- PRO
Тетяна
Адміністратор, офіс-менеджер, продавець-консультант
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 33 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9145595/
Опыт работы
Адміністратор. Менеджер з підбору персоналу
с 05.2020 по 11.2021
(1 год 6 месяцев)
Агенція з підбору домашнього персоналу, Київ (Пошук персоналу, HR)
- Організація циклу процесу підбору персонала;
- пошук кандидатів, робота з job-сайтами, соціальними мережами;
- розміщення вакансій, ведення обліку та звітності вакансій;
- прийом нових заявок та робота з поточними;
- підбір персоналу згідно чітким вимогам клієнта;
- проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід в офісі, відбір кандидатів на вакансії, формування кадрового резерву;
- робота з програмою e-staf, ведення бази даних персоналу, внесення данних, контроль актуальної інформації, внесення змін;
- написання резюме кандидатів згідно данної сфери праці;
- організація співбесіди із замовниками вакансій;
- підготовка кандидатів до співбесіди із клієнтами, підтримка та допомога при адаптації на новому місті роботи;
- організація роботи життєдіяльності офісу, замовлення всього необхідного.
Продавець-консультант, онлайн
с 05.2018 по наст. время
(6 лет 4 месяца)
DevicePortal, Київ (Приватні особи)
- консультація клієнтів з приводу послуг 3D-друку, продукції;
- прийом та оформлення замовлень на виготовлення нових об’єктів чи реставрації старих деталей;
- розміщення на сайті актуальної продукції.
Адміністратор. Менеджер з підбору персоналу
с 07.2013 по 11.2016
(3 года 4 месяца)
Агенція з підбору домашнього персоналу "Аеліта", Київ (Пошук персоналу, HR)
- Організація циклу процесу підбору персонала;
- пошук кандидатів, робота з job-сайтами, соціальними мережами;
- розміщення вакансій, ведення обліку та звітності вакансій;
- прийом нових заявок та робота з поточними;
- підбір персоналу згідно чітким вимогам клієнта;
- проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід в офісі, відбір кандидатів на вакансії, формування кадрового резерву;
- робота з програмою e-staf, ведення бази даних персоналу, внесення данних, контроль актуальної інформації, внесення змін;
- написання резюме кандидатів згідно данної сфери праці;
- організація співбесіди із замовниками вакансій;
- підготовка кандидатів до співбесіди із клієнтами, підтримка та допомога при адаптації на новому місті роботи;
- супровід кандидатів на зустрічі з клієнтами на виїзних співбесідах;
- підготовка необхідної документації при прийомі на роботу;
- організація та контроль проведення профільних курсів з підготовки домашнього персоналу;
- організація роботи життєдіяльності офісу, замовлення всього необхідного;
- контроль роботи прибиральниці та співпраця з підрядними організаціями.
Менеджер з підбору персоналу
с 12.2012 по 05.2013
(5 месяцев)
Агенція з підбору доманього персоналу "Азбука семьи", Київ (Пошук персоналу, HR)
- Організація циклу процесу підбору персонала;
- пошук кандидатів, робота з job-сайтами;
- розміщення вакансій, ведення обліку та звітності вакансій;
- прийом нових заявок та робота з поточними;
- підбір персоналу згідно чітким вимогам клієнта;
- проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід в офісі, відбір кандидатів на вакансії, формування кадрового резерву;
- ведення бази даних персоналу;
- написання резюме кандидатів згідно данної сфери праці;
- організація співбесіди із замовниками вакансій;
- підготовка кандидатів до співбесіди із клієнтами;
- організація роботи життєдіяльності офісу, замовлення всього необхідного.
Адміністратор готелю на Лук'янівці
с 02.2012 по 04.2012
(2 месяца)
Готель, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
- консультування клієнтів по телефону і особисто;
- бронювання номерів готелю, робота з міжнародними системами бронювання;
- прийняття оплати, робота з кассою;
- контроль за роботою обслуговуючого персоналу;
- ведення звітної документації;
- оперативне виконання завдань керівника;
- ведення клієнтської бази, інформування про новини готелю, вітання зі святами;
- реклама готелю.
Образование
Національний авіаційний університет, Інститут міжнародних відносин
Туризм, готельно-ресторанна справа, Київ
Высшее, с 2008 по 2013 (5 лет)
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
-Активна життєва позиція, цілеспрямованість;
-Маю організаторські здібності;
-Комунікабельна, вмію працювати в команді;
-Відповідальна, пунктуальна, стресостійка;
-Креативність, ініціативність;
-Легко навчаюсь новому.
Вишивання під замовлення, вязання декоративних виробів.
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер, консультант, хостес
40000 грн, Киев -
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь, оператор ПК
20000 грн, Киев -
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Киев -
Адміністратор, офіс-менеджер, Personal assistant, асистент менеджера з реєстрації лікарських засобів
50000 грн, Киев -
Офіс-менеджер, продавець, помічник керівника, адміністратор
Киев -
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер, секретар
Киев