Вадим
Руководитель административно-хозяйственного отдела, 8 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 52 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/882008
Дополнительная информация
РЕЗЮМЕ
ВІЗЬОНОК ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ
Телефон: [
e-mail: [
Д.р. 02.04.1972р.
ОСВІТА
У 1996 році закінчив навчання в Київському державному економічному університеті за спеціальністю «управління трудовими ресурсами» та здобув професію економіста.
1991 закінчив навчання в Ржищівському будівельному технікумі за спеціальністю "цивільне будівництво" та здобув професію техніка-будівельника.
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Травень 2012-жовтень2012р.р. - головний інженер ТОВ "АГРОН".
Завдання та обов'язки:
- забезпечення технічної експлуатації будівель, споруд, техніки та обладнання на підприємстві;
- контроль своєчасного проведення ремонтно-будівельних робіт;
- установка и запуск технологічного обладнання;
- робота с поставщиками обладнання, закупівля матеріалів, техніки, запчастин;
- ведення адміністративно-господарської діяльності компанії;
- керівництво інженерно-технічною службой компанії.
2011-квітень2012р.р. - інженер-кошторисник ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ-БУД".
Завдання та обов'язки:
- здійснення технічного нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт;
- підготовка договорів підряду на виконання будівельно-монтажних робіт;
- складання дефектних актів, локальних кошторисів, договірної ціни, актів виконаних робіт на будівельно-монтажні роботи в програмі АВК-5.
1996-2010 р.р. – заступник Кагарлицького міського голови з питань будівництва та житлово-комунального господарства.
Завдання та обов'язки:
- координація та управління діяльності, що пов’язані з містобудуванням, житлово-комунальним господарством, охороною праці, транспортом та зв’язком;
- організація роботи господарсько-фінансової діяльності підприємств житлово-комунального господарства, транспорту та зв’язку;
- організація тендерних закупівель;
- контроль правильності складання, оформлення і затвердження фінансових розрахунків, кошторисів, а також інших документів, пов'язаних з фінансовою діяльністю підпорядкованих підприємств, установ та організацій;
- аналіз фінансово-господарської діяльність підприємств, розроблення та організація заходів щодо підвищення продуктивності, ефективності роботи суб’єктів господарювання, зміцнення фінансової дисципліни, господарського розрахунку, вдосконалення апарату управління.
- прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів комерційного та виробничого призначення;
- вирішення питань пов’язаних з приватизацією, продажем та оцінкою об’єктів нерухомого майна, в тому числі шляхом продажу з аукціону;
- організація і керівництво процесами бюджетування і контролю за ходом реалізації проектів;
- розробка та реалізація інвестиційних та інших проектів.
1991-1996 рр. - інженер-будівельник Кагарлицького міськвиконкому.
Завдання та обов'язки.
- здійснення технічного нагляду за виконанням будівельно-монтажних робіт і приймання закінчених об'єктів від підрядних будівельних організацій;
- контроль виконання планів будівництва, відповідності обсягів, строків і якості будівельно-монтажних робіт;
- підготовка договорів підряду на виконання будівельно-монтажних робіт;
участь у вирішенні питань підготовки проектної та іншої містобудівної документації;
- складання дефектних актів, кошторисів на будівельно-монтажні роботи, перевірка актів виконаних робіт;
- здійснення технічного приймання закінчених будівельно-монтажних робіт і об'єктів, оформлення необхідної технічної документації;
- участь у роботі комісій з приймання будівельних об'єктів і здаванні їх до експлуатації;
- облік закінчених будівельно-монтажних робіт і підготовка необхідної звітності про виконання планів будівництва;
- пошук і постачання будівельних матеріалів, техніки, обладнання.
ЗНАННЯ ТА НАВИЧКИ
- розроблення планів господарсько-фінансової діяльності, володіння ефективними методами господарювання та управління підприємством, досвід підбору персоналу;
- досвід установлення контактів із постачальниками, контролюючими органами, представниками органів виконавчої влади;
- розроблення програм, положень та інструкцій на підприємстві;
- досвід в організації та проведенні тендерів;
- знання законодавчих та нормативних документів у галузі містобудування, житлово-комунального господарства, фінансів, бюджетного, податкового і трудового законодавства;
- досвід у підготовці та продажу об’єктів рухомого та нерухомого майна, включаючи продаж на аукціонах;
- вміння складати кошториси, акти виконаних робіт, договори підряду у будівництві в програмі АВК;
- досвід роботи з комп’ютером, оргтехнікою;
- маю посвідчення водія та досвід керування автомобілем.
Похожие кандидаты
Административный директор, руководитель административно-хозяйственного отдела
Киев, Днепр
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Киев
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Киев, Харьков
Административный директор, управляющий отелем, руководитель АХО
Киев
Управляющий бизнес-центром, руководитель АХО, администратор офиса, заведующий хозяйством
20000 грн, Киев
Виконавчий директор, керівник департаменту, керівник юридичного відділу
Киев