Резюме від 23 березня 2023 Файл

Катерина

Керівник відділу персоналу, HR-менеджер

Вік:
36 років
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ткач Катерина Олександрівна

Дата народження 23 квітня 1987р
Місто : Хмельницький
Контактний телефон : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
(Зв'язок на даний момент може бути тільки через ВАЙБЕР)
Досвід роботи: 06.2013 - 08.2018 робота в компанії ТОВ УПК

2013 - 2014 рр - оператор 1с
• Оприбуткування товару в 1с
• Обзвін клієнтів, прийом замовлень (1с)
• Оформлення первинної документації
• Формування рейсів для водіїв
• Перевірка звітної документації, списання палива, маршрути, підзвітні дс
• Участь в проведенні інвентаризацій
• Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
• Пошук і бронювання готелів, квитків

2014-2016рр - бухгалтер - касир
• Робота з касою (ПКО, РКО, авансові рахунки та звіти, ЗП, оплати постачальникам)
• Виконання прямих доручень керівника
• Розробка та ведення бюджету витрат на офісні потреби
• Організація та забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами та іншими товарно - матеріальними цінностями
• Контроль повернення первинної документації
• Звірка з контрагентами
• Оформлення відряджень та наказів
• Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією
• Ведення обліку декларацій

2016 - 2017 рр: hr-менеджер, помічник керівника
• Участь в розробці, впровадженні та контроль виконання кадрової політики і стратегії підприємства.
• Формування кадрового резерву. Навчання, розвиток персоналу
• Пошук, підбір та адаптація персоналу (лінійний персонал, ТОП-менеджмент)
• Підтримка і розвиток корпоративної культури компанії
• Підтримка і участь в розробці системи матеріальної і нематеріальної мотивації та стимулювання персоналу
• Розробка і впровадження методів управління персоналом і оцінки його компетенцій
• Бюджетування заходів з пошуку / навчання персоналу
• Ведення табеля обліку робочого часу
• Допомога у веденні кадрового діловодства
• Виконання доручень керівника філії

2017 - 2018 рр - керівник філії
• Організація роботи філії: управління персоналом і бізнес-процесами;
• Контроль виконання поставлених завдань, аналіз роботи філії;
• Складання, розподіл планів продажів для філії;
• Планування бюджету філії та контроль використання узгодженого бюджету за статтями витрат;
• Розвиток території;
• Контроль роботи складу і транспорту;
• Контроль відсотка ДЗ філії. Запобігання росту ПДЗ вище регламентованого рівня компанії;
• Розробка стратегії розвитку філії, довгострокове і короткострокове планування;
• Виконання плану продаж;
• Розвиток, навчання персоналу.

2018-2019 рр – менеджер зі збуту ТОБ Будкомплект
• Робота з існуючою клієнтською базою і її розширення;
• Залучення до співпраці нових клієнтів;
• Збільшення обсягу продажів, каналів ринку збуту, досягнення запланованих обсягів продажів;
• Проведення переговорів з клієнтами з питань поставок;
• Укладення договорів поставки;
• Контроль дебіторської заборгованості.

20.03. 2020 – по сьогодні керівник hr -відділу

Формування якісного відділу персоналу та налагодження його системної роботи

Проведення кадрового аудиту, усунення всіх недоліків кадрового документообігу (особові

справи, списки, введення в 1 С)

Розробка та реалізація середньострокової стратегії розвитку відділу персоналу.

Розробка HR бізнес-процесів (підбір, адаптація, звільнення).

Формування бізнес-процесів по відділам та організаційної структури компанії з «0».

Виявлення слабких сторін бізнесу, прописання компетенцій та функцій відділів та окремих

посад; Формування посадових обов’язків для всього персоналу

Організація якісного підбору персоналу від ТОП до лінійного персоналу. Забезпечення компанії співробітниками необхідних професій, спеціальностей та кваліфікації відповідно компетенціям.

Написання, обрахування і захист річного бюджету розвитку сектору управління персоналом

Розроблення Корпоративного Кодексу.

Участь у розробці і впровадженні системи та процедури атестації з визначенням категорій

Створення повноцінного штату з підбору персоналу. Організація обліку роботи,

стандартизація процесу подання заявок для скорочення швидкості закриття вакансій.

Впровадження програми та заходів з лояльності співробітників

Освіта: Хмельницький національний університет; Гуманітарно - педагогічний факультет, соціальний педагог - психолог.

Додаткова інформація:
- Впевнений користувач ПК
- Знання програми 1С , Бітрікс24
- Успішний досвід роботи в продажах
- Досвід управління персоналом
- Пройшла навчальні тренінги:
«Тайм-менеджмент для менеджерів з продажу» - Денис Козлов, Корпорація Артеріум
«Пошук і підбір персоналу» - Ставицька О.В HR & Рішення
«Переможні стратегії управління бізнесом» УВТ
«Сигнали людей» Rene Kremers CowSignals training compani
«Лідерство в управлінні, вплив на результати» Наталя Кравченко

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: