Александра
Директор ресторану, керівник відділу продажів
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7908046
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата нарождения: 30. 07. 1984 р.
Тел: [
Mail: [
Адреса: Оболонський проспект, 32
Мета та бажана посада: зріст та розвиток в стабильній компанії
управляючим/ директором/ заступником директора
Очікувана зарплатня: від 40 000 грн в міс.
Професійний досвід:
Ресторан «Привіт з Батумі» 12.09.22р
Посада: Директор ресторану
• Забезпечення раціонального використання трудових, матеріальних та фінансових ресурсів;
• Мотивація, координація, контроль та навчання персоналу;
• Забезпечення дотримання працівниками затверджених правил, стандартів, інструкцій;
• Внесення та реалізація пропозицій щодо підвищення ефективності роботи ресторану;
• Виконання планів продажу, складання звітності у встановленій формі;
• Нарахування заробітної плати персоналу;
• Контроль за проведенням інвентаризації;
• Закупівля необхідного інвентарю та посуду;
• Взаємодія з контролюючими органами.
Ресторан "Містер Твістер" Pesto Family, 13.12.22- 01.06.23
Посада: директор ресторану
• Забезпечення раціонального використання трудових, матеріальних та фінансових ресурсів;
• Мотивація, координація, контроль та навчання персоналу;
• Забезпечення дотримання працівниками затверджених правил, стандартів, інструкцій;
• Внесення та реалізація пропозицій щодо підвищення ефективності роботи ресторану;
• Організація проведення бенкетів, підготовка ресторану до свят та заходів;
• Виконання планів продажу, складання звітності у встановленій формі;
• Нарахування заробітної плати персоналу;
• Контроль за проведенням інвентаризації;
• Закупівля необхідного інвентарю та посуду;
• Взаємодія з контролюючими органами.
ТОВ "Феррі Тейл", 27. 10. 2019 – 05. 01. 2022 р., дитячий розважальний комплекс
Посада: заступниук директора
• Знання касової дисципліни, заповнення книги РРО, відомості, інкасація, податкові звіти;
• Проведення співбесід, пошук персоналу, організація роботи персоналу, мотивація співробітників, контроль та навчання персоналу, організація роботи співробітників на бенкетах;
• Контроль виконання співробітниками затверджених правил и стандартів;
• Замовлення товару, закупка інвентарю, посуду, часткове ведення бугалтерії, ведення звітності для керівництва;
• Контроль проведення інвентарізації, звіти за тиждень, місяць, рік, бюджетування;
• Прийняття мір по рішенню конфіліктних ситуацій у рамках своєї компетенції;
• В.О. директора в його вітсутність;
Tarantino Family Ресторан «Хачапурі та вино/ Рукола», 15.10.2019 — 20.10.2020 р. Посада: адмінистратор ресторану
ФОП " Барановский Д.Н." ДРК «Fly park», 04.04.2018 - 30.09.2018г. Посада: администратор ресторана.
ТОВ «Дефицит», 11.01.2018 - 01.04.2018г. Посада: администратор ресторана. Открытие ресторана с нуля
ФОП Кузнєцова О. И., ДРК «Dream Land» 20.05.2016 - 10. 01. 2018 Посада: Керівник відділу з продажів/ адміністратор залу/ заступник директора
Обов' язки:
• Навчання персоналу, надання та запрос необхідних доступів та налаштування програм;
• Допомога в адаптації нових співробітників, інформаційна підтирмка спеціалстів групи, координація роботи, мотивація, ;
• Контроль якості та оцінка якості роботи групи в цілому та кожного працівника індивідивідуально;
• Контроль виконання основних KPI, бюджетування;
• Ведення, перевірка, розробка звітності по результатам роботи групи;
• Проведення зустрічей по результатам власної роботи;
• Вирішення конфліктних ситуацій з гостями.
АТ «Ренесанс Капітал» → ПАТ ПУМБ с 01. 07. 2013 г. по 15. 05. 2016
Посада: керівник групи Управління дистанційного продажу Операційний сервісний центр.
Обов' язки:
• Пошук та навчання персоналу, надання та запрос необхідних доступів та налаштування програм;
• Допомога в адаптації нових співробітників, інформаційна підтирмка спеціалстів групи, координація роботи, мотивація, ;
• Контроль якості та оцінка якості роботи групи в цілому та кожного працівника індивідивідуально;
• Контроль виконання основних KPI;
• Ведення, перевірка, розробка звітності по результатам роботи групи;
• Запуск проекту оновлень внутрішніх процесів роботи и нових проектів Департаменту (попереднє тестування оновлень та програм)
• Навчання персоналу новим системним змінам, прийом заявок по змінам, передача у відділ розробників запросів на внесення змін;
• Проведення зустрічей по результатам власної роботи;
• Керівництво персоналом, складання графиків роботи, відслідкування навантаження, навчання та мотивація, проведення тренінгів для підвищення кваліфікації робітників;
• Впровадження та супровід виконвння стандартів роботи проекту;
• Аналіз ефективності баз та розробка пропозицій щодо збільшення бази клієнтів;
• Контроль дисципліни;
• Актуалізація, розробка та контроль використання скриптів.
АТ «Ренесанс Капітал» 19.08. 2011г – 30.06.2013 г
Посада: ведучий спеціаліст 01. 06. 2013/ старший спеціаліст 01. 11. 2012/ спеціаліст 06. 02. 2012/ позаштатний спеціаліст групи дистанційного продажу Операційного департаменту 19.08.2011
• Здійснення вихідних, прийом вхідних дзвінків с ціллю продажу кредитних продуктів банку;
• Інформування клієнтів по необхідному пакету документів для отримання кредиту/ кредитної карти;
• Заповнення заявок з клієнтом, призначення зустрічей у відділенні банку;
• Робота по існуючій базі, пошук нових клієнтів;
• Робота зі звітністю
Наставник групи:
• Навчання персоналу;
• Актуалізація скриптів;
• Допомога в адаптації нових співробітників.
Тренінги:
«Базовий менеджмент»
«Перші кроки лідера»
«Стрес-менеджмент: управління емоціями на роботі»
«Менеджмент та управління персоналом»
«Excel базовый рівень»
«Ефективні збори з підлеглими»
«Ораторська майстерність лідера»
«Ділове спілкування»
«Активні продажі»
«Робота з запереченнями»
«Тайм-менеджмент»
«Менеджмент PRO»
Знання программ: 1С, Д-2, Microsoft Office, Altitude, uSupervisor, Score, Lotus Notes, Jira, Solaris, BWM, R-keeper, CRM, Profit
Про себе: цілеспрямована, морально стійка, з високим рівнем лідерський якостей та навиків будування ефективних робочих відносин. Вміння ефективно організовувати роботу закладу, чудові комуникативні навички, бажання та вміння працювати з клієнтами та командою, самоорганізованість, активність. Амбіційна, пунктуальна, педантична та відповідальна.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
Заступник директора департаменту, управління, начальник відділу, керівник проєктів
Киев
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Киев
Директор, управляющий, заместитель директора, начальник службы безопасности
Киев
Директор, руководитель отдела продаж, sales manager, региональный менеджер (B2B)
20000 грн, Киев
Управляющий, директор ресторана, кафе, бара
Киев
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Киев, Харьков