Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 апреля 2023 Файл

Володимир

Заступник фінансового директора

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Володимир Дрань
Місце проживання : м. Київ
Зайнятість: повна зайнятість
Графік роботи: повний день
Готовність до відряджень: без обмежень
Контакти: телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта
Івано-Франківський інститут нафти и газу (Івано-Франківськ) - економіст нафтової та газової промисловості, факультет ФНГП, магістр
Міжнародний інститут менеджменту (Київ) - менеджмент, спеціаліст
Юридичний інститут Тернопільської академії народного господарства (Тернопіль) - юрист, факультет господарського права, спеціаліст

Досвід роботи
«Галичина-табак холдинг» – дистриб’ютор алкоголю, сигарет і бакалії.
Аудит, оцінка і супровід придбання компаній. Інтеграція новопридбаних компаній до політик холдингу в розрізі фінансової дисципліни, документообігу, системи управління, контролю, кадрової політики і впровадження CRM-системи холдингу.

2018-2019
ТОВ «Інтелект Сервіс» - ІТ компанія - український розробник IS-pro –
аудиторські і фінансово-економічні послуги
РМ-впровадження IS-pro (4 масштабних повністю закінчених впровадження з передачею проекту на сапорт)
Керівник навчально-методичного центру - Розроблено систему методологічного забезпечення замовників, вільний достуд до навчального матеріалу, запущено в роботу систему дистанційного навчання і атестування на платформі MOODLE, де за три місяці пройшли навчання і атестацію 960 чол. Організовано співпрацю з ВУЗами, в КНЕУ відкрито орендовану аудиторію і проведено підготовку викладацького складу аудиторських, облікових факультетів з впровадження вивчення системи IS-pro в навчальний план студентів. Самостійно читаю лекції в КНЕУ з питань впровадження ERP, CRM систем для широкого кола слухачів.
2015 -2018
ТОВ «Сираївське» - холдинг с/г виробник (5000га), елеватор, трейдинг зерна
фінансовий директор – організація роботи служб бухгалтерії, економістів, фінансової, створення компаній для ефективного трейдингу
операційний директор - організація роботи елеватора, організація роботи та налагодження обліку весняно-польових і осінньо-польових робіт, побудова відносин з орендодавцями землі.

2011-2015
ДСБУ Аграрний фонд
начальник відділу переробки зерна
начальник відділу внутрішнього контролю
заступник генерального директора з фінансів
виконуючий обов’язки генерального директора
впровадження бухгалтерського і управлінського обліку на основі платформи 1С. 8.2 (до цього облік вівся в Exсel і програмі “ПАРУС») – від розробки технічного завдання до забезпечення щоденного формування звітності, навчання працівників.
з метою оптимізації всіх процесів на підприємстві розроблено регламенти за кожною процедурою – усі дії працівників і керівників відділів детально описані і затверджені положеннями, усі процеси обліковуються у системі обліку в реальному часі, що дало змогу максимально скоротити обсяг менеджерських опцій, з переведенням їх в зону виробничих.
створення відділу внутрішнього контролю для виконання таких функцій 1) аудит бухгалтерського обліку, дотримання планових фінансових і господарських показників, 2) аудит дотримання затверджених регламентів і процедур, 3) аудит договірних відносин компанії на відповідність їх інтересам компанії (ціни, обсяги, умови, санкції і ін.), 4) аналіз показників діяльності відокремлених підприємств в структурі компанії, 5) безпосередній контроль кількості і якості зерна, що зберігається на складах зберігачів. Це забезпечило відповідність процесів в компанії затвердженим положенням і процедурам (в тому числі з врахування фактору часу), крім того забезпечило підвищення складської і логістичної дисципліни, договірної і фінансової дисципліни.
2004-2011
Холдинг "Медіа Профіль" (www.fabrika-kino.com.ua, www.catapult.com.ua) – багатопрофільний холдинг, основою діяльності якого є придбання та використання прав інтелектуальної власності. Це виробництво і розповсюдження оптичних носіїв інформації, реалізація інтернет-контенту, організація концертної діяльності, продюсерство, майстерня ювелірного дизайну. Кількість працюючих – 400 чоловік.
фінансовий директор - створення, забезпечення діяльності і постановка бухгалтерського і управлінського обліку 11 відокремлених структурних підрозділів по території України та 6 підприємств в Києві, створення єдиної бази обліку діяльності холдингу з забезпеченням засновнику кругло добового доступу до звітності, формування звітності однією клавішею, організація фінансових потоків (готівкові і б/готівкові), оптимізація оподаткування господарської діяльності. Крім того, реорганізував систему придбання прав інтелектуальної власності без посередництва російських підприємств, з «твердого рахунку» на «роялті». Це дало змогу холдингу успішно конкурувати з гігантом російського ринку компанією «1С» протягом семи років.
1995-2004
Аудиторська фірма "Гарант Аудит Плюс"
директор, засновник – після здачі кваліфікаційного іспиту в Аудиторській Палаті України отримав сертифікат аудитора та ліцензію на аудиторську діяльність. Кількість працюючих 10 чоловік. Основні види діяльності
- аудиторська перевірка підприємств усіх форм власності та сфер діяльності, трансформація звітності підприємств до вимог МСБО, підготовка документації для подання в НКЦПФР.
- ведення бухгалтерського обліку на договірній основі,
- розробка організаційних структур та регламентів відповідних управлінських та виробничих процесів з метою оптимізації операційного менеджменту компаній на замовлення власника
- проведення семінарів щодо нововведень в господарському та податковому законодавстві
- представлення інтересів клієнтів в господарських судах в спорах з податковою та КРУ. Корпоративний аудит.
Фірма була засновником щотижневої передачі місцевого телебачення «Вісник аудитора».
В цей же час був директором Асоціації промисловців і підприємців, являюсь автором аналітичних економічних статей в спеціалізованому тижневику «Галицькі контракти».
1992-1995
Концерн "Оріана" (сьогодні ЗАТ "ЛУКОР") (http://www.lukoilneftekhim.ru /main/static.asp?art_id=794) - концерн складається з десяти хімічних заводів повного циклу виробництва, кількість працюючих - 14 000 чол., м Калуш Івано-Франківська обл..
Нормувальник автотранспортного цеху – розробка нормативів витрат трудових ресурсів, розробка трудової технологічної карти підприємства, оптимізація використання трудових ресурсів.
Економіст автотранспортного цеху – аналіз економічних показників діяльності, розробка цінової шкали послуг транспортних одиниць та служб автотранспортного цеху. Як результат – виділення автотранспортного цеху в рамках концерну в окремий сервісний структурний підрозділ
Економіст планово-економічного відділу концерну – формування виробничої собівартості на продукцію концерну, аналіз (40 видів продукції). Декларування цін в Міністерстві промисловості (8 видів продукції).
Начальник управління цінової політики концерну – визначення цінової політики на продукцію концерну (40 видів продукції по Україні і на експорт в 12 країн світу), захист інтересів компанії при перевірках цінової інспекції, участь в антидемпінговому розслідуванні, ініційованому США (перше в Україні антидемпінгове розслідування, що закінчилось перемогою української сторони).
Навики
досвід управління персоналом
забезпечення ефективності діяльності команди
розуміння виробничих, господарських, фінансових процесів
готовність забезпечити виконання поставлених засновником задач в визначені терміни
НСБО, МСФО
Microsoft Office, 1C 7.7, 8.2 УТП, УПП, Outlook, IS-pro, MS Project, MS Visio Online, знайомий з SQL, SAP, Oracle.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: