Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Віктор

Керівник вітділу, project manager

Возраст:
41 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Белогородка (Киевская обл.), Боярка, Вишневое (Киевская обл.), Киев, Петропавловская Борщаговка, Святопетровское, Софиевская Борщаговка

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Віктор Татаренко
Вік: 40
Местце проживання: Святопетрівське (Київ),
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Тел: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Робочий час – не повний робочий день, віддалена робота,
повний робочий день (з офіційним працевлаштуванням)

Від себе:
Успішний project manager, готовий працювати на результат. В роботі вірю в силу особистностних відносин з клієнтом.
При реалізації проектів покладаюся на взаєморозуміння та контроль, які дозволяють моїй команді уникати помилок у роботі.
Маю багато різносторонніх навичок які стануть у пригоді Вашій компанії. Звичайно розумію що всього знати не можливо, за любки поділюся своїми знаннями, а якщо не маю навичок які Вам на разі потрібні, обіцяю дуже швидко навчитися.
Маю відчуття гумору, вмію тримати таємниці, дружу з усіма, не маю ворогів (окрім русні).
Маю досвід формування відділів з нуля. Великий досвід роботи з персоналом.


Кваліфікація: 13 років в продажах B2B та управління проектами, 3 останні роки займаю посаду керівника відділу projec-sales manager, також з 2018 року займаюсь підбором персоналу для свого відділу, навчання персоналу та входження у робочий режим.

Професійні навички та досвід:
• Розвиток взаєморозуміння з моїми клієнтами для забезпечення тривалої співпраці.
• Реалізація проектів відповідно до потреб клієнтів, орієнтованих на індивідуальні потреби.
• Побудова та підтримка тривалих, неформальних та дружніх відносин з клієнтами.
• Вирішення та закриття складних продажів або конфліктів.
• Досягнення поставлених завдань, виконання плану, перевищення ключових показників ефективності та цільових показників продажу.
• Командний гравець.
• Маю виняткові навички індивідуального обслуговування клієнта.
• Багатозадачність.
• Маю великий досвід роботи з корпоративними клієнтами, включаючи ведення переговорів із власниками бізнесу та топ-менеджерами.
• Формування інтересу клієнтів до купівлі продуктів компанії під час регулярної взаємодії з ними.
Професійний досвід
MODULAR GLASS SYSTEM NEO LTD
Англійська, виставкова компанія, забудовник виставкових стендів (геогрфія: Англія, Франція, Німеччина, Іспанія, Італія, ОАЕ, Казахстан, Азербайджан, Україна (до повномасштабного вторгнення)
www.neosystem.co.uk
MODULAR GLASS SYSTEM NEO LTD (квітень 2014 – теперішній час):

Обов'язки:

-Управління проектами на ринках України, Європи, Казахстану, Азербайджану, росії (з 24.02.2022 компанія повністю вийшла з ринку, вивезла обладнання, та закрила офіс);
-Представництво компанії на виставках та заходах, особисті зустрічі з клієнтами
-Закриття складних проектів та вирішення конфліктних ситуацій.
-Комунікація з потенційними покупцями
-Управління виробничою підготовкою з моєю виробничою бригадою (8 осіб).
-Узгодження та координація виконання проектів (у співпраці з: архітекторами, дизайнерами, візуалізаторами, друкарями та монтажними бригадами).
-Бюджетування.
-Контроль реалізації проекту після підписання Угоди.
-Підтримка спілкування з клієнтом після здійснення угоди.
-Резюмування відгуків клієнтів.

ROYAL GRAND MEDIA

Менеджер з продажу, керівник проектів вересень 2012 – квітень 2014

Обов'язки:

- продаж виставкових площ для існуючої та нової бази клієнтів.
- підготовка проектів до виконання.
- підписання договорів та супровід виставлення рахунків та платежів.
- посередництво між клієнтом та арт-відділом (17 осіб у циклі підготовки).
- виготовлення стенду (підготовка технічних деталей для будівельників),
- спілкування з технічними відділами ВЦ, отримання дозволу на будівництво, проходження акредитації, погодження всіх деталей з клієнтом, підтримка клієнтів під час будівництва, проведення заходів та демонтажу.
- відстеження потреб клієнтів у майбутніх заходах.
- робота у CRM.
- Співпраця з Агентами.

Освіта
2005-2010 рр. – Міжрегіональна Академія Управління Персоналом, спеціальність Соціологія управління та PR(диплом бакалавра);
2010-2012 рр. – Міжрегіональна Академія Управління Персоналом, спеціальність «Соціологія місцевого самоврядування та державного управління» (диплом магістра).

Додатково
Бажаний дохід: ставка, ставка + %
Мова: Українська, Англійська початковий рівень (не розмовний)., російська.
Не курю
Не п'ю
Права кат В

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: