Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 апреля 2023 Файл

Oleg

Економіст-фінансист

Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Румчікас Олег Рімантасович 42 роки
Сімейний стан: не одружений
Місце проживання: м. Київ
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Вакансія: Економіст-фінансист
Освіта: 1996-2001рр. - Європейський університет фінансів, інформаційних систем,
менеджменту і бізнесу (ЄУФІМБ), м.Київ
IV рівень акредитації
факультет «Економіки і менеджменту»
Кваліфікація: Економіка підприємства
Курси: 2005р. - ДП «УкрНДНЦ»
курси за спеціальністю «Аудитор міжнародної системи якості ISO»;
2007р. – Навчальний центр «Успіх»
курси за спеціальністю «Бухгалтер».
Досвід роботи за Червень 2013р. – теперішній час (~ 9 років)
спеціальністю: Заступник начальника фінансово-економічного відділу
в ПрАТ “УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ” – керуюча компанія холдингу.
Квітень 2002р. - квітень 2011р. (9 років)
економіст, ведучий економіст в ТОВ “Ливарно-механічний завод “Веста” (м.
Київ) - виготовлення продукції для залізниць України і країн близького
зарубіжжя.
Ін. досвід роботи: Грудень 2011р. – квітень 2012р.
Спеціаліст по роботі з торговими підприємствами ( відділ еквайрингу )
в ПАТ КБ “ПриватБанк”.
Липень 2011р. – листопад 2011р.
Адміністратор в ТОВ “Віденські булочки” (м. Київ);
Січень 2000р. – лютий 2002р.
системний адміністратор в ТОВ “Полірайв” (м. Київ);
Уміння: ЕКОНОМІКА ТА ФІНАНСИ:
- планування/контроль фінансових потоків;
- контроль/виконання договірних фінансових зобов’язань;
- контроль/узгодження щоденних платежів підприємств групи;
- розробка/впровадження/контроль фінансової звітності підприємств;
- складання консолідованої фінансової звітності по холдингу;
- складання Cash flow проектів;
- розрахунок виробничої собівартості;
- обчислення рентабельності;
- складання калькуляції, в т.ч. ABC калькулювання;
- підготування проекту цін на товарну продукцію;
- облік витрат;
- нормування праці робітників, розробка тарифної сітки оплати праці по

Резюме Сторінка 1 з 2
РЕЗЮМЕ РУМЧІКАС О.Р. - ПРОДОВЖЕННЯ

Уміння: підприємству, її актуалізація;
(продовження) - облік заробітної плати;
- планування виробництва продукції згідно діючих договорів із замовниками
та з урахуванням потужностей обладнання;
- аналіз і оптимізація залишків;
- планування закупок та витрат сировини і матеріалів;
- планування прибутків і витрат підприємства, фінансування;
- складання управлінської звітності;
- аналіз господарської діяльності підприємства та його підрозділів;
- розробка форм управлінської звітності, методичних рекомендацій,
положень, інструкцій, що регламентують процеси управлінського обліку на
підприємстві;
УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС ПРОЦЕСАМИ (BPM):
- управління вимогами: виявлення, деталізація, поділ запитів на вимоги;
- розробка, опис і впровадження бізнес-процесів на підприємстві;
- написання автоматизованих бізнес процесів в Бітрікс24.
БУХГАЛТЕРІЯ:
- ведення первинної бухгалтерської документації;
- проведення розрахунків з замовниками;
- заробітна плата працівників (облік, нарахування, утримання);
- контроль правильності ведення звітності по складу та ОЗ
РОБОТА ІЗ ЗАМОВНИКАМИ І ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ:
- укладання договорів, контроль виконання зобов’язань;
- організація просування товарів компанії на ринку;
- тендери: підготування комплекту тендерної пропозиції, участь в тендерах;
- прийняття рішень на опціоні;
- навики документування, листування;
ІНШІ УМІННЯ:
- діловодство, ведення документообігу;
- впровадження і контроль системи якості на підприємстві;
- підготовка підприємства до сертифікації в системі якості ISO;
- розробка і актуалізація посадових інструкцій та настанов по якості;
- проведення внутрішнього аудиту на підприємстві;
- знання банківських продуктів;
- уміння працювати з нормативними документами.
Знання ПК та - досвідчений користувач ПК;
програм - хороші знання MS Office, в т.ч. впевнений користувач Excel;
- базові знання «1C»;
- Internet, e-mail, Skype.
Знання мов, Українська – високий, Російська – високий,
рівень Англійська – середній, Шведська – початковий рівень.

Посвідчення водія посвідчення водія категорії «В»
Особистісні якості: відповідальний, виконавчий, ініціативний, дисциплінований, стратегічне
мислення, порядний, комунікабельний.
Легко навчаюсь, маю бажання працювати і професійно розвиватись.
Не палю, веду здоровий спосіб життя

Резюме Сторінка 2 з 2

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: