Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 PRO

Світлана

Головний бухгалтер, керівник відділу кадрів, 16 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
35 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний бухгалтер

с 09.2018 по наст. время (5 лет 8 месяцев)
АНПФ "Харків-Ріелтер", Харьков (Нерухомість)

Заступник головного бухгалтера

с 03.2012 по 08.2018 (6 лет 5 месяцев)
АНПФ "Харків - Ріелтер", Харьков (Нерухомість)

Образование

Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаева, Харьков

«Облік та фінанси», Харків
Высшее, с 2018 по 2020 (2 года)

Українська інженерно - педагогічна академія

Педагогічна освіта, Харків
Высшее, с 2010 по 2011 (1 год)

Складання та відтворення програми: "Вдосконалення технологічної підготовки студентів заочної форми навчання на основі оптимізації процесу виконання контрольних робіт"

Дополнительное образование и сертификаты

Офіс - менеджер

2011

Знания и навыки

MS Word MS Office Електронний кабінет платника податків M.E.Doc Соната Вчасно Банківська справа Приват24 EDIN Ведення кадрового діловодства Складання та подання звітності відповідно до чинного законодавст

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Керування всіма процесами кадрового діловодства зі штатом 50+ (повний цикл оформлення прийому, звільнення, переведення співробітників, надання відпусток, включаючи оформлення наказів, створення повідомлення про прийом та звільнення працівника на роботу до ДПС та Центру Зайнятості);
Формування та ведення особових справ співробітників, карт за формою П-2;
Ведення штатного розкладу, внесення змін до штатного розкладу, оформлення відповідних наказів;
Забезпечення інноваційної, продуктивної та позитивної корпоративної культуру;
Оформлення та ведення трудових книжок, ведення журналу обліку трудових книжок+ перехід від паперових трудових книжок до електронного обліку трудового стажу;
Розробка робочих та посадових інструкцій за різними напрямками;
Складання графіка відпусток, облік використання відпусток працівниками;
Формування та здача звітів до ДПС, ФСС ТВП, статистики та виконавчих служб відповідно до чинного законодавства України;
Досвід ведення переговорів та проходження комплексних планових та позапланових перевірок, що здійснюються контролюючими органами;
Аналіз поточного бухгалтерського і податкового законодавства;
Ведення табеля обліку робочого часу;
Робота з лікарняними та декретними листами непрацездатності;
Нарахування та виплата зарплати, відпускних, лікарняних, договори ЦПХ, дивіденди;
Нарахування та перерахування податків і зборів до державного, місцевого бюджетів та позабюджетних фондів;
Робота з банками: (Відкриття та закриття рахунків, робота з клієнт-банком; банківською випискою; здійснення платежів; контроль руху грошових засобів по рахунку);
Рознесення коштів, що надійшли через платіжні системи (термінали) по абонентам, створення реєстрів платежів;
Ведення бухгалтерського та податкового обліку, квартальна об’єднана звітність для ФО-П та юридичних осіб (1-3 група) на спрощеній системі оподаткування без ПДВ та на загальній системі (досвід 17+компаній з різною направленістю діяльності);
Складання актів наданих послуг, рахунків-фактур для покупців;
Контроль правильного оформлення первинних документів, їх достовірне і своєчасне відображення в обліку на всіх ділянках;
Ведення в програму прибуткових накладних, актів, рахунків від постачальників;
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, здійснення звіряння з контрагентами, оформлення актів звірки взаєморозрахунків;
Нарахування амортизації, введення в експлуатацію ОЗ, НМА, МНМА інвентаризація;
Допомога та консультування керівництва щодо договорів з постачальниками, податкового обліку та іншого;
Підготовка та підписання договорів, з подальшим що місячним поданням звітності до АТ «Харківобленерго», КП «Харківські теплові мережі», КП «Жилкомсервіс», КП «КВПВ»;
Маю аналітичний склад мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що виникла та самостійно приймати рішення, щодо усунення нагальних питань. Відповідальність, вміння працювати з великим об’ємом інформації, комунікабельність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: