Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 апреля 2024 Файл

Дар'я

Оператор call-центру, адміністратор, менеджер з продажу (лівий берег)

Возраст:
27 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

СЕКРЕТАР-ДІЛОВОД

ХОЛКІНА ДАР'Я
СЕРГІЇВНА

КОНТАКТНІ ДАНІ
Мобільний [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
м.Київ, Деснянський р-н

ОСОБИСТІ ДАНІ ДОСВІД РОБОТИ (4 роки)

Дата народження: 23.01.1997 ДІЛОВОД-СЕКРЕТАР
Місце реєстрації: Україна, Київ ВЕРЕСЕНЬ 2015 Р. – ВЕРЕСЕНЬ 2016 Р. КНП «КОНСУЛЬТАТИВНО-
ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР» ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ, М. КИЇВ
ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
— РОБОТА З ДОКУМЕНТАМИ/КОРЕСПОНДЕНЦІЄЮ;
— ПРИЙОМ, ОБРОБКА ТА СОРТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ;
— ПІДГОТОВКА ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ КЕРІВНИКА (ПРИЙОМ ДОКУМЕНТІВ ТА
ОСОБИСТИХ ЗАЯВ НА ПІДПИС КЕРІВНИКА, ОФОРМЛЕННЯ НАКАЗІВ,
РОЗПОРЯДЖЕНЬ);.
— ВЕДЕННЯ ДІЛОВОГО ЛИСТУВАННЯ; НАДАННЯ ВІДПОВІДЕЙ НА ЗВЕРНЕННЯ
— ПРИЙОМ, РОЗПОДІЛ ВХІДНИХ/ВИХІДНИХ ДЗВІНКІВ;

НАВИЧКИ — ПРИЙОМ І РЕЄСТРАЦІЯ ВХІДНОЇ ТА ВИХІДНОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ;
— РОБОТА З ОРГТЕХНІКОЮ
— СКЛАДАННЯ АКТІВ, ПРОТОКОЛІВ, НОМЕНКЛАТУРИ СПРАВ;
— вміння працювати з базовими — ОБЛІК РОБОТИ СПІВРОБІТНИКІВ;
програмами MS Office (Excel, — СКЛАДАННЯ ГРАФІКІВ І ТАБЕЛІВ РОБОЧОГО ЧАСУ.
Power Point, Word, WordPad); — ВИКОНАННЯ ОСОБИСТИХ ДОРУЧЕНЬ КЕРІВНИКА
— знання оргтехніки (факсимільний і
копіювальний апарати, сканер, принтер); ОПЕРАТОР ПК В КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ
— грамотна усна і письмова мова; ВЕРЕСЕНЬ 2016 Р. – БЕРЕЗЕНЬ 2019 Р. КНП «КОНСУЛЬТАТИВНО-
— знання основ діловодства та ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР» ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ, М. КИЇВ
Документообігу ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
—ПРИЙОМ, ОБРОБКА ТА СОРТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОРЕСПОНДЕНЦІЇ;
Немає навичок роботи з касою і терміналом, —СКЛАДАННЯ АКТІВ, МЕДИЧНИХ ДОВІДОК, ПРОТОКОЛІВ, НОМЕНКЛАТУРИ
готова до навчання
СПРАВ
—СКЛАДАННЯ ГРАФІКІВ І ТАБЕЛІВ РОБОЧОГО ЧАСУ.
—ВЕДЕННЯ ЖУРНАЛІВ
—ЗАПОВНЕННЯ САНІТАРНИХ КНИЖОК ТА ВКЛАДЕНЬ
—НАПИСАННЯ СТАТИСТИЧНИХ ТАЛОНІВ
ІНШЕ —АРХІВУВАННЯ ДОКУМЕНТІВ
—ВИДАЧА НАПРАВЛЕНЬ ТА ВЕДЕННЯ ЗАПИСУ
Бажаний графік роботи: позмінний/врегульований —КООРДИНУВАННЯ ПАЦІЄНТІВ ТА НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО
Бажана заробітна плата: 10-12 тисяч грн ОБСЛУГОВУВАННЯ
—ВИКОНАННЯ ОСОБИСТИХ ДОРУЧЕНЬ КЕРІВНИКА
Шкідливі звички: немає (не палю)
Хоббі: Дитячі іграшки
ОСВІТА (середньо-спеціальна)
ВЕРЕСЕНЬ 2012 Р. – ЧЕРВЕНЬ 2015 Р.
УНІВЕРСИТЕТСЬКИЙ КОЛЕДЖ КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМ. БОРИСА ГРІНЧЕНКА,
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «ДІЛОВОДСТВО, ОРГАНІЗАТОР ДІЛОВОДСТВА», ДИПЛОМ МОЛОДШОГО
СПЕЦІАЛІСТА (ДЕННА ФОРМА НАВЧАННЯ).

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: