Анна
Менеджер, адміністратор, діловод, помічник бухгалтера (відділ кадрів)
- Возраст:
- 43 года
- Город проживания:
- Фастов
- Готов работать:
- Удаленно, Фастов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8877922
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
вул. Cічових Стрільців, буд.24 ● м. Фастів, Київської обл.● 08500 ● тел.[
Мета
Працевлаштування на посаду
Розглядаю вакансії менеджера, помічника бухгалтера, адміністратора, фахівця з діловодства, пропозиції віддаленої роботи тощо.
Професійні навички
Менеджера по роботі з клієнтами
• Ведення і підтримку поточної бази клієнтів,пошук нових;
• Прийом і обробка заявок на товар;
• Робота з первинною бухгалтерією;
• Консультування клієнтів по телефону;
• Контроль і відстеження відвантажень, взаємодія з транспортними компаніями;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Робота з клієнтом по поточних питань, вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих товарів і послуг.
• навички активних / прямих продажів;
• навички контролю логістики;
• навички розміщення реклами в Інтернеті;
• навички складання комерційних пропозицій;
• навички оформлення договорів поставки / про надання послуг;
• вміння спілкуватися з людьми;
• вміння працювати в команді;
• вміння планувати і організовувати свій робочий день.
Фахівця з діловодства
• Ведення в установленому порядку оперативного розгляду та реєстрації документів, що надходять, формування автоматизованої бази даних вхідної кореспонденції та здійснення роботи з інформаційними масивами, що в ній накопичуються.
• Забезпечення невідкладного доведення найважливіших документів, які містять інформацію з принципових питань діяльності до керівництва та до його безпосередніх виконавців.
• Забезпечення реєстрації, оформлення та розсилки вихідної кореспонденції.
• Розробка проектів нормативно-правових актів, розпорядчих документів, методичних рекомендацій, що регламентують порядок роботи з документами, зі зверненнями громадян, здійснення контролю за виконавською дисципліною
Помічника бухгалтера
Досвід роботи
2006р. – 2015р.
Державна служба України з лікарських засобів
Посада: заступник начальника Адміністративного відділу
2015р.-2022р. ПП «Фірма КАРЕ», ТОВ «К-2 Інвестмент»
Посада: Менеджер по роботі з клієнтами
серпень-жовтень 2023 р. ТОВ «Український сад»
Посада: Помічник бухгалтера
Освіта
1998-2003 рр.
Національний Аграрний Університет, м.Київ,
факультет захисту рослин,
Магістратура
Кваліфікація: агроном-дослідник із захисту рослин
Додаткові відомості
• Англійська мова – рівень В1,українська –вільно.
• ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Megapolis-документообіг,навігація в Internet, довідково-інформаційні
• 1С(первинна бухгалтерія) частково
• Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).
•
Особисті дані
Д.н. 11 березня 1981 р.
Одружена
Маю доньку
Особисті і ділові якості
активна життєва позиція;
аналітичний склад розуму;
здатність швидко навчатися;
висока працездатність;
грамотна мова;
дисциплінованість;
бажання працювати і заробляти;
комунікабельність;
багатозадачність;
організованість;
;
цілеспрямованість;
енергійність.
Похожие кандидаты
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Удаленно, Киев
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Удаленно, Киев
Помощник по кадрам, бухгалтер, администратор, офис-менеджер
15000 грн, Удаленно, Киев
Інспектор відділу кадрів, бухгалтер, HR-менеджер
14000 грн, Удаленно, Днепр, Каменское
Інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, діловод, адміністратор
Удаленно, Запорожье