укладення договорів на поставку продукції;
•аналіз стану ринків, оперативний аналіз господарської діяльності підприємства;
•розробка планів, підготовка робочого матеріалу та проведення інструктажів з техніки безпеки й охорона праці робітників;
•консультації щодо бухгалтерського та податкового обліку, його ведення, діловодства, кадрова справа, земельне законодавство.
Додаткові відомості:одружений, 4 дітей;
права водія категорії В, досвід керування автомобілем;
закордонний паспорт;
сержант запасу Української армії.
Особисті якості: Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.
інвалід 2-га група, не повний робочий день
компенсація витрат на телефон та інтернет
очікувана заробітна плата – 18000,00 грн.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: