Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 апреля 2024 PRO

Олена

Адміністратор, спеціаліст з документообігу, керівник адміністративного відділу, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Спеціаліст комерційного відділу

с 01.2013 по наст. время (11 лет 4 месяца)
Група компаній ЧИСТО, Київ (Роздрібна торгівля)

У 2013 році прийшла на посаду помічника керівника відділу, до сьогодні займала посаду заступника.
За цей час обов'язки розширилися, а саме:
Юридичний супровід:
- Отримання та обробка документації щодо супроводу продажів, а саме: вичитка договорів, внесення коректив, складання протоколів розбіжностей, специфікації, створення типових шаблонів для оптимізації роботи менеджерів тощо.
- Переговори з представниками клієнтів щодо узгодження юридичних спірних питань.
- Внесення договорів до бази, та внесення договорів та умов в 1С (упр).
- Робота з боржниками, підготовка претензійних документів та досудове врегулювання.
- Ведення реєстру документів.
- Допомога при підготовці документації для участі в тендерних закупівлях.

Комерційний супровід:
- Робота в 1С - підготовка звітів по показникам продажів для керівника та для управителя.
- Відслідковування виконання планів продажів.
- Відслідковування дебіторської заборгованості.
- Пошук тендерів для участі менеджерів

Адміністративний супровід:
- приймання вхідних дзвінків та документації, реєстр та переадресація
- контроль роботи адмін.персоналу (прибиральниці, кур'єри, водії)
- ведення планового графіку роботи водія (записи на доставки, контроль завантаження тощо).
- ведення корпоративного мобільного зв'язку.
- розподіл та організація розсилок по регіонам (сувенірна та інша продукція)

Маркетинговий супровід:
спільна робота з підрядними організаціями:
- створення бренд-буку
- розробка корпоративної поліграфії (каталоги, листівки, плакати, вивіски тощо)
- новорічна сувенірна продукція (дизайн, замовлення)
- наповнення корпоративного порталу
- введення корпоративного стилю (одяг, телефонні розмови, тощо)

Помічник директора

с 07.2010 по 09.2012 (2 года 2 месяца)
САТ Транспортна компанія, Київ (Транспорт, логістика)

допомога в роботі директора
підготовка звітів
організація тижневої роботи
підготовка та протоколювання на зборах та звітних нарадах
контроль виконання розпоряджень
допомога в орг.питання компанії

Менеджер відділу реклами та маркетингу

с 05.2007 по 04.2010 (2 года 11 месяцев)
Zepter International, Київ (Роздрібна торгівля)

Внутрішній та зовнішній маркетинг
Участь в організаціях корпоративних подій.
Організація (з підрядником) закордонних поїздок.
Оформлення документів.
Написання статей.
Робота з "глянцем", виставками та медіа.

Секретарка/менеджер з реклами

с 10.2005 по 03.2007 (1 год 5 месяцев)
Косметик Експо Медіа, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Спеціаліст 1 кат

с 02.2005 по 03.2005 (1 месяц)
Оболонська держ.адміністрація, Київ (Державні організації)

Образование

Національний авіаційний університет

Правознавство, Київ
Высшее, с 2011 по 2014 (3 года)

Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"

Економіка та підприємництво, Київ
Высшее, с 2001 по 2006 (5 лет)

Знания и навыки

Користувач 1С Управління командою MS Excel Управлінські навички Ведення CRM Пунктуальність Ведення документації Комунікабельність

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Водійське посвідчення
кат.В.
Власне авто

Комп'ютерні навички
Впевнений та досвідчений користувач.
Знання 1С (упр.)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: