Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2024 Файл

Наталія

Начальник відділу кадрів

Возраст:
53 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Ковтун Наталія Вікторівна

Бажана посада:
Начальник відділу кадрів, спеціаліст з кадрового адміністрування
повна зайнятість

Бажаний рівень заробітної плати:
від 45 000 грн./міс

Дата та місце народження:
07 березня 1971 року, м. Рубіжне Луганської обл.

Місто проживання:
вул. Івана Микитенка, буд. 9, кв. 45, м. Київ

Контактна інформація:
тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета:
Самореалізація через професійну діяльність. Пошук нових перспектив у професійному розвитку. Робота в стабільній компанії з довгостроковою перспективою співпраці. Рушійним мотивом є поліпшення якості життя а також самовдосконалення та самоствердження у професійній сфері.

Освіта:
2002 – 2009
Міжрегіональна академія управління персоналом, Київ
Факультет: правознавство
Спеціальність: Спеціаліст по комерційному та трудовому праву.

Професійні навички:
Впевнений користувач ОС MS Windows. MS Offise та ін. Систематична робота з іншими програмами та базами даних.
Аналітичний склад розуму, комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, дисциплінованість, ініціативність, наполегливість в досягненні необхідних результатів, маю організаторські здібності, адекватно реагую на критику, вільно взаємодію з командою, психологічно стійка, вмію працювати в кризових ситуаціях, легко навчаюсь.

Володіння мовами:
Російська – досконало; українська – вільне володіння; англійська – зі словником.

Досвід роботи:

з жовтня 2015 року
по даний час
(8 років 4 місяці)
Комунальна корпорація «Київавтодор», м. Київ
Начальник відділу кадрів
• Керівництво діяльністю відділу; організація діяльності відділу у взаємодії з іншими структурними підрозділами корпорації та комунальними підприємствами, що входять до складу КК «Київавтодор» на правах учасників (16 комунальних підприємств); визначення політики та стратегії діяльності відділу; організація роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та реалізацію державної політики з питань кадрової роботи; задоволення потреби в кваліфікованих кадрах та їх ефективне використання; ведення встановленої звітно-облікової документації, статистичної звітності з кадрових питань; оформлення прийому, переведення та звільнення працівників; обчислення стажу роботи, здійснення контролю за наданням відпусток відповідної тривалості, складання графіків щорічних відпусток; формування і ведення особових справ; підготовка наказів, та звітів по персоналу; ведення обліку особового складу; видача довідок, витягів з наказів тощо; підготовка документів для заохочення та нагородження працівників, ведення відповідного обліку; здійснення заходів для забезпечення трудової дисципліни, прийняття участі у службових розслідуваннях за фактами її порушення, оформлення в установленому порядку документів, пов’язаних із застосуванням заходів дисциплінарного впливу; оформлення листків тимчасової непрацездатності; підготовка аналітичних матеріалів керівництву з питань, що належать до компетенції відділу кадрів; представництво інтересів підприємства в органах законодавчої, виконавчої влади, установах, організаціях усіх форм власності, з питань, що відносяться до завдань та функцій відділу кадрів тощо.
з грудня 2012 року
по жовтень 2015 року
(2 роки 10 місяців)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Юридична компанія «Центр правових експертиз», м. Київ
Юрисконсульт
Юридичні послуги, пов'язані з представництвом інтересів юридичних і фізичних осіб в судах загальної юрисдикції по господарським, цивільним, адміністративним справам; реєстрація, реорганізація та ліквідація підприємств, внесення змін до установчих і статутних документів юридичних осіб; вирішення корпоративних, трудових спорів; досудове і судове врегулювання у сфері цивільного, господарського, адміністративного, сімейного права.
з листопада 2006 року по листопад 2012 року (6 років)
Приватне підприємство "Юридична фірма "РАДА",
м. Сєвєродонецьк Луганської обл.
Заступник директора
Досудове та судове врегулювання у сфері цивільного, господарського, адміністративного, сімейного права; представництво інтересів юридичних і фізичних осіб в судах; консультування фізичних осіб з питань цивільного, сімейного, житлового, земельного, трудового законодавства; консультування юридичних осіб з питань господарського та адміністративного права, оподаткування; складання правових документів (наказів, розпоряджень, рішень, актів і т.д.); розробка і правова оцінка господарських договорів; представлення інтересів юридичних і фізичних осіб в господарських, цивільних, адміністративних судах; реєстрація, реорганізація та ліквідація підприємств, внесення змін до установчих і статутних документів юридичних осіб.
з травня 1996 року по листопад 2006 року (10 років 6 місяців)
Приватне підприємство «Тріедр плюс» ",
м. Сєвєродонецьк Луганської обл.
Директор
Зовнішньоекономічна діяльність. Досвід роботи по веденню діяльності підприємства, повного документообігу (накази, звіти, листування (в т.ч. в процесі перевірок контролюючих органів), ведення протоколів загальних зборів засновників, внесення в них змін із подальшою їх реєстрацією тощо.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: