Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 марта 2023 Файл

Катерина

Керівник відділу персоналу, HR-менеджер

Возраст:
36 лет
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ткач Катерина Олександрівна

Дата народження 23 квітня 1987р
Місто : Хмельницький
Контактний телефон : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
(Зв'язок на даний момент може бути тільки через ВАЙБЕР)
Досвід роботи: 06.2013 - 08.2018 робота в компанії ТОВ УПК

2013 - 2014 рр - оператор 1с
• Оприбуткування товару в 1с
• Обзвін клієнтів, прийом замовлень (1с)
• Оформлення первинної документації
• Формування рейсів для водіїв
• Перевірка звітної документації, списання палива, маршрути, підзвітні дс
• Участь в проведенні інвентаризацій
• Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
• Пошук і бронювання готелів, квитків

2014-2016рр - бухгалтер - касир
• Робота з касою (ПКО, РКО, авансові рахунки та звіти, ЗП, оплати постачальникам)
• Виконання прямих доручень керівника
• Розробка та ведення бюджету витрат на офісні потреби
• Організація та забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами та іншими товарно - матеріальними цінностями
• Контроль повернення первинної документації
• Звірка з контрагентами
• Оформлення відряджень та наказів
• Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
• Ведення обліку декларацій

2016 - 2017 рр: hr-менеджер, помічник керівника
• Участь в розробці, впровадженні та контроль виконання кадрової політики і стратегії підприємства.
• Формування кадрового резерву. Навчання, розвиток персоналу
• Пошук, підбір та адаптація персоналу (лінійний персонал, ТОП-менеджмент)
• Підтримка і розвиток корпоративної культури компанії
• Підтримка і участь в розробці системи матеріальної і нематеріальної мотивації та стимулювання персоналу
• Розробка і впровадження методів управління персоналом і оцінки його компетенцій
• Бюджетування заходів з пошуку / навчання персоналу
• Ведення табеля обліку робочого часу
• Допомога у веденні кадрового діловодства
• Виконання доручень керівника філії

2017 - 2018 рр - керівник філії
• Організація роботи філії: управління персоналом і бізнес-процесами;
• Контроль виконання поставлених завдань, аналіз роботи філії;
• Складання, розподіл планів продажів для філії;
• Планування бюджету філії та контроль використання узгодженого бюджету за статтями витрат;
• Розвиток території;
• Контроль роботи складу і транспорту;
• Контроль відсотка ДЗ філії. Запобігання росту ПДЗ вище регламентованого рівня компанії;
• Розробка стратегії розвитку філії, довгострокове і короткострокове планування;
• Виконання плану продаж;
• Розвиток, навчання персоналу.

2018-2019 рр – менеджер зі збуту ТОБ Будкомплект
• Робота з існуючою клієнтською базою і її розширення;
• Залучення до співпраці нових клієнтів;
• Збільшення обсягу продажів, каналів ринку збуту, досягнення запланованих обсягів продажів;
• Проведення переговорів з клієнтами з питань поставок;
• Укладення договорів поставки;
• Контроль дебіторської заборгованості.

20.03. 2020 – по сьогодні керівник hr -відділу

Формування якісного відділу персоналу та налагодження його системної роботи

Проведення кадрового аудиту, усунення всіх недоліків кадрового документообігу (особові

справи, списки, введення в 1 С)

Розробка та реалізація середньострокової стратегії розвитку відділу персоналу.

Розробка HR бізнес-процесів (підбір, адаптація, звільнення).

Формування бізнес-процесів по відділам та організаційної структури компанії з «0».

Виявлення слабких сторін бізнесу, прописання компетенцій та функцій відділів та окремих

посад; Формування посадових обов’язків для всього персоналу

Організація якісного підбору персоналу від ТОП до лінійного персоналу. Забезпечення компанії співробітниками необхідних професій, спеціальностей та кваліфікації відповідно компетенціям.

Написання, обрахування і захист річного бюджету розвитку сектору управління персоналом

Розроблення Корпоративного Кодексу.

Участь у розробці і впровадженні системи та процедури атестації з визначенням категорій

Створення повноцінного штату з підбору персоналу. Організація обліку роботи,

стандартизація процесу подання заявок для скорочення швидкості закриття вакансій.

Впровадження програми та заходів з лояльності співробітників

Освіта: Хмельницький національний університет; Гуманітарно - педагогічний факультет, соціальний педагог - психолог.

Додаткова інформація:
- Впевнений користувач ПК
- Знання програми 1С , Бітрікс24
- Успішний досвід роботи в продажах
- Досвід управління персоналом
- Пройшла навчальні тренінги:
«Тайм-менеджмент для менеджерів з продажу» - Денис Козлов, Корпорація Артеріум
«Пошук і підбір персоналу» - Ставицька О.В HR & Рішення
«Переможні стратегії управління бізнесом» УВТ
«Сигнали людей» Rene Kremers CowSignals training compani
«Лідерство в управлінні, вплив на результати» Наталя Кравченко

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: