Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 апреля 2024 Файл

Анна

Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер

Возраст:
29 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

​ Шумна Анна Сергіївна
Дата народження: 06.04.1995
Місто: Київ
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)


Професійні навички
• Документоведення в повному обсязі, ведення ділового листування.
• Планування робочого дня керівника.
• Зустріч і супровід VIP гостей
• Координація роботи офісу
• Досвід збору і обробки інформації
• Досвід організації ділових зустрічей, укладання договорів
• Навики розробки і підтримки докладних адміністративних і процедурних процесів, що допомагають виключити дублювання робіт, підвищити точність і ефективність, а також досягти цілей, що стоять перед компанією.

Особисті дані

• Вдова
• Маю доньку 2018 року

Досвід роботи

з 08.2016 по 09.2017 (1 рік 2 місяця)
З 09.2017 по 05.2022 ( 4 роки 8 місяців) віддалено на тій же посаді
ТОВ "ЮСТКО" (сільськогосподарська техніка) офіційний представник німецької фірми « HALDRUP »
Посада: Помічник- керівника
Посадові обов'язки:
• Робота з документацією (внутрішній і зовнішній документообіг)
• прийом і розподіл телефонних дзвінків
• планування, організація та адміністративний супровід зустрічей, нарад, конференцій, переговорів керівника,
• організація конференц-зв'язку, бронювання і замовлення квитків і готелів,
• прийом відвідувачів.
• Обробка та розподіл кореспонденції, що надходить до керівника.
• Робота з 1С- Бухгалтерія 7.7., M.E. Doc.
• Підготовка та здача звітності.
• Забезпечення та організація необхідних комунікацій в рамках бізнес-процесів компанії
• Забезпечення потреб робочого місця керівника та приймальні ( контроль наявності канцтоварів, води, продуктів та посуду)
• Підготовка, презентація та заключення договорів на продаж та ремонт сільськогосподарської техніки техніки.
• Планування та організація робочого графіку керівника.
• Координація роботи технічного цеху
• Участь в інвентеризації обладнання, техніки та договорів.
• Асистування відділу закупівель щодо закупки технічного обладнання та запчастин для ремонту сільськогосподарської техніки

З 07.2023 по 09.2023
ТОВ «Провино»
Посада: Помічник сомельє
Посадові обов’язки:
• Підбір та розробка винного меню.
• Організація дегустацій та винних заходів.
• Підтримка і покращення винного сервісу у ресторані.
• Прийом та повернення товару
• Робота з таблицями Excel, 1С- Бухгалтерія
• Пошук нових постачальників та заключення договорів

Освіта з 09.2010 по 06.2013 Київський Енергетичний Коледж
« Фінанси, бухгалтерський облік та страхування»
з 09.2013 по 07.2016 Національний Університет Харчових Технологій.
«Фінанси та кредит»
з 10.2019 по 06.2021 Міжрегіональна Академія Управління Персоналом.
«Фінанси, банківська справа та страхування»

Додаткові відомості
• ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Lotus, WinFaxPro, HTML, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).
• Досвідчений користувач 1С- Бухгалтерія 7.7., M.E. Doc.
• Знання оргтехніки ( ксерокс, факс, принтер, сканер).
• Корейська мова рівень В2
• Українська мова, російська мова
• Англійська мова В2
• Пунктуальність, високий рівень самоорганізації, впорядкованість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: