Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 июня 2022 Файл

Ирина

Керуючий, заступник керуючого, бізнес-тренер, редактор, викладач

Возраст:
44 года
Город:
Бердянск

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
ІРИНА ТРИКОЗ

09.05.1980 р.н.
м. Бердянськ, Запорізька область, громадянка України
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (вайбер, телеграм, ватсап), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

І. ОСВІТА:
1. 1998-2006 рр. - вища освіта, Магістр зі спеціальності «Менеджмент організацій», кваліфікація «менеджер-економіст», Бердянський інститут підприємництва.
2. Відвідала понад 40 різних курсів підвищення кваліфікації, тренінгів, бізнес-шкіл з: управління персоналом, лідерства, організації бізнесу, збуту, інновацій, менеджменту, психології, комунікацій, бізнес-плануванні, психології відносин у команді тощо. Маю сертифікати та свідоцтва.
3. Закінчила аспірантуру.
ІІ. Досвід практичної ДІЯЛЬНОСТІ:
1. 2003-2021 рр. – працювала старшим викладачем кафедри менеджменту і туризму Бердянського університету менеджменту і бізнесу та Економіко-правового коледжу.
2. з 2010 року – веду власну підприємницьку діяльність у сфері торгівлі та бізнес-освіти он-лайн.

ІІІ. Професійні здобутки:
Торгівля:
1) повний цикл організації та управління інтернет-магазином та власною мережею торгових точок;
2) співпраця із постачальниками, контрагентами, клієнтами; прийом замовлень та організація доставки замовлень; ведення клієнтської бази,
3) оформлення звітної, податкової та іншої документації,
Бізнес-тренерство та грантова діяльність:
4) організувала та провела понад 1000 різних навчань для підприємств України, ФОПів, самозайнятих та фізичних осіб,
5) автор понад 20 різноманітних навчальних програм, тренінгів, курсів підвищення кваліфікації,
6) налагодження бізнес-комунікацій з клієнтами та запрошеними спікерами; створення та наповнення інформаційних чатів, соцмереж, електронної бібліотеки записів авторських тренінгів на власному Ютуб-каналі,
7) виграла для себе 1 тендер та 6 грантових конкурсів на проведення навчання для підприємців, а також допомогла виграти 1 тендер, 2 грантові програми та прийняти участь у багатьох конкурсах клієнтам щодо розвитку їх бізнесу,
8) оформлення звітної та ділової електронної документації; видаю свідоцтва та сертифікати навчання,
9) засновала Бізнес-коледж – короткострокове онлайн навчання для дорослих та підлітків за різними програмами,
Викладацька та науково-дослідна діяльність:
10) розробила понад 30 різних освітніх курсів, навчальних програм, конспектів лекцій та іншого навчально-методичного забезпечення дисциплін управлінського, економічного та бізнес-напрямів згідно стандартів вищої освіти України,
11) організація та проведення онлайн та офлайн різнопланових видів навчань та ділових зустрічей,
12) вмію якісно редагувати текст, копірайтинг, рерайтинг літератури,
13) керувала науково-дослідною лабораторією та підготувала понад 300 студентів до перемоги у конкурсах наукових та магістерських робіт, бізнес-ідей, бізнес-планів тощо,
14) приймала участь у 4-х наукових темах державного замовлення. Маю Довідки про впровадження результатів своїх наукових досліджень у практичну діяльність органів місцевого самоврядування по Запорізькій та Донецькій областях,
15) автор понад 90 наукових статей, монографій та тез конференцій, співавтор 2-х навчально-методичних підручників.

ІV. Професійні навички:
керівництво та організація роботи колективу;
налагодження співробітництва та ефективних комунікаційних взаємозв’язків;
вміння домовлятися;
навички планування, контролю, аналізу, координації;
практика продажів;
вміння структурувати інформацію;
розробка навчальних програм та науково-методичної літератури;
навички генерації та пошуку ідей;
організація та проведення різноманітних заходів;
оформлення ділової документації та звітності;
впевнений користувач ПК, різних програм, Інтернет платформ тощо.

V. особисті якості:
здоровий глузд,
дипломатичність,
адекватність,
трудоголізм,
доброзичливість,
комунікація,
амбітність,
аналіз і прогнозування,
послідовність у досягненні мети,
креативність,
управління процесами,
системне мислення,
доведення справи до результату,
постійне самовдосконалення,
пояснювати складне просто,
бачити раціональне зерно,
ідейність у розробці проектів,
швидко вчусь та можу навчити.

VІ. Додаткова інформація:
Заміжня, син 6 років.
Водійські права: категорія В.
Хобі: психологія, дизайн.
Мови: українська та російська (вільно), англійська (рівень Intermediate – B1).
Готовність до відряджень та підвищення кваліфікації.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: