Дар'я
Администратор
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Чернигов
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8760238
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 18.04.1990 р.
Телефон: [
E-mail: [
Адреса: м. Чернігів
Освіта:
вересень 2007 р. – лютий 2010 р., Харківський Житлово – комунальний технікум за спеціальністю «Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах».
Досвід роботи:
Продавець - консультант
березень 2010 р. - березень 2012 р. ТОВ «Торговий дім «Грегорі Арбер» (мережа магазинів чоловічого класичного одягу) м. Київ.
Функціональні обов'язки:
підготовка торгівельного залу для обслуговування відвідувачів;
ввічливе та якісне обслуговування покупців;
надання допомоги покупцям в виборі товару;
розрахунок покупців;
контроль наявності цінників на товарі;
проведення інвентаризації та переоцінки товарів;
замовлення та прийом товарів;
складання звітів;
інкасація в банк.
Секретар
квітень 2012 р. – лютий 2013 р. ТОВ «Тетіс – Дихальні системи» (торгова компанія) м. Київ.
Функціональні обов'язки:
прийом і розподіл телефонних дзвінків;
робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
організація зустрічей;
замовлення квитків та бронювання готелів;
життєзабезпечення офісу (замовлення води, продуктів харчування, канц. товарів, закупка медикаментів та інше);
підготовка документів та матеріалів необхідних для роботи керівництва;
робота з електронною поштою та оргтехнікою;
робота з кур’єрськими службами;
допомога в презентації товарів під час участі у виставках.
Секретар
травень 2013 р. – березень 2015 р. ТОВ «Амбрелла Едженсі» (рекламна компанія) м. Київ
Функціональні обов'язки:
прийом і розподіл телефонних дзвінків;
робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
організація зустрічей;
замовлення квитків та бронювання готелів;
життєзабезпечення офісу (замовлення води, продуктів харчування, канц. товарів, закупка медикаментів та інше);
виконання доручень керівника;
робота з електронною поштою та оргтехнікою;
робота з кур’єрськими службами;
допомога співробітникам компанії в підготовці проектів.
Адміністратор
червень 2019 р. – грудень 2021 р. Учбовий центр «Вікторі» (навчання майстрів манікюра, педикюра, нарощення вій) м. Чернігів
Функціональні обов'язки:
прийом дзвінків та консультація;
складання графіку проведення навчань;
ведення сторінок в соціальних мережах;
запис, оформлення та розрахунок учнів;
підготовка класу до початку проведення навчань;
пошук моделей для відпрацювання навичок для учнів;
продаж товарів.
Професійні навички:
впевнений користувач ПК; працювала з касовим апаратом та в програмі 1С:Підприємство 7.7; уміння працювати з оргтехнікою; оперативність в пошуку інформації;
планування.
Особисті якості:
Швидко навчаюсь новому, відповідальна, комунікабельна, чесна.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня, маю дитину;
Вільне спілкування українською мовою.
Похожие кандидаты
Адміністратор, викладач
Чернигов
Администратор
15000 грн, Чернигов
Адміністратор
13000 грн, Чернигов
Медсестра, администратор
Чернигов
Бариста, официант, администратор
10000 грн, Чернигов
Адміністратор
12000 грн, Чернигов