Людмила
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8590353
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Секретар-помічник керівника
ДОСВІД РОБОТИ
Секретар-помічник міського голови та першого
заступника
МЕРЕФЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. ЛЮТИЙ 2022
- здійснювала офісне адміністрування
-організовувала зустрічі для керівника
- координувала і планувала робочий тиждень керівника
- працювала з вхідною / вихідною документацією, поштою
- контролювала виконання наказів і розпоряджень керівника
-організовувала відрядження керівника (бронювання готелів, авіа
квитків) та готувала супроводжуючи документи
- виконувала поточні доручення та обовязки, делеговані керівником
Інспектор з харчування відділу освіти
КОМПЕТЕНЦІЇ МЕРЕФЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. ЛЮТИЙ 2019 -ЛЮТИЙ
2022
- Упевнено користуюсь ПК та -приймала замовлення
оргтехнікою (MS Office, Excel, Word) -розраховувала потреби у продуктах та контролювала залишки
- Працювала в 1С -працювала з договорами
-Контролювала строки переоформлення -підтримувала робочі процеси із підлеглими (60 співробітників)
та актуальності діючих договорів -зводила узагальнені видаткові накладні та контроль за
-Вела інформаційні бази даних своєчасним фінансуванням
-Своєчасно надавала звітність -контролювала впровадження системи HACCP на підприємствах
контролюючим органам
Товарознавець
-Сприяла виходу підприємства з
АТ"УКРПОШТА" ( ХАРКІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ). ЛИСТОПАД 2018-ЛЮТИЙ 2019
кризового стану та розробила
оперативні рішення для менеджменту -робота з договорами, корегування за необхідності
-Отримала 13 ранг посадової особи Комірник
місцевого самоврядування
ЮВЕЛІРНИЙ ЗАВОД( М. ХАРКІВ). ЧЕРВЕНЬ 2017-ВЕРЕСЕНЬ 2018
-Здійснювала ефективну комунікацію з
іншими відділами щодо функціонування -приймала та розміщувала товари на складі
офісу - контролювала залишки на складі
-біркування товару
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
-організовувала роботи по завантаженню та розвантаженню
-Відповідальна- організація роботи товару
офісу (60 осіб) -нараховувала заробітну плату працівникам відповідно до
-Активна життєва позиція виконаних робіт
-Здатність швидко навчатися Головний спеціаліст відділу соціального захисту
-Здатність знаходити спільну мову як населення
з колективом, так і з контрагентами
ФІНАНСОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
ЖОВТЕНЬ 2008 -ТРАВЕНЬ 2012
МОЇ КОНТАКТИ ОСВІТА
Донбаський державний технічний університет
Телефон: [
(Viber, Telegram) СПЕЦІАЛІСТ З ЕКОНОМІКИ І ПІДПРИЄМСТВА, ОБЛІКУ Й АУДИТУ, ЧЕРВЕНЬ 2007
Електронна пошта: Семінар "Вимоги та практичні аспекти впровадження HACCP",
[
Львів
Схожі кандидати
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, секретар, мeнeджер з адміністративної діяльності
Львів
Асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, клієнт-менеджер
25000 грн, Львів
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник керівника
20000 грн, Львів
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Львів, Дистанційно
Адміністратор, помічник керівника, секретар, менеджер, рецепціоніст
Львів
Менеджер, адміністратор, діловод, секретар, помічник керівника
Львів