Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Тетяна

Адміністратор, офіс-менеджер, продавець-консультант

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор. Менеджер з підбору персоналу

с 05.2020 по 11.2021 (1 год 6 месяцев)
Агенція з підбору домашнього персоналу, Київ (Пошук персоналу, HR)

- Організація циклу процесу підбору персонала;
- пошук кандидатів, робота з job-сайтами, соціальними мережами;
- розміщення вакансій, ведення обліку та звітності вакансій;
- прийом нових заявок та робота з поточними;
- підбір персоналу згідно чітким вимогам клієнта;
- проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід в офісі, відбір кандидатів на вакансії, формування кадрового резерву;
- робота з програмою e-staf, ведення бази даних персоналу, внесення данних, контроль актуальної інформації, внесення змін;
- написання резюме кандидатів згідно данної сфери праці;
- організація співбесіди із замовниками вакансій;
- підготовка кандидатів до співбесіди із клієнтами, підтримка та допомога при адаптації на новому місті роботи;
- організація роботи життєдіяльності офісу, замовлення всього необхідного.

Продавець-консультант, онлайн

с 05.2018 по наст. время (6 лет 4 месяца)
DevicePortal, Київ (Приватні особи)

- консультація клієнтів з приводу послуг 3D-друку, продукції;
- прийом та оформлення замовлень на виготовлення нових об’єктів чи реставрації старих деталей;
- розміщення на сайті актуальної продукції.

Адміністратор. Менеджер з підбору персоналу

с 07.2013 по 11.2016 (3 года 4 месяца)
Агенція з підбору домашнього персоналу "Аеліта", Київ (Пошук персоналу, HR)

- Організація циклу процесу підбору персонала;
- пошук кандидатів, робота з job-сайтами, соціальними мережами;
- розміщення вакансій, ведення обліку та звітності вакансій;
- прийом нових заявок та робота з поточними;
- підбір персоналу згідно чітким вимогам клієнта;
- проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід в офісі, відбір кандидатів на вакансії, формування кадрового резерву;
- робота з програмою e-staf, ведення бази даних персоналу, внесення данних, контроль актуальної інформації, внесення змін;
- написання резюме кандидатів згідно данної сфери праці;
- організація співбесіди із замовниками вакансій;
- підготовка кандидатів до співбесіди із клієнтами, підтримка та допомога при адаптації на новому місті роботи;
- супровід кандидатів на зустрічі з клієнтами на виїзних співбесідах;
- підготовка необхідної документації при прийомі на роботу;
- організація та контроль проведення профільних курсів з підготовки домашнього персоналу;
- організація роботи життєдіяльності офісу, замовлення всього необхідного;
- контроль роботи прибиральниці та співпраця з підрядними організаціями.

Менеджер з підбору персоналу

с 12.2012 по 05.2013 (5 месяцев)
Агенція з підбору доманього персоналу "Азбука семьи", Київ (Пошук персоналу, HR)

- Організація циклу процесу підбору персонала;
- пошук кандидатів, робота з job-сайтами;
- розміщення вакансій, ведення обліку та звітності вакансій;
- прийом нових заявок та робота з поточними;
- підбір персоналу згідно чітким вимогам клієнта;
- проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід в офісі, відбір кандидатів на вакансії, формування кадрового резерву;
- ведення бази даних персоналу;
- написання резюме кандидатів згідно данної сфери праці;
- організація співбесіди із замовниками вакансій;
- підготовка кандидатів до співбесіди із клієнтами;
- організація роботи життєдіяльності офісу, замовлення всього необхідного.

Адміністратор готелю на Лук'янівці

с 02.2012 по 04.2012 (2 месяца)
Готель, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- консультування клієнтів по телефону і особисто;
- бронювання номерів готелю, робота з міжнародними системами бронювання;
- прийняття оплати, робота з кассою;
- контроль за роботою обслуговуючого персоналу;
- ведення звітної документації;
- оперативне виконання завдань керівника;
- ведення клієнтської бази, інформування про новини готелю, вітання зі святами;
- реклама готелю.

Образование

Національний авіаційний університет, Інститут міжнародних відносин

Туризм, готельно-ресторанна справа, Київ
Высшее, с 2008 по 2013 (5 лет)

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

-Активна життєва позиція, цілеспрямованість;
-Маю організаторські здібності;
-Комунікабельна, вмію працювати в команді;
-Відповідальна, пунктуальна, стресостійка;
-Креативність, ініціативність;
-Легко навчаюсь новому.

Вишивання під замовлення, вязання декоративних виробів.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: