Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 апреля 2024 Файл

Анна

Менеджер, адміністратор, діловод, помічник бухгалтера (відділ кадрів)

Возраст:
43 года
Город проживания:
Фастов
Готов работать:
Удаленно, Фастов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Герасименко Ганна Костянтинівна

вул. Cічових Стрільців, буд.24 ● м. Фастів, Київської обл.● 08500 ● тел.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») e- mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета

Працевлаштування на посаду

Розглядаю вакансії менеджера, помічника бухгалтера, адміністратора, фахівця з діловодства, пропозиції віддаленої роботи тощо.

Професійні навички

Менеджера по роботі з клієнтами

• Ведення і підтримку поточної бази клієнтів,пошук нових;
• Прийом і обробка заявок на товар;
• Робота з первинною бухгалтерією;
• Консультування клієнтів по телефону;
• Контроль і відстеження відвантажень, взаємодія з транспортними компаніями;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Робота з клієнтом по поточних питань, вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих товарів і послуг.
• навички активних / прямих продажів;
• навички контролю логістики;
• навички розміщення реклами в Інтернеті;
• навички складання комерційних пропозицій;
• навички оформлення договорів поставки / про надання послуг;

• вміння спілкуватися з людьми;
• вміння працювати в команді;
• вміння планувати і організовувати свій робочий день.

Фахівця з діловодства

• Ведення в установленому порядку оперативного розгляду та реєстрації документів, що надходять, формування автоматизованої бази даних вхідної кореспонденції та здійснення роботи з інформаційними масивами, що в ній накопичуються.
• Забезпечення невідкладного доведення найважливіших документів, які містять інформацію з принципових питань діяльності до керівництва та до його безпосередніх виконавців.
• Забезпечення реєстрації, оформлення та розсилки вихідної кореспонденції.
• Розробка проектів нормативно-правових актів, розпорядчих документів, методичних рекомендацій, що регламентують порядок роботи з документами, зі зверненнями громадян, здійснення контролю за виконавською дисципліною

Помічника бухгалтера

Досвід роботи

2006р. – 2015р.

Державна служба України з лікарських засобів

Посада: заступник начальника Адміністративного відділу

2015р.-2022р. ПП «Фірма КАРЕ», ТОВ «К-2 Інвестмент»

Посада: Менеджер по роботі з клієнтами

серпень-жовтень 2023 р. ТОВ «Український сад»

Посада: Помічник бухгалтера

Освіта
1998-2003 рр.

Національний Аграрний Університет, м.Київ,
факультет захисту рослин,
Магістратура
Кваліфікація: агроном-дослідник із захисту рослин

Додаткові відомості
• Англійська мова – рівень В1,українська –вільно.
• ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Megapolis-документообіг,навігація в Internet, довідково-інформаційні
• 1С(первинна бухгалтерія) частково
• Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).


Особисті дані
Д.н. 11 березня 1981 р.
Одружена
Маю доньку

Особисті і ділові якості

активна життєва позиція;

аналітичний склад розуму;

здатність швидко навчатися;

висока працездатність;

грамотна мова;
дисциплінованість;

бажання працювати і заробляти;
комунікабельність;

багатозадачність;
організованість;
;
цілеспрямованість;
енергійність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: