Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 PRO

Анна

HR Director

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

HR консультант - freelancer

с 01.2021 по наст. время (3 года 4 месяца)
HR Freelance, Київ (Пошук персоналу, HR)

Рекрутинг та надання HR консультацій компаніям-клієнтам в Україні та 1 польській будівельно-лізинговій компанії.
Час співпраці - 1-6 місяців, половина компаній розширювала замовлення під час співпраці.

Керівник відділу управління персоналом, HR Business Partner

с 06.2019 по 10.2020 (1 год 4 месяца)
Компанія Доля, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

На старті: HR процеси не налагодженні, працівники не можуть чітко назвати свої зони відповідальності, ручне управління та хаос у бізнес процесах. 30 працівників, 2 власники, підпорядкування директору-власнику.

Результати та досягнення:
1. Провела глибокий аудит HR процесів та персоналу, спрогнозувала, що через 6 місяців компанія зупиниться у зростанні обороту (до цього зростання було х2/рік, директор погодився з прогнозом). Запропонувала рекомендації для покращення слабких сторін та зменшення ризиків, які стали основою стратегії компанії на 2020 рік, а також ініціювала зміну системи планування цілей в компанії на систему збалансованих показників (BSC). В результаті змін щомісячний оборот компанії виріс у 2,5 рази за 9 місяців, штат виріс до 50 працівників;
2. Ініціювала та вела проект з формування та реалізації стратегії компанії на 2020 рік, зміни та опису бізнес-процесів між відділами, перегляду орг. структури, місії та цінностей компанії. В результаті компанія з мінімальними втратами співробітників та грамотним фінансовим плануванням пережила перший локдаун у 2020 році та за 3 місяці вийшла знов у прибуток (хоча 70% клієнтів не працювали);
3. Прописала профілі всіх посад спільно з директором та ТОПами на основі потреб бізнесу та стратегії;
4. Визначила з директором політику щодо персоналу, сформувала HR стратегію з урахуванням стратегії бізнесу;
5. Запустила HR функцію в компанії з "нуля", увійшла до складу стратегічних ТОПів, була консультантом для директора та ТОПів, координувала роботу ТОПів зі стратегічними завданнями;
6. Побудувала і вела з нуля усі HR системи, визначила їх етапи та відповідальність учасників;
7. Ініціювала, розробляла та реалізовувала проекти, спрямовані на підвищення ефективності/результативності персоналу та бізнес-процесів;
8. Координувала взаємодію з тех. підтримкою компанії, прибиральницею, закупівлі для працівників;
9. Навчила з "нуля" менеджера з персоналу (працювала 6 місяців, було скорочення через карантин).

Директор департаменту управління персоналом

с 10.2018 по 02.2019 (4 месяца)
ІБК Люкс Капітал Буд, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

На старті:
HR процесів не було, кадрове діловодство велося хаотично та з порушеннями, великі приховані конфлікти між ключовими працівниками, хаотичне управління компанією. 2 власники, 15 офісних працівників, близько 50 будівельників.

Досягнення:
1. Допомогла керівництву компанії у розробці стратегічних цілей компанії, бізнес-моделі, визначити та описати цільові сегменти клієнтів, а також описати продукт для них, сформувати та описати поняття норми та wow-ефекту в роботі компанії (в процес залучила всіх ТОП-ів та ключових співробітників компанії, що допомогло підвищити їхню залученість, розділити відповідальність, а також згуртувати команду);
2. Сформували орг. структуру компанії на 2 місяці та рік, що допомогло приступити до реалізації цілей одразу після їх формування, а також спланувати завантаженість працівників;
3. Сформували цінності компанії, що допомогло зрозуміти які є проблеми у корпоративній культурі компанії, а також нова цінність «постійна орієнтація на розвиток» допомогла співробітникам перейти з парадигми «навчаюсь тому, що чогось не знаю, а це соромно» до «навчаюсь тому, що хочу розвиватися сам і розвивати компанію» (усі ТОПи взяли участь у профільному заході з управління будівельним бізнесом, компанія проходила 3-місячний курс із систематизації бізнесу від Бізнес Конструктор);
4. Налагодила підбір персоналу, планування та подання заявок на підбір;
5. Провела кадровий аудит та відновила кадрове діловодство компанії за 2018 рік (самостійно і в кооперації з головним юрисконсультом компанії);
6. Прокачала навички ТОП-менеджменту компанії в адаптації та звільненні персоналу, управлінні персоналом, введено практику надання зворотного зв'язку та 1:1 зустрічей керівників з директором, що допомогло зменшити рівень стресу у співробітників компанії через стрімкі зміни, а також збільшити рівень залученості персоналу;
7. Зменшила рівень конфліктності в компанії завдяки тому, що почали вирішувати конфлікти відразу, а не накопичуючи, а також проведення робочих зустрічей та опис бізнес-процесів для поліпшення взаємодії між відділами;
8. Організувала проведення якісного новорічного корпоративу на 35 осіб із нагородженням найкращих співробітників у рамках отримання компанією премії "Вибір споживача" 2018р;
У підпорядкуванні – 1 інспектор з кадрів (була заміна).

HR generalist (проект)

с 03.2018 по 05.2018 (2 месяца)
Piel Cosmetics, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

HR generalist (єдиний HR спеціаліст в компанії)

с 03.2017 по 08.2017 (5 месяцев)
ТОВ "Магія текстилю" (інтернет-магазин Podushka.ua), штат - 60 працівників, Київ (Роздрібна торгівля)

HR Generalist (єдиний HR спеціаліст в компанії)

с 08.2015 по 11.2016 (1 год 3 месяца)
4 інтернет-магазина (група компаній Bemax), 80-110 працівників, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Проектний менеджер, віце президент бізнес напрямку у 2015 р., президент у 2018р.

с 12.2013 по 12.2018 (5 лет)
Міжнародна молодіжна некомерційна організація JCI Youth, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Член міжнародної некомерційної організацій JCI Youth 2013 - 2018 г.
JCI Youth – це частина (автономна філія) міжнародної некомерційної організації JCI (Junior Chamber International) зі столітньою історією, представленою більш ніж у 120 країнах світу. Має 4 напрямки діяльності – бізнес, індивідуальний, соціальний, міжнародний.
Основна діяльність – організація освітніх проектів для молоді. www.jciyouth.com

Мої проекти – освітні заходи для молоді у Києві та Львові, кількість учасників 30-70 осіб з усієї України 15-40 років. Особливостями всіх наших проектів є те, що їхньою метою не є отримання прибутку (бюджет проекту, розраховується так, щоб завдяки продажу квитків та партнерству покрити собівартість), а також у них усі беруть участь на волонтерських засадах – організатори, фотографи, спікери (фахівці-практики) з експертизою у певній тематиці).
Теми організованих мною проектів - HR, підприємництво, лідерство, інвестування, Стратегія «Блакитного океану», страхування, освітній та культурний обмін «Explore Canada» тощо.

Досягнення:
Президент JCI Youth у 2018 році (посада отримується на основі виборів, можна займати лише 1 рік);
Віце-президент бізнес-напрямку JCI Youth у 2015 році (була куратором всіх проектів бізнес-напряму). Була нагороджена за найактивніший розвиток напряму палати серед усіх палат (організацій у 5 містах України) JCI Ukraine.
Керівник 5 проектів, член команди організаторів більше 10 проектів.
Усі мої проекти були у прибутку (завдяки ефективно спланованому бюджету та управлінню проектом).


Додаткові навички (отримані завдяки проектному менеджменту освітніх проектів):

1. Навчання та управління командою волонтерів з 2-10 осіб, у тому числі віддалено, наставництво;
2. Пошук та проведення переговорів з партнерами та інфопартнерами;
3. Складання та реалізація медіаплану;
4. Визначення ЦА події, вибір способів просування події та налаштування реклами у ФБ;
5. Комунікація з учасниками події на всіх етапах;
6. Бюджетування та прийом оплат від учасників;
7. Фандрейзинг;
8. Пошук та комунікація зі спікерами;
9. Планування та тайм-менеджмент тощо.

Рекрутер

с 06.2013 по 07.2015 (2 года 1 месяц)
-, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

2015 р. Брокерська страхова компанія Broker XL - менеджер з підбору персоналу в КЦ та страхову компанію.
Досягнення: створила необхідний постійний потік кандидатів, розробила систему адаптації та посібник для новачка.

2014р. Розважальний комплекс "Кобзов" – менеджер з підбору адміністративного персоналу.
Досягнення: запровадила етап тестування у підбір персоналу, що дозволило приділити більше уваги усуненню факторів, через які найчастіше звільнялися працівники.

2013р. ТОВ "Еко" - менеджер з підбору та адаптації торгового персоналу для відкриття 100-го гіпермаркету "Еко", ведення 3-х гіпермаркетів із загальною чисельністю персоналу 750 осіб.
Досягнення: за 3 тижні підібрала та вивела на роботу 150 співробітників, виконала всі показники у термін, якісно вела щоденні звіти з підбору та факторів для аналітики, які використовувалися вищим керівництвом компанії. Була першим менеджером з персоналу, який почав працювати поруч із персоналом (місце роботи – гіпермаркет), а не в центральному офісі. Підтримка плинності кадрів на низькому рівні.

Образование

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Факультет управління персоналом та маркетингу, спеціальність управління персоналом та економіка праці, Київ
Высшее, с 2012 по 2013 (1 год)

Магістр з управління персоналом та економіки праці (диплом з відзнакою).
Тема дипломної роботи: "Розвиток корпоративної соціальної відповідальності"

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Факультет управління персоналом та маркетингу, спеціальність управління персоналом та економіка праці, Київ
Высшее, с 2008 по 2012 (4 года)

Бакалавр з управління персоналом та економіки праці

Дополнительное образование и сертификаты

Курс "Рольові ігри на роботі. Психологія управління". Людмила Мельник, (Київ)

лютий 2021р.

Курс "Стратегічне планування: формування стратегічного мислення. Стратегічний менеджмент". Анна Власова, платформа Spalah

вересень-грудень 2020р.

Курс "Управління персоналом на основі стратегії бізнесу". Анна Власова, платформа Spalah

вересень-грудень 2019р.

Курс "Трудове законодавство та кадрове діловодство". Вікторія Боднарчук, Golden Staff, Київ

квітень 2017р.

Міні-MBA програма EBC*L (The European Business Competence*License). Рівень А. Фінансова грамотність та управлінський облік,Київ

2014р.

Міні-MBA програма EBC*L (The European Business Competence* License). Рівень В. Маркетинг та продажі, Київ

2015р.

Курс "Психологія управління". Людмила Мельник, (Київ)

Червень 2023 р.

Знания и навыки

Консультації ТОП-ів та директора з питань управління персоналом Управління командою Підтримка та розвиток усіх HR процесів Налагодження усіх HR процесів з нуля Чесність Постійний розвиток Орієнтація на результат Системність Стратегічне мислення MS Excel Користувач ПК Бітрікс24 Знання офісних програм Google Docs

Знание языков

Английский — выше среднего

Дополнительная информация

Мої "супер сили" - системність, вміння організувати хаос та команду, вміння слухати та чути, турбота про працівників, оптимізм.

Мої цінності - професіоналізм, відповідальність, орієнтація на результат, постійний розвиток, чесність.
Вважаю, що кожен працівник є важливою частиною компанії і відношуся до всіх однаково, є провідником турботи компанії про працівників.

Ключові зони відповідальності та досвід:
1. Стратегічні процеси в компанії:
- участь у формуванні стратегії компанії, її бізнес-моделі, визначенні цільових сегментів клієнтів, формуванні УТП, залучення ТОП менеджменту та ключових працівників до цього, адміністрування цих процесів;
- розробка та реалізація орг.структури теперішньої та майбутньої на основі стратегії бізнесу;
- опис бізнес-процесів;
- ініціювання та адміністрування стратегічних проектів в компанії;.
2. Стратегічні HR процеси:
- розробка та реалізація HR стратегії (коли є стратегія бізнесу та коли немає);
- розробка та проведення аудитів HR процесів та персоналу;
- налагодження з нуля всіх HR процесів, розробка та впровадження нових стандартів та бізнес процесів;
- розробка профілів посад під потреби бізнесу;
3. Пошук та підбір персоналу:
- розробка та впровадження системи підбору персоналу;
- пошук та підбір персоналу усіх рівнів, проведення глибинного інтерв'ю та інтерв'ю по компетенціям, кейс інтерв'ю;
4. Адаптація персоналу:
- розробка системи адаптації;
- впровадження планів завдань на випробувальний термін, контроль їх виконання, проведення оцінювання по закінченню в.т. (з боку співробітника та з боку керівника), підбиття підсумків на зустрічі з керівником та співробітником;
5. Розвиток персоналу:
- розробка концепції “Корпоративного університету”;
- розробка та затвердження системи бюджетування витрат на навчання персоналу;
- допомога в розвитку та навчання керівників управлінським та HR навичкам;
- навчання керівників дачі зворотного зв'язку, проведення зустрічей 1:1;
- консультування директора-власника з питань управління персоналом, участь у дискусіях та роздумах;
6. Оцінка персоналу:
- розробка та проведення оцінок працівників та впливу HR процесів на них, оцінка розуміння стратегії компанії та своїх зон відповідальності, задоволеності роботою в компанії, системою оплати праці, eNPS тощо, виявлення сильних та слабких сторін компанії, ризиків, написання рекомендацій їх усунення, реалізація його;
- аналітика статистики виконання KPI працівників, консультація керівників з приводу їх коригування;
7. Мотивація персоналу:
- розробка системи оплати праці, преміювання, впровадження KPI для працівників відділу продажу;
- розробка системи нематеріальної мотивації працівників;
8. Бюджетування:
- розрахунок та видача з/п (управлінський облік), взаємодія з бухгалтерією;
- регулярний моніторинг ринку з/п;
- бюджетування всіх додаткових витрат на персонал;
9. Корпоративна культура:
- підтримання та розвиток корпоративної культури на основі цінностей команди та стратегії компанії;
- написання Welcome файлу з правилами команди для нових працівників в неформальному стилі;
- організація та проведення корпоративів з урахуванням цілей HR та компанії, в т.ч. виїзних;
- допомога у вирішенні конфліктів між співробітниками, співробітник-керівник, між керівниками;
- допомога в рішенні ситуацій з токсичними працівниками.
10. Внутрішні комунікації:
- розробка та реалізація системи регулярних внутрішніх комунікацій в компанії для того, щоб процеси в компанії були прозорими та чесними, усі працівники мали доступ до інформації, розуміли куде йде компанія, які результати та який вклад у них робить кожен працівник;
- впровадження, ведення та координація щотижневих загальних зборів керівників відділів, впровадження систем регулярних зустрічей між керівниками та директором для покращення операційної та стратегічної роботи в компанії;
11. Звільнення персоналу:
- розробка системи звільнення персоналу (для керівників і працівників);
- проведення Exit-інтерв'ю та аналітика причин звільнення, вжиття заходів щодо їх усунення;
- документальне супроводження процесу звільнення працівника;
12. Кадрове діловодство та бухгалтерія ФОП:
- проведення аудиту кадрового діловодства компанії (ТОВ) та його ведення (крім військового обліку та подання звітів до держ. органів);
- орієнтація у ведені бухгалтерії ФОПів 3-ї групи;
13. Статистика та аналітика, вживання заходів для покращення показників:
- ведення статистики роботи відділу;
- відслідковування показників персоналу (eNPS, рівня плинності персоналу, задоволеності роботою в компанії, системою оплати праці, взаємодією з іншими відділами, керівником тощо);
- відстеження ефективності воронки рекрутингу;
14. Управління командою HR відділу та іншими працівниками:
- навчання з нуля менеджера з персоналу за 6 місяців роботи;
- була керівником менеджерів з персоналу, інспектора по кадрам, маркетолога, зав.хоза, системного адміністратора, прибиральниці;
- управління командами до 10 чоловік під час організації конференцій для 70 осіб (волонтерський досвід);
- проведення 1:1

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: