Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 января 2023 Файл

Ангелина

Администратор

Город:
Александрия

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Токарєва Ангеліна Анатоліївна
03.01.1976р.н.
м. Бахмут, Донецька область
вул..Гоголя,20
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Внутрішньо переміщена особа з 19.04.2022 згідно довідки № 3506-7000801597,
Фактичне місце проживання: м.Олександрія, пр.Соборний,122/61
Освіта:

вересень 1993 р. – червень 1996 р., Міжнародний інститут управління , бізнесу та права Національної академія наук м. Слов’янськ , факультет «Економіко-правовий», спеціальність «Юрист-менеджер», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 2001 р. – грудень 2006 р., «Київський університет ринкових відносин» м. Київ, і отримала вище освіту за спеціальністю «Правознавства», та здобула кваліфікацію спеціаліста права, юриста (заочна форма навчання).
Досвід роботи:

Консультант Артемівського міськрайонного суду Донецької області
З 12.08.1996 р. по теперішній час. Стаж державної служби становить 26 років 3 місяці.
З 21.10.2022 року згідно розпорядження Верховного Суду змінено територіальну підсудність судових справ Артемівського міськрайонного суду Донецької області.
Ураховуючи неможливість здійснення правосуддя Артемівським міськрайонним судом Донецької області під час воєнного стану, територіальну підсудність справ цього суду визначено Дружківському міському суду Донецької області. Про це йдеться в розпорядженні Голови Верховного Суду.
З 21.10.2022 року апарат Артемівського міськрайонного суду переведено в простой.

Професійні навички:
- Здійснюю систематизацію законодавства та судової практики, рішень Конституційного Суду України, облік та зберігання актів законодавства та судової практики.
- Здійснюю ведення контрольних кодексів.
- Інформую працівників суду про зміни в чинному законодавстві України та судовій практиці судових органів вищого рівня.
- Проводжу узагальнення роботи суду із звернення судових рішень до виконання.
- Організовую роботу бібліотеки суду, підбір літератури для працівників суду.
- Контролюю ведення діловодства в суді.
- Координую роботу архіву суду, надає методичну та практичну допомогу працівникам архіву суду.
- Веду аналітичну роботу з різних напрямів діяльності суду відповідно до внутрішнього розподілу обов'язків між консультантами суду (кримінальні справи).
- Здійснюю облік звернень громадян та юридичних осіб, проводить аналіз роботи суду з розгляду звернень.
- За дорученням голови суду чи керівника апарату суду розглядає звернення та готує відповіді на них.
- Здійснюю оформлення доручень суду про виконання судами інших держав окремих процесуальних дій, про вручення судових документів з цивільних, кримінальних справ, про екстрадицію правопорушників на територію України, оформлює клопотання про визнання та виконання рішень суду на території інших держав, забезпечує оформлення та виконання доручень судів іноземних держав відповідно до Конвенції про правову допомогу та правові відносини з цивільних, сімейних і кримінальних справ та інших міжнародно-правових договорів України про правову допомогу, ратифікованих Верховною Радою України.
- Беру участь у плануванні роботи суду, за дорученням голови суду або керівника апарату здійснює контроль за виконанням окремих розділів плану роботу суду.
- Вивчаю питання організаційного забезпечення діяльності суду та готує пропозиції щодо його поліпшення відповідно до внутрішнього розподілу обов'язків між консультантами.
– Знання законодавства України.
– Знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію; англійська – навчальний рівень.
– володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word); інтернет).

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, унктуальність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одруженена.
Діти: син, 10.05.2005 р.н.
Водійське посвідчення: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: плавання та в'язання
.

Похожие кандидаты

Адміністратор
Александрия

Адміністратор
8000 грн, Александрия

Менеджер, оператор ПК, адміністратор
10000 грн, Александрия, Удаленно

Администратор в детский сад
Александрия, Днепр , еще 3 города

Менеджер, администратор, продавец
Александрия

Адміністратор офісу
Александрия

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: