Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 октября 2022 Файл

Ірина

Начальник відділу, заступник начальника відділення, бухгалтер, менеджер

Возраст:
53 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Особисті данні
Резюме
Краснолуцька Ірина Володимирівна

Дата народження 03 жовтня 1970 р.

Освіта
Вища, економічна
1987-1992 р. Російська економічна академія ім. Г.В.Плєханова м. Москва.
Економіст – математик

Досвід роботи

Професійні навички

З 01.08.2021 р . по теперішній час – головний фахівець центру супроводження активних операцій Північного макрорегіону Акціонерного банку «Південний»
З 19.04.2019 р . по 01.08.2021 – головний менеджер з операційної роботи відділення 26-20 регіонального центру Акціонерного банку «Південний» в м.Київ
З 02.04.2018р. по 19.04.2019 р. – менеджер з операційної роботи регіонального відділення Акціонерного банку «Південний» в м.Києві .

З жовтня 2015 р. по червень 2019 р. – бухгалтер (за сумісництвом) Представнитство акціонерного товариство «Регіональний інвестиційний банк» в Києві.
01.01.2015р. – 30.09.2017р. – заступник начальника операційного управління регіонального відділення Акціонерного банку «Південний» в м.Києві
01.08.2012р. – 31.12.2015р. – заступник головного бухгалтера філії ПАТ АБ «Південний» в м.Києві
11.09.2008 р. – 17.12.2010 р. - головний бухгалтер Запоріжської філії ПАТ «БАНК ФОРУМ»
04.07.2005р. – 10.09.2008р. – в.о. головного бухгалтера ЗФ АКБ «ФОРУМ»
01.10.2003р. – 03.07.2005р. – заступник головного бухгалтера ЗФ АКБ «Форум»
21.05.2003р. – 30.09.2003р. – начальник сектору платіжних карт ЗФ АКБ «Форум»
16.02.2001р. – 20.05.2003р. – начальник міського відділення ЗОД АППБ «Аваль».
Підготовка та оформлення кредитних договорів, договорів поруки, застави та додаткових угод, контроль пакета документів для видачи кредиту корпоративним клієнтам ;
здійснення кредитних операцій;
формування та ведення кредитних справ корпоративних клієнтів,
супроводження та моніторинг кредитних договорів, нарахування та погашення процентів та комісій згідно умов кредитного договору, здійснення контролю за цільовим використанням кредитних коштів клієнтів, моніторинг погашення кредитної заборгованості та встановлених кредитних лімітів;
контроль щодо виконання умов кредитних договорів та моніторинг ковенантів;
підготовка та надання інформації щодо перегляду кредитів (credit review);
робота зі страховими компаніями та договорами страхування;
відображення умов кредитних договорів, договорів застави, іпотеки, поруки, страхування та додаткових угод у АБС Б-2, збір, контроль та заведення інформації щодо фінансового стану позичальника в АБС Б-2;

організація та контроль касової роботи відділення, функції відповідальної особи за схоронність готівкових грошових коштів та цінностей в сховищі та операційній касі відділення, укладання договорів купівлі/продажу готівкових коштів з іншими банками, супровід касових операцій;
виконання контрольно-операційних функцій за операціями роздрібного та корпоративного бізнесу, контроль правильності відкриття та обслуговування рахунків фізичних та юридичних осіб, супровід операцій ;
контроль за проведенням належної перевірки клієнтів з питань фінансового моніторингу;
організація та контроль роботи з індивідуальними банківськими сейфами;
первинне навчання співробітників по операційному напрямку;
контроль дотримання стандартів якості відділення;
супроводження договорів з Пенсійним фондом та органами соціального захисту;
супроводження та облік господарських операцій банка, аналіз дебіторсько-кредиторської заборгованості ;
облік основних засобів, необоротних, нематеріальних активів, МНМА;
участь у складанні бюджету банка, контроль виконання регіональним відділенням бюджетних показників за статтями витрат;
організація та контроль обліку банківських та внутрішньобанківських операцій;
ведення фінансового, управлінського та податкового обліку господарських та банківських операцій;
контроль та складання фінансової , податкової та статистичної звітності філії;
функції відповідальної особи з питань фінансового моніторингу філії;
організація та контроль роботи відділень філії з питань бухгалтерського обліку;
організація та проведення інвентаризації;
робота с контролюючими державними органами.

нарахування та виплата заробітної плати (1С (версія7));
бухгалтерське супроводження договорів господарської діяльності Представництва (оформлення розрахунків в програмі «Банк-Клієнт»);
аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
облік витрат на відрядження;
складання форм фінансової та податкової звітності Представництва.

Додаткові навички
MS Office (Word, Excel), 1С (версія7), Ліга Закон, M.e.dос, Клієнт-Банк., ОДБ Б2.
Особисті якості
Вміння працювати в колективі, комунікабельність, оперативність, орієнтованість на клієнта, націленість на результат, ініціативність, старанність.

Контактна інформація
моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Бажаний рівень заробітної плати 25 000,00 грн.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: