Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олександр

Операційний директор, керівник роздрібної мережі

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Операційний менеджер

с 08.2022 по 12.2022 (4 месяца)
Flowers.ua, Київ (Розничная торговля)

- Розрахував та впровадив показники: продуктивності співробітників, навантаження
- Оптимізував штатну чисельність співробітників у розрізі кожного офісу
- Впровадив графіки роботи персоналу відповідно до показників продуктивності та навантаження
Мета: оптимізація ФОП, управління та контроль виходів персоналу в зміну, контроль нарахування ЗП, управління швидкістю та якістю виконаних замовлень
- Розроблено та прописано ключові метрики та функціонал: РД, адміністратор, флорист, кур'єр
- Розробив нову систему мотивації: РД, адміністратор, флорист
- Розрахував оптимальний формат офісів відповідно до пікового навантаження на свята (х10 замовлень)
- Розробив та впровадив систему контролю магазин/офіс (чек-листи)
- Виявив основні причини пересорту, нестачі товару. Прописано основні кроки щодо мінімізації втрат
- Прописав основні критерії підбору приміщень під магазини
- Виконав геомаркетинг потенційних локацій під відкриття на основі критеріїв (Київ, Київська обл.)
- За листопад місяць підібрав 2 приміщення під відкриття магазинів, відповідно до затверджених вимог ( 1 приміщення підписано)
Проекти:
- Автоматичний друк замовлень. Ініціював, прорахував, погодив та подав на відділ розробки.
Мета: прибрати людський фактор у процесі, економія ФОП, контроль за швидкістю та пріоритетністю виконання замовлень
- Автозаміна товару. Ініціював, прорахував, погодив та подав на відділ розробки.
Мета: прибрати людський фактор у процесі, мінімізувати час узгодження заміни товару з клієнтом, прискорити процес виконання замовлень, підвищити показник лояльності клієнтів

Операційний директор

с 09.2020 по 09.2021 (1 год)
ТОВ Forellis, Київ (Розничная торговля)

- Запуск мережі з нуля (м. Київ)
- Організація повного циклу відкриття магазинів (підбір приміщень, аналіз цільового трафіку, укладання договору, погодження кошторисів, контроль будівельних робіт, взаємодія з підрядниками/постачальниками, забезпечення тмц/товаром, запуск магазину)
- Оптимізація формату торгових точок (з метою економії вартості оренди та можливості відкриття у цільових локаціях)
- Дотримання бюджету будівельних та підрядних робіт на об'єктах
- Оптимізація витрат на відкриття (за період роботи вдалося скоротити витрати на відкриття до 30%)
- Відкрито 9 ТТ (2 об'єкти було закрито)
- Операційне управління діючими магазинами
- Розробка чек-листа стандартів торгових точок
- Систематичний контроль за дотриманням стандартів торгових точок персоналом
- Розробка системи мотивації (адміністративного/лінійного персоналу)
- Розробка стандартів обслуговування мережі
- Контроль за дотриманням стандартів обслуговування (спільно з HR компанії)
- Прийняття кадрових рішень
- Розробка маркетингових заходів мережі (разом з маркетологом)
- Аналітика продажів мережі (виручка, СРЧ, трафік, націнка, довжина чека, частки продажів), заходи щодо підвищення цільових показників
- Управління асортиментом (введення/виведення позицій)
- Організація безперебійного постачання товарів/продуктів на торгові точки (взаємодія з постачальниками)
- Контроль товарних залишків (мінімізація втрат, оптимізація процесу закупівель, недопущення критичних випадань товару)
- Управління фінансовими показниками мережі (виручка, валовий прибуток, рентабельність)
- Заходи щодо збільшення прибуткової частини мережі
- Оптимізація витрат чинної мережі
- Фінансова звітність власникам компанії

Директор департамента роздрібної торгівлі

с 04.2019 по 04.2020 (1 год)
ТОВ "ТД УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ" , мережа магазинів "Червоне та Біленька", Київ (Розничная торговля)

- Управління департаментом роздрібного продажу (65 ТТ, 3 регіони)
- Управління командою (3 регіональні директори, 8 супервайзерів, 180 продавців)
- Відбір, навчання, адаптація адміністративного персоналу компанії
- Формування ефективної структури та функціоналу роздрібного департаменту
- Розробка KPI відділу продажів
- Контроль виконання плану продажів, коригувальні заходи щодо збільшення показників (виручка, СРЧ, трафік, націнка, довжина чеку, частки продажів, фокусні групи товарів тощо)
- Виведення компанії на операційний прибуток
- Приріст виручки квітень - грудень 90% (сезонність 30%)
- Приріст націнки +15%
- Динаміка середнього чека +35%
- Розробка чек-листа стандартів торгових точок
- Розробка стандартів обслуговування торгового персоналу
- Аналіз дотримання стандартів обслуговування, виявлення зон розвитку, навчальні заходи щодо покращення показників
- Організація роботи «Школи продавця» мережі з нуля
- Погодження тренінгів, участь у створенні навчальних матеріалів
- Організація відкриття нових торгових точок (погодження та підтвердження локацій, прийом ТТ у будівельників, контроль відкриття)
- У період квітень-грудень відкрито 20 ТТ у Києві та області, 10 ТТ у регіонах
- Розробка формату магазинів мережі, спільно з керівниками суміжних департаментів
- Оптимізація діючих бізнес-процесів компанії
- Взаємодія із суміжними відділами
- Розробка та впровадження проектів (стандарти обслуговування, стандарти ТТ, школа продавця, мотиваційна програма тощо)

Керуючий менеджер

с 07.2014 по 04.2019 (4 года 9 месяцев)
"ТМ МОРЕ ПИВА,HOP HEY", Київ (Розничная торговля)

- Організація безперебійного торгового процесу на магазинах (25 торгових точок)
- Управління командою (75 продавців, 5 адміністраторів)
- Відбір, навчання, адаптація торгового та адміністративного персоналу
- Організація заходів щодо зниження плинності кадрів (створення здорового мікроклімату в команді, забезпечення комфортних умов праці).
- Плинність персоналу, липень-лютий 3%
- Щоденний аналіз виконання планів продажів, що коригують заходи щодо покращення показників (СРЧ, трафік, довжина чека, частки продажів, фокусні групи товарів тощо)
- Виконання плану продажу, липень – лютий 101%
- Контроль дотримання стандартів на торгових точках (чек-лист).
- Чек-лист кола, липень – лютий 99,4%
- Дотримання показників продуктивності магазинів
- продуктивність ТТ, липень - лютий 104%
- Аналіз дотримання стандартів обслуговування, виявлення зон розвитку, навчальні заходи щодо покращення показника.
- Виконання стандартів обслуговування персоналом, липень – лютий 94%
- Організація відкриття нових торгових точок (підтвердження локації, прийом ТТ у будівельників, відкриття, взаємодія з орендодавцем)

Менеджер

с 03.2012 по 07.2014 (2 года 4 месяца)
ІНВАЙТ, Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)

- Продаж клінінгових послуг
- Прорахунок вартості послуг
- Складання комерційних пропозицій
- Укладання договорів на обслуговування
- Адміністрація об'єктів
- Управління персоналом
- Участь у тендерах

Образование

Національний Гірничий університет

Інформаційні технології, автоматизоване управління технологічними процесами, Дніпро
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Олександр Фрідман "Планування. Делегування. Контроль"

6 місяців

Знания и навыки

  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • Email
  • Водительские права кат. B
  • QlikView
  • MindManager

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Рекомендации

Літус Ілона Олександрівна

Літус Ілона Олександрівна

HRD, ТОВ Forellis Київ

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

- Цілеспрямованість
- Hезультативність
- Ефективність
- Командність
- Лідерські якості
- Проактивність
Хобі: спортивна риболовля, читання книг

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: