Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 PRO

Дарія

Помічник керівника, офіс-менеджер, заступник бухгалтера, адміністратор

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник керівника

с 09.2021 по 02.2022 (5 месяцев)
ТОВ "Енерджи систем груп", Киев (Енергетика)

ведення та реєстрація первинної документації;
підготовка та реєстрація договорів;
кадрове діловодство;
пошук необхідної інформації;
проведення зустрічей з клієнтами та партнерами.

Бухгалтер

с 03.2016 по 04.2020 (4 года 1 месяц)
ТОВ "НВП "ФБМ", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

підготовка комплекту первинної документації (рахунок-фактура, витратна накладна, довіреність), контроль наявності первинної документації;
підготовка та реєстрація податкових накладних;
проведення платежів в клієнт-банку;
координація коректної роботи бухгалтерських програм, виявлення та усунення несправностей, оформлення документів на оренду приміщень.

Менеджер з адміністративної діяльності

с 04.2014 по 05.2015 (1 год 1 месяц)
ТОВ "Інтер гейт груп", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

організація діловодства, ведення первинної бухгалтерії;
ведення каси, прорахунок % від продажу та премій співробітникам, видача з/п та готівки на витратні матеріали;
координація роботи корпоративного зв'язку, витрат на бензин
підготовка пакету документів для оформлення віз, замовлення залізничних та авіаквитків;
ведення кадрового діловодства.

Спеціаліст центрального відділення банка

с 09.2013 по 12.2014 (1 год 3 месяца)
Дельта банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

оформлення депозитів, кредитів, зарплатних, платіжних карток, відкриття поточних рахунків;
активне залучення клієнтів, продзвін існуючої бази клієнтів;
проведення крос-продажів, післяпродажне обслуговування клієнтів.

Кредитний інспектор

с 01.2013 по 08.2013 (7 месяцев)
Дельта банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)

консультування клієнтів щодо умов кредитування, активне залучення клієнтів на кредитування;
первинна ідентифікація клієнта, оформлення заявки;
формування кредитного портфеля, документальна звітність.

Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами

с 10.2011 по 09.2012 (11 месяцев)
Міжнародна юридична фірма "Інтегрітес", Киев (Юриспруденція)

допроектне обслуговування клієнтів: підтримання та розвиток стійких та ефективних комунікацій з клієнтами;
підписання та пролонгація договорів з клієнтами.

Адміністратор клієнтської бази CRM

с 05.2009 по 09.2011 (2 года 4 месяца)
Міжнародна юридична фірма "Інтегрітес", Киев (Юриспруденція)

внесення запитів на кредитно-рейтингові звіти, надсилання звітів клієнтам, листування з клієнтами та партнерами;
забезпечення безперебійної роботи бази даних адміністрування довідників системи CRM;
консультування співробітників з питань роботи у базі даних;
впровадження нового функціоналу у програму, написання тех. завдань аутсорсингової компанії, тестування нових обробок та звітів

Менеджер по роботі з клієнтами

с 05.2007 по 12.2008 (1 год 7 месяцев)
Експрес-офіс, Киев (Роздрібна торгівля)

активний пошук та залучення нових клієнтів, інформування клієнтів про спеціальні пропозиції, нові послуги;
контроль якості обслуговування, укладання договорів, підготовка розрахунків, контроль оплати;
відвідування спеціалізованих виставок, конференцій, семінарів;
підготовка комерційних пропозицій, проведення презентацій товарів (новинки, акції, сувенірний напрямок, розпродаж);
складання тендерної документації та участь у тендерах;
допомога в роботі відділу рекламно-сувенірної продукції.

Офіс-менеджер

с 07.2006 по 05.2007 (10 месяцев)
Експрес-офіс, Киев (Роздрібна торгівля)

організація діловодства;прийом відвідувачів та розподіл телефонних дзвінків;
консультування клієнтів на початковому рівні;підготовка та відправка кореспонденції тощо, інвентаризація товару, контроль наявності необхідних рекламних матеріалів, характеристик товару;
координація підтримки офісного оснащення, прибирання приміщень, постачання води, кава/чаю/цукор, тощо).

Образование

Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості

Соціального менеджменту, Киев
Высшее, с 2004 по 2008 (4 года)

Міжрегіональне вище професійне училище зв'язку

Секретар керівника, Київ
Среднее специальное, с 2003 по 2004 (1 год)

Дополнительное образование и сертификаты

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації НПУ ім. М.П. Драгоманова, "Кадровий менеджмент"

2015

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації НПУ ім. М.П. Драгоманова, Курси англійської мови

2012

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office M.E.Doc MS Outlook 1С:Предприятие Работа с оргтехникой Бухгалтерский учет CRM Работа с принтером Работа с ксероксом Работа с факсом 1С ЗУП Начисление зарплаты Работа с ламинатором Користувач MS Office (Word, Excel, Outlook), 1С, Медок, CRM

Знание языков

  • Английский — средний
  • Испанский — начинающий

Дополнительная информация

Особисті якості:
Відповідальність, акуратність, старанність, тактовність, дипломатичність, націленість на результат, швидко навчаюсь, гарна адаптація у новому колективі, вміння працювати в команді, хороший організатор, уважність до розрахунків, деталей; з позитивним мисленням, проактивність та з позицією «зробити можливо», здатність до ефективної комунікації (усної та письмової), здатність до аналізу та вирішення проблем, здатність розставляти пріоритети.
Мета:
Шукаю роботу в престижній компанії, що динамічно розвивається, де будуть корисні мої професійні знання, вміння, навички та досвід. Готова зробити свій внесок у просування успіху прогресивної компанії, де є можливість кар'єрного розвитку.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: