Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 мая 2024 Файл

Евгения

Менеджер проектов

Возраст:
38 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Євгенія Доненко

Дніпро, Україна Мови: українська, російська - рідна, англійська (А2)
35 років, 21/05/1986 Інтереси: ІТ, технології, йога, велоспорт, подорожі
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, факультет промислового та 2003-2008
цивільного
Будівництва (https://pgasa.dp.ua/)
Спеціаліст, інженер - будівельник

Інститут безперервної фахової освіти Придніпровської державної академії будівництва та 2008-2010
архітектури, факультет економіка підприємства.
Спеціаліст - економіст

Загальний досвід роботи 9 років
Виконавчий комітет сільської ради (державний сектор) Лютий 2018 –
https://ray.otg.dp.gov.ua/ дотепер
Головний спеціаліст відділу архітектури, містобудування, екології, житлово-
комунального господарства, комунальної власності 4 роки

1. Участь у робочій групі з розробки стратегії розвитку території на найближчі 25 років,
обґрунтування пропозицій, розробка обчислювальних показників результатів - індикаторів.
2. Підготовка проектних заявок на залучення спонсорів для фінансування соціальних об'єктів,
розробка концепцій, представлення проектів, укладення договорів.
3. Як учасник проекту, отримала грант від 612 для проведення досліджень і поширення
інформації про проблему побутових відходів. Співпраця з громадськими організаціями. Повний
супровід проекту. Звіти про результати, включаючи фінансові результати. Загальна сума гранту
- 270 тис.грн/близько 10 тис. $.
4. Конкурсний відбір, відповідно до чинного законодавства, для визначення постачальника ЖКГ
послуг для населення на території (збір та утилізація відходів), де до цього сміття не
вивозилось централізовано. Дискусії з громадянами.
5. Ведення ділової кореспонденції. Я знаю, як упакувати у влучні слова будь-які думки. Я
набираю тексти зі швидкістю 230 зн/хв.
6. Публічні виступи. Інтерв’ю для новин на місцевому тб, а також регулярні виступи з
доповідями на засіданнях ради, комісій, зустрічах.
https://www.youtube.com/watch?v=ISjZjzbCmPA&feature=share (0:25)

ТОВ «Офисменеджер» (Сервісна компанія, постачання канцелярії та побутової Серпень 2017 –
хімії) Лютий 2018
https://officem.com.ua/
Менеджер з продажів 6 місяців
1. Комерційні перемовини з клієнтами, супровід угод, виконання та перевиконання плану
продажів, щомісяця збільшення на 7%.
2. З'ясування потреб клієнтів у продукції, що постачається компанією, і узгодження замовлень з
заявником відповідно до потреб і наявного асортименту, розширюючи асортимент категорій
придбаних товарів.
3. Виконання щомісячного, щотижневого плану продажів, планування зростання продажів і
збільшення середнього чеку.
4. Підтримка продажів і відправлень клієнтам компанії, з використанням системи СRМ-Bitrix, а
2

також 1С (виставлення рахунків, рахунки-фактури, контракти).
Районна державна адміністрація (державний сектор) Вересень 2012
http://www.sinel.dp.gov.ua/ – Червнеь 2014
Начальник відділу ЖКГ та розвитку інфраструктури
1 рік 9 місяців

1. Розроблено та затверджено дві програми районного розвитку у сфері житлово-комунального
господарства;
2. Організована робота відділу, розподіл завдань між двома підлеглими, контроль виконання. В
результаті, відповідно до внутрішньої статистики, всі відповіді на запити або скарги надані
вчасно.
3. Підготовка грантових заявок для залучення додаткового фінансування для великих
соціальних об'єктів. Виконано будівництво двох водопровідних мереж з допомогою грантів.
4. Ведення ділової кореспонденції з державними органами, сторонніми організаціями.
Листопад 2010
Районна державна адміністрація (державний сектор) – Вересень
http://www.sinel.dp.gov.ua/ 2014
Головний спеціаліст відділу архітектури та містобудування
1 рік 10 місяців

1. Ведення документів відділу (написання листів, відповідей на скарги, редагування, розсилки).
2. Погодження будівельних проектів з організаціями державного нагляду за будівництвом.
Отримання експертних висновків.
3. Аналіз даних про стан будівництва на території, внесення пропозицій щодо вдосконалення.
4. Підготовка даних для включення в програми розвитку районну в галузі містобудування.
Грудень 2008
ТОВ ВКП "Червона Рута, лтд - 96" (Салон краси) — Жовтень
2010
Адміністратор – касир 1 рік 10 місяців
1. Зустріч відвідувачів, ведення записів до майстрів, дзвінки клієнтам, напої.
2. Розрахунки з клієнтами та постачальниками, управління касами. Касовий апарат. Прибуття
та витратні грошові перекази, щоденний звіт, випуск заробітної плати.
3. Контроль за дотриманням трудової та промислової дисципліни, правилам і нормам охорони
праці, безпеки, вимогам промислової санітарії та гігієни.
4. Інформування керівництва організації про існуючі недоліки при обслуговуванні відвідувачів,
вжиття заходів щодо їх усунення.

Реалізовані проекти
«Покращення якості послуг в сфері управління відходами на муніципальному рівні» за Грудень 2018 –
підтримки Програми «U-LEAD з Європою», який виконує німецька федеральна компанія Жовтень 2019,
Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH 10 місяців
https://www.giz.de/en/worldwide/32413.html
Учасник, менеджер власного проекту
1. Європейські практики (5 модулів навчання).
2. Розробка концепції власного проекту, перемога у конкурсі проектів, отримання гранту в
розмірі 10 тис.дол, повний супровід проекту, звіти (в тому числі фінансові).
3. У фіналі - участь в конференції в Києві.

Основні навички (10 point scale)

Soft skills: Hard skills:
• Презентації та публічні виступи (8/10) • PowerPoint (9/10)
• Самоорганізація (9/10) • Word (9/10)
• Уважність до деталей (7/10) • Excel (8/10)
• Гнучкість та вміння адаптуватись (8/10) • AutoCad (6/10)
• Здатність навчатись новому (9/10) • 1C: Предприятие (7/10)
3

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: