Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 PRO

Василина

Керівник керуючої компанії, готелю, готельного комплексу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город проживания:
Ивано-Франковск
Готов работать:
Буковель, Ивано-Франковск, Львов, Яремче

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник управляючої компанії (готельно-відпочинкового комплексу)

с 02.2022 по наст. время (2 года 2 месяца)
Skogur, Яблуниця (Готельно-ресторанний бізнес)

- Координація та забезпечення злагодженої роботи підрозділу, контроль за виконанням посадових обов’язків: рецепції, відділу бронювання, служби хаускіпінгу, клієнтського сервісу
- Формування команди, навчання та адаптація підрозділу
- Організація взаємодії з структурними підрозділами: фінансовий відділ, обслуговуюча компанія, відділ маркетингу, служба клієнтського сервісу, служба хаускіпінгу, ресторан
- Формування та контроль фінансової моделі управляючої та обслуговуючої компанії відповідно до змін, що відбуваються
- Планування та контроль бюджету та дохідної частини управляючої компанії, контроль ведення каси.
- Формування та затвердження сезонних тарифів, контроль динаміки бронювань та завантаженості
- Розробка та впровадження спеціальних пропозицій лояльності та маркетингових ідей
- Розроблення поточних та перспективних планів розвитку управляючої компанії
- Налагодження співпраці з новими інвесторами, побудова відділу роботи з інвесторами
- Формування аналітики по плану-факту дохідності будинків
- Побудова та розвиток відділу клієнтського персоналізованого сервісу, аналіз, контроль та підвищення рівня задоволеності гостей, збільшення долі постійних клієнтів
- Побудова відділу бронювання, підвищення середньої завантаженості та ADR
- Запуск та забезпечення комплектацією нової черги будинків, налаштування роботи нової рецепції
- Збільшення LTV та кількості реферальних продажів

Керівник готелю

с 12.2019 по 02.2022 (2 года 2 месяца)
Готельно-ресторанний комплекс «MK Resort (ex. Магія Карпат)», Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

•Підбір та керування персоналом (адміністратори, кухарі, бармени, офіціанти, покоївки, технічний персонал);
•Організація, контроль роботи персоналу, налагодження конфліктних ситуацій між ними;
•Контроль виконання стандартів готелю, контроль чистоти номерів та території готельно-ресторанного комплексу;
• Щоденне спілкування з гостями для виявлення можливих потреб, вирішення конфліктних ситуацій з гостями;
•Організація, планування і забезпечення ефективної діяльності комплексу;
•Робота над підвищенням якості сервісу;
•Контроль за матеріально-технічним станом готелю та ресторану;
•Складання списків та оформлення замовлень готельного та ресторанного інвертарю (текстиль, техніка, посуд, інтер’єрні деталі, все необхідне для комплектації номерів);
•Робота з постачальниками;
•Складання та ведення фінансової та всієї необхідної звітності;
•Складання документів, актів, договорів;
•Складання та контроль графіку роботи працівників;
•Проведення організаційних заходів, групові бронювання готелю;
•Ефективна комунікація з постійними гостями, маркетингові ідеї для заохочення гостей повернутись знову;
•Забезпечення місцем проживання для робітників будов нових об’єктів мережі «F&B Hotels Group»

Старший адміністратор

с 01.2013 по 12.2019 (6 лет 11 месяцев)
Готельно-ресторанний комплекс “MK Resort (ex. Магія Карпат), Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

•Прийом, вхідних дзвінків, консультація з гостями;
•Бронювання номерів по телефону, опрацювання електронної пошти, формування рахунків;
•Зустріч і поселення гостей;
•Створення для гостей комфортних умов відпочинку;
•Організація роботи покоївок та тех.працівників, складання та ведення графіку роботи;
•Контроль за чистотою, технічним станом номерів та всього готелю;
•Вирішення конфліктів з гостями та консультації з виникаючих питань;
•Підбір персоналу (адміністратори рецепції, покоївки, тех.працівники);
•Ведення каси та фінансових звітів;
•Формування та коригування цінового прайсу номерів.

Адміністратор

с 11.2012 по 12.2013 (1 год 1 месяц)
Готель «Рубель», Яремче (Готельно-ресторанний бізнес)

•Прийом, вхідних дзвінків, консультація з гостями;
•Бронювання номерів по телефону, опрацювання електронної пошти, формування рахунків;
•Зустріч і поселення гостей;
•Організація роботи покоївок, тех.працівників та офіціантів;
•Контроль за чистотою номерів, готелю, ресторану;
•Вирішення конфліктів з гостями та консультації з виникаючих питань;
•Ведення каси та фінансових звітів;

Образование

Івано-Франківський юридичний інститут Національного університету «Одеська юридична академія»

Адвокатська справа, Івано-Франківськ
Высшее, с 2010 по 2014 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Бізнес-практикум «Ua Restorator OPEN LAB”

2021

Клієнтоорієнтований сервіс: інструменти якісного обслуговування

2018

Скарги гостей та шляхи їх врегулювання

2018

Знания и навыки

SERVIO OtelMS SERVIO HMS Управлінські навички Уміння аналізувати Висока працездатність Систематизація бізнесу Фінансове планування

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Особисті навички:
•Організованість
• Лідерство
•Комунікабельність
•Стресостійкість
•Активність
•Ініціативність
•Відповідальність
•Уважність

Професійні спеціальні знання та навички:
•Бездоганне знання сервісу та гостинності в готельно-ресторанній сфері;
•Вміння швидко реагувати в нестрандартних ситуаціях, зберігаючи спокій;
•Відвідування семінарів та конференцій готельєрів;
•Мотивація персоналу;
•Вміння працювати з великими обсягами інформації;
•Робота з програмами Servio HMS, OtelMS, 1C, касовими терміналами.

Хоббі: Книги, психологія, йога

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: