- Файл
Людмила
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8590353/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Секретар-помічник керівника
ДОСВІД РОБОТИ
Секретар-помічник міського голови та першого
заступника
МЕРЕФЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. ЛЮТИЙ 2022
- здійснювала офісне адміністрування
-організовувала зустрічі для керівника
- координувала і планувала робочий тиждень керівника
- працювала з вхідною / вихідною документацією, поштою
- контролювала виконання наказів і розпоряджень керівника
-організовувала відрядження керівника (бронювання готелів, авіа
квитків) та готувала супроводжуючи документи
- виконувала поточні доручення та обовязки, делеговані керівником
Інспектор з харчування відділу освіти
КОМПЕТЕНЦІЇ МЕРЕФЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. ЛЮТИЙ 2019 -ЛЮТИЙ
2022
- Упевнено користуюсь ПК та -приймала замовлення
оргтехнікою (MS Office, Excel, Word) -розраховувала потреби у продуктах та контролювала залишки
- Працювала в 1С -працювала з договорами
-Контролювала строки переоформлення -підтримувала робочі процеси із підлеглими (60 співробітників)
та актуальності діючих договорів -зводила узагальнені видаткові накладні та контроль за
-Вела інформаційні бази даних своєчасним фінансуванням
-Своєчасно надавала звітність -контролювала впровадження системи HACCP на підприємствах
контролюючим органам
Товарознавець
-Сприяла виходу підприємства з
АТ"УКРПОШТА" ( ХАРКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ). ЛИСТОПАД 2018-ЛЮТИЙ 2019
кризового стану та розробила
оперативні рішення для менеджменту -робота з договорами, корегування за необхідності
-Отримала 13 ранг посадової особи Комірник
місцевого самоврядування
ЮВЕЛІРНИЙ ЗАВОД( М. ХАРКІВ). ЧЕРВЕНЬ 2017-ВЕРЕСЕНЬ 2018
-Здійснювала ефективну комунікацію з
іншими відділами щодо функціонування -приймала та розміщувала товари на складі
офісу - контролювала залишки на складі
-біркування товару
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
-організовувала роботи по завантаженню та розвантаженню
-Відповідальна- організація роботи товару
офісу (60 осіб) -нараховувала заробітну плату працівникам відповідно до
-Активна життєва позиція виконаних робіт
-Здатність швидко навчатися Головний спеціаліст відділу соціального захисту
-Здатність знаходити спільну мову як населення
з колективом, так і з контрагентами
ФІНАНСОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
ЖОВТЕНЬ 2008 -ТРАВЕНЬ 2012
МОЇ КОНТАКТИ ОСВІТА
Донбаський державний технічний університет
Телефон: [
(Viber, Telegram) СПЕЦІАЛІСТ З ЕКОНОМІКИ І ПІДПРИЄМСТВА, ОБЛІКУ Й АУДИТУ, ЧЕРВЕНЬ 2007
Електронна пошта: Семінар "Вимоги та практичні аспекти впровадження HACCP",
[
Львів
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
Львов -
Офіс-менеджер, адміністратор, секретар, діловод, помічник керівника
Львов -
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 грн, Львов, Киев -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник керівника
20000 грн, Львов -
Помічник директора, адміністратор, офіс-менеджер
Львов -
Менеджер, адміністратор, секретар, помічник керівника
Львов