Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Юлія

Керівник відділу рекрутингу, менеджер з продажу, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Львів, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер

з 02.2023 по нині (1 рік 2 місяці)
Ябко, Львів (Роздрібна торгівля)

- проведення співбесід, підбір персоналу (розміщення вакансій на різних інформаційних площадках) та оцінка їх навиків;
- полегшення процесу адаптації нових співробітників;
формування системи мотивації працівників;
- організація тренінгів та семінарів з підвищення кваліфікації;
проведення корпоративних заходів;
- ефективне залагодження конфліктних ситуацій;

Head of recruiting department

з 06.2022 по 12.2022 (6 місяців)
Capital HR Sp. z o.o., Львів (Пошук персоналу, HR)

• Відповідальність за виконання плану відділом;
• Навчання та адаптація нових працівників в відділі;
• Ведення СРМ системи по відділу;
• Масовий набір на різні посади в компанії в Польщі, Німеччині, Голландії.
• Координація на всіх етапах роботи співробітників.
• Робота з документацією та обліком працівників. Оформлення документів для працевлаштування за кордоном.
• Пошук нових каналів для набору працівників.

Head of HR department

з 10.2020 по 02.2022 (1 рік 4 місяці)
“GREEN LINE +” LLC, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Створення нового офісу в Києві
• Розподіл обов'язків між рекрутерами.
• Масовий набір.
• Пошук менеджерів з продажу, менеджерів із утримання клієнтів, керівників команд, рекрутерів.
• Пошук нових каналів для набору.
• Робота з документацією та обліком працівників.

REGIONAL REPRESENTATIVE

з 11.2019 по 12.2020 (1 рік 1 місяць)
INTRASERVIS INTERNATIONAL JOB AGENSY, Львів (Пошук персоналу, HR)

• Створення нового офісу у Львові, представництва польського агентства праці.
• Масовий набір на різні посади в компанії в Польщі.
• Координація на всіх етапах роботи співробітників.
• Робота з документацією та обліком працівників. Оформлення документів для працевлаштування за кордоном.
• Пошук нових каналів для набору.
• Працювала у головному офісі 2 місяці (Голенюв, Польща)

РЕГІОНАЛЬНИЙ МЕНЕДЖЕР (КЕРІВНИК ФІЛІЇ)

з 02.2019 по 07.2019 (5 місяців)
ТОВ "ІЗІ КРЕДИТ", Львів (Фінанси, банки, страхування)

Абсолютне ведення і відповідальність за виконання роботи офісу:
- Набір персоналу всіх рівнів;
- Виконання загального плану офісу по продажам;
- Робота з юридичною та фінансовою документацією;
- Каса, касова звітність, формування архіву;
- Робота з стягнення проблемної заборгованості.

Директор

з 05.2018 по 02.2019 (9 місяців)
ТОВ "АЛІОР ГРУП", Львів (Фінанси, банки, страхування)

- Вирішення внутрішніх юридичних та фінансових питань компанії;
- Комунікація з юристами та аудиторами;
- Робота з внутрішньою документацією;
- Заключення договорів з компаніями, що обслуговують офіс та контроль виконання зобов'язань.
І також паралельно:
- Робота з пошуку персоналу;
- Проведення співбесід;
- Адаптація нового персоналу;
- Розрахунок заробітної плати та бонусів.
- Підтримка роботи офісу;
- Закупівля продуктів і канцелярії, товарів для працівників;
- Оплата рахунків;
- Комунікація з власниками приміщення офісу.- Створення позитивного настрою в офісі.

Освіта

НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА"

Інститут будівництва та інженерії довкілля, Львів
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Знання і навички

Цифрова грамотність Тестування

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Польська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

1. Я дуже весела і творча : малюю, пишу тексти та вірші, автор та виконавець пісень #шпилючкапише.
2. Мій основний досвід в сфері продаж та спілкування з клієнтами більше 5 років в різних галузях з клієнтами з різних країн.
3. Більше 4 років досвіду керівника та адміністрування.
4. 3 роки досвіду по рекрутингу, набору персоналу, відкриття нових підприємств, навчання персоналу, налагодження стабільної роботи.
5. Відповідно добре налагоджена співпраця і спілкування з різними доставками, сервісами, обслуговуючим персоналом. Вмію знайти, домовитися, виконати вчасно.
6. Одна з моїх особливостей - я майстер на всі руки. Все що стосується ремонту, реалізації проекту, матеріали, робота з будівельною технікою і інструментами. Не проблема зібрати меблі, замінити розетки, полагодити кран) освіта інженера - не пустий звук :)
В вільний час я постійно щось кастомлю, ресайклю, маю особистий винахід #будиночкишпилючки.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: