Олександр
Керівник відділу
- Возраст:
- 32 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8258361
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Кондратенко Олександр Миколайович
Особиста інформація:
Вік: 30 років
Місто: Київ
Контактні дані:
Тел. [
E-mail: [
Освіта
09.2009-12.2014
Національна Академія Статистики Обліку та Аудиту,
Спеціалізація: Менеджер ЗЕД
Досвід роботи
10.2019-02.2022 Керівник відділу закупівель та управління запасами
ТОВ «Кофі-брейк»
Функціональні обов’язки:
- забезпечення безперебійної роботи складу;
- організація процесу прийому-видачі продукції зі складу;-формування
бюджету відділу;
- займався підбором працівників;
- робота з обліковою базою (оприбуткування);
- забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей;
- організація розвантажувально-навантажувальних робіт;
- проведення інвентаризацій кожного місяця.
- організовував та контролював роботу підрозділу штат якого складав 20
чоловік;
- організував та керував господарським відділом в компанії;
- займався організацією охорони праці на підприємстві;
- займався пошуком складських приміщень для компанії та організацією
будівництва складських приміщень;
- впроваджував в компанії систему НАССР(система аналізу ризиків,
небезпечних чинників і контролю критичних точок) ;
- проводив закупівлі та займався реєстрація на облік компанії складської техніки.
Основні досягнення:
На початку роботи в компанії, керівництвом були поставлені конкретні цілі, налагодити процеси закупівель та організовати роботу складскої логістики.
Поставлені цілі були вже виконані через пів року.
Також в компанії мною був організован процес впровадження НАССР.
Два роки інветаризація складу відбувається з 0 відхиленням.
Організовав та забезпечив переїзд складу та окремого офісу компанії в одну локацію.
08.2017-09.2019 Керівник відділу логістики
ТОВ "Технарі-Центр", Київ (IT, сервісне обслуговування техніки).
Функціональні обовязки:
Керування відділом логістики, організація та контроль безперебійності і продуктивності щоденної роботи відділу (10 чоловік), управління усіма логістичними процесами в компанії
побудова ефективної команди, управління, навчання і розвиток персоналу, введення в процес виробництва, консультації щодо роботи;
контроль за правильністю експлуатації, ремонту, технічного обслуговування автотранспорту;
формування бюджету довіреного відділу;
облік і оптимізація ГСМ;
укладення договорів та пошук потенційних постачальників і підрядників (страхові компанії, паливні компанії, станції технічного обслуговування);
контроль обов'язків за договорами (контроль за своєчасною оплатою за договором, контроль за своєчасністю постачань і виконання робіт, контроль своєчасного надання первинної бухгалтерської документації.
Основні досягнення:
створення ефективної команди;
розробка і впровадження процедур для усіх етапів ланцюга постачань; безпека товару в транспорті;
покращення технічного стану МС в компанії;
ефективна робота з підрядниками збільшила прибуток компанії;
участь в поліпшенні бізнес-процесів в компанії та взаємодії з іншими відділами.
01.2016 – 07.2017 Адміністратор
Інтернет магазин "Служба Сервісу", Київ (Продаж техніки)
Робота з клієнтами та консультаційне обслуговування
оформлення і видача замовлень, логістика
облік і прийом товару на склад
управління магазином і персоналом.
04.2014 – 11.2015 Менеджер з продажу/Торговий представник
ТОВ «Знаки – UA», Київ (Сервіс з продажу дорожних знаків)
Активні продажі дорожніх знаків, пошук клієнтів, укладення договорів, ведення клієнта від початку до закінчення угоди, а також контроль виконання робіт;
Відвідування ТТ згідно з маршрутним листом. Прийом замовлення. Доставка товару;
Розвиток торгових точок і приєднання нових. Ведення звітності. Контроль дебіторської заборгованості.
02.2010 – 03.2014 Менеджер з продажу
КПК Сервіс, Київ (Надання послуг у сфері електроніки)
Отримання та обробка заяв від клієнтів, здійснення "пасивних" та "активних" продажів запчастин і аксесуарів до мобільних телефонів, робота по супроводу клієнта під час перебування в сервісному центрі.
Професійні і інші навички
- ведення договірних стосунків з дистриб'юторами на всіх етапах
- досвід розвитку і ведення ключових клієнтів компанії, розвиток клієнтської бази, оптимізація та покращення бізнес-процесів в компанії
- досвід управління командою та організація роботи відділу
- професійні навички в сфері логістики.
Навички роботи з комп'ютером: впевнений користувач ПК (MS office, 1C).
Знання мов:
-українська (вільно);
- російська (вільно);
- польська (середній рівень);
- англійська (початковий рівень).
Додаткова інформація: комунікабельний, відповідальний, порядний, цілеспрямований.
Другие резюме этого кандидата
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Начальник відділу закупівель та управління запасами, ТОВ "Кофі-брейк", 4 года 8 месяцев
- Руководитель отдела логистики, ТОВ "Технари", 6 лет 10 месяцев
Похожие кандидаты
Керівник юридичного відділу, практики, старший юрист, адвокат
120000 грн, Киев
Маркетолог, керівник відділу реклами
80000 грн, Киев
Складальник, пайщик, керівник відділу виробництва FPV-дронів
Киев
Менеджер проєкту, з розвитку бізнесу, керівник відділу (B2B)
50000 грн, Киев