Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 мая 2024 Файл

Олена

Продавець, адміністратор, офіс-менеджер

Возраст:
47 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кузнецова Олена Євгенівна
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:
Дата народження: 09.12.1976
Сімейний стан: незаміжня
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
ел.адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОБРАЗОВАНИЕ:
Дати
Назва учбового закладу Фах Кваліфікація
навчання
Дніпропетровскій Організація торгівли та
1992-1995 технолого-економічний товароведення Товаровед - організатор
технікум продовольчих товарів
Український Державний
Фахівець з економіки та
2000-2003 Хіміко-Технологічний Менеджер-Маркетолог
підприємництва
Університет
Професійна програма по
Національна Академія Підвищення
підвищенню кваліфікації
2012 Державного Управління кваліфікації (Державна
108 (Державне управління
при Президентові України служба управління)
з економіки та організації)

Професійні та особисті якості:
Активність, старанність, відповідальність, комунікабельність, порядність, здатність до навчання,
стресостійкість, самоорганізованість, пунктуальність, чесність. Навички грамотного усного та
писемного мовлення (Українська, Російська), знання діловодства та ділового листування. Вміння
роботи на ПК на рівні користувача. Робота з документообігом, електронною поштою та
соціальними мережами. Вміння працювати у 1С Підприємство.

ДОСВІД РОБОТИ:
01.02.2023-26.02.2023 фахівець кол-центру ДТЕК. Спілкування з клієнтами компанії з
приводу роз’яснення що до роботи компанії та її електромереж. Звільнена за згодою сторін
(компанія більше не потребує додаткового фахівця).

2021 – 24.02.2022 працювала Менеджером - фрілансером у приватному Туристичному
Агентстві «TUI з «своїми» туристами, які залишились після звільнення з компанії ТОВ «ТТВК»
TUI-UKRAINE . Робота за цивільно-правовим договором (діяльність підпрємства тимчасово
призупинена у зв’язку з воєнними діями).

2020 – 2021 перебувала на обліку в центрі зайнятості. Про що є запис в трудовій книжці.

2017 - 2020 працювала керівником відділу роботи з туристами у ТОВ «ТТВК» Філія №1 у м.
Дніпро Туристична компанія «TUI-UKRAINE»). Обов'язки: ведення звітності (щоденна,
щотижнева, щомісячна), контроль та збільшення KPI з продажу туристичного, страхового та авіа
продукту, консультація туристів з різних туристичних напрямків, допомога у підборі туру для
відпочинку, продаж авіаквитків, контроль за виконанням зобов'язань перед туристами з початку
бронювання туру і до закінчення поїздки, ведення звітності з касової дисципліни (касовий апарат
та термінал), ведення рекламної компанії в різних соціальних мережах та електронною поштою.
Робота з документообігом. Укладення договорів з туристами та здійснювання контролю умов їх
виконання. Спілкування з Туристичними Агентствами та надання консультацій щодо роботі карти
сайту компанії, готельної бази загальних туристичних напрямків, засоби та дати розрахунків
Турагентів з Туроператором та інші питання щодо спільної співпраці. Робота в кол-центрі
(консультування туристів, допомога туристам в різних непередбачених ситуаціях протягом
подорожі). Досягнення в роботі – збільшення кількості задоволених Туристів та Агентів, якості
праці KPI. Компанія в друге зайняла статус «Туристична компанія року». З місця роботи звільнено
за згодою сторін у зв'язку з COVID-19 (зменшення працівників на підприємстві).

2015 - 2017 продовжила бути в Туристичному бізнесі незалежним менеджером -
фрілансером в Туристичному Агентстві «TUI», працювала з властною базою туристів (більш 180
осіб). Допомога у консультуванні, підборі, бронюванні подорожей за різними туристичними
напрамками, та продажем страховок і авіаквитків. Заключення договорів та контроль виконання їх
умов. Професійне ведення обслуговування туристів з моменту придбання услуги (подорож,
авіаквіток, страховка) до закінчення туристичної подорожі. Досягнення – збільшення кількості
туристів та якості обслуговування. Робота за цивільно-правовим договором. Перехід на іншу
роботу (компанія «ТОВ ТТВК» TUI- UKRAINE).

2014 - 2015 працювала керівником власного Туристичного Агентства у Туристичній
компанії «TUI» - франчайзинг. Заснування підприємства з нуля. Забезпечення життєдіяльності
офісу, реклама, ведення соціальних сторінок, спілкування з покупцями та консультації що до
туристичного продукту, продажу страховок, турів та путівок, авіаквитків. Ведення особистого
фінансового обліку та простішої бухгалтерії (3-я група звітності). Контроль та збільшення
продажів. Досягнення – більше 180 задоволених туристів. Є досвід відвідин закордонних
відряджень. Діяльність закінчилися у зв'язку із закриттям офісу (відмова в продовженні
орендатором строку оренди та зміни умов).

2013 - 2014 головний фахівець відділу щодо впровадження економічних реформ управління
сталого розвитку департаменту економічного розвитку та торгівлі Дніпропетровської Обласної
Державної Адміністрації. Забезпечення стабільної та ефективної роботи відділу, а також участь в
організації проведення засідань регіонального комітету щодо впровадження Державних
економічних реформ. Взаємодія із різними департаментами Дніпропетровської Обласної
Адміністрації. Звільнена за власним бажанням (відкриття ФОП Кузнецова О.Є.).

2011 - 2013 фахівець відділу економіки та соціального розвитку виконавчого комітету
Жовтневої (Соборної) районної у м. Дніпропетровську ради. Здійснення контролю за діяльністю та
відвідування (особисто) підприємств торгівлі, громадського харчування, побутового
обслуговування на території району з метою умов можливого покращення роботи закладів. Ділове
листування, розгляд та підготовка відповідей на звернення громадян, контроль за санітарним
станом території, що прилягає до підприємств різних форм власності, надання послуг за нормами,
що містяться у книзі якості відділу. Участь в створенні різних благодійних заходах для
малозабезпечених сімей з дітьми (Новорічна ялинка в Цирку), інвалідів та молоді району.
Організація участі підприємств, які здійснюють діяльність у районі у семінарах та виставках.
Виконання заходів щодо реалізації Програми впровадження системи управління якістю у
структурних підрозділах виконавчого комітету. Планування та звітність. Переведення до ОДА
(Дніпровська Обласна Державна Адміністрація).

2010 - 2011 менеджер ТОВ "Контакт-К". Укладення договорів на співпрацю. Ведення та
контроль виконання договірних умов та оплат. Фінансовий облік та аналіз. Пріоритетний розподіл
матеріального ресурсу. Аналіз цілей, призначень та використання матеріального ресурсу
підприємства. Звільнення за власним бажанням (ліквідація компаніі).
2009 – 2010 менеджер ТОВ «Дніпронафторесурс». Досвід у формуванні, розподілі та
управлінні фінансовими потоками підприємства. Фінансове планування. Ведення переговорів та
укладання договорів на постачання. Відстеження контрактних умов та вчасних оплат. Звільнена за
власним бажанням (компанія змінила назву на Контакт-К).

2007 - 2009 мерчендайзер (NESTLE). Робота за цивільно-правовим договором. Звільнена за
власним бажанням (зміни умов праці).

2005 - 2007 фінансовий аналітик ТОВ "Придніпровська аграрна група "Ведення щоденної
звітності щодо використання фінансових ресурсів та розподіл матеріального ресурсу підприємства.
Формування фінансових заявок від постачальників. Аналіз грошових потоків та корегування
напрямків розподілу фінансів. Підготовка щоденного та щотижневого звіту для власника
підприємства. Планування щоденного та щотіждневого фінансового бюджету підприємства.
Звільнена за власним бажанням (сімейні обставини).

2002 – 2005 продавець консультант в магазині «Капелюшки». Робота за цивільно-правовим
договором. Звільнена за власним бажанням (скорочення працівників).

1999 – 2002 директор магазину Виробів із хутра (пальта, шуби, куртки, головні вироби,
шарфи, та інші супутні товари). Організація торгової діяльності у магазині. Торгівля хутряними
виробами. Управління персоналом. Підбір та навчання персоналу. Ведення переговорів із
постачальниками щодо формування асортименту товарів та умов роботи. Підготовка звітності.
Робота з неякісними виробами що до повернення товару або заміни. Налагоджування
довготривалих стосунків з виробниками та. Ведення споживачевої бази данних. Набула досвіду
організаційних навичок у здійсненні торговельної діяльності та спілкуванні з покупцями.
Проведення інвентаризацій. Вирішення конфліктних ситуацій, то що. Досягнення – підвищення
товарообігу через 3 місяці (за графіком 7/7). Звільнена за власним бажанням (сімейні обставини).

1997 - 1999 набула практичного досвіду у сфері торгівлі від продавця-консультанта (магазин
дитячого харчування) до керівника магазину «Антошка» в ТОВ РКЦ «Фінанси та ресурси» -
Супермаркет дитячих товарів (харчування, одяг, меблі для дітей, коляски, іграшки та інші
аксесуари та супутні товари. Є досвід інвентаризації ТМЦ, підбору та управління персоналом за
різним фахом (комірник, продавець-консультант-касир, прибиральник приміщень). Підготовка
звітності для власника. Маю досвід мерчендайзера. Починала відкриття з нуля (з моменту забудови
маркету). Досягнення – підвищення товарообігу через 2 місяці. Звільнена за власним бажанням
(перехід на іншу роботу).

1996 -1997 продавець – консультант (стажер) в крамниці «Дитяче Харчування» на
випробувальному терміні. Після закінчення терміну була переведена на посаду продавець –
консультант ТОВ РКЦ «Фінанси та ресурси»

Зараз знаходжусь в активному пошуку роботи.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: