Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 PRO

Олег

Керівник адміністративно-господарського відділу

Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу адміністративно - господарського забезпечення

с 01.2022 по 05.2022 (4 месяца)
ТОВ «Автонова-Д Плюс», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Внутрішній документообіг.
• Організація планування бюджету по всіх статтях витрат.
•Підготовка технічних завдань для проведення тендеру з вибору постачальників товарів і послуг за напрямом діяльності Підрозділу.
•Вивчення ринку товарів і послуг, аналіз якості та вартості з метою вибору найбільш оптимальних постачальників товарів і послуг за напрямками діяльності Підрозділу.
•Аналіз та розрахунок потреб матеріалів (скотч, стрейч, картонна упаковка, зіп-пакети, пакети, інформаційних наклейок, стрічок для пакувальної машини, паперу, стікерів та ін.) для складської логістики на період (мінімум 1 місяць).
•Аналіз ринку постачальників, пошук оптимальної пропозиції.
•Контроль залишків господарських матеріалів та їх своєчасна закупівля.
•Контроль стану, профілактика та своєчасність проведення необхідного ремонту інженерних комунікацій та інвентарю
•Організація та контроль клінінгу та прибирання приміщень
•Організація та контроль сортування сміття, укладання договорів на утилізацію сміття.
•Облік обладнання, що обслуговується. Обслуговування обладнання згідно з регламентом.
•Проведення інструктажу зі співробітниками, що працюють з обладнанням, ведення журналу інструктажів.

Начальник відділу адміністративної підтримки бізнесу

с 07.2018 по 08.2021 (3 года 1 месяц)
Компанія «Воля-Кабель», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

•Організація планування бюджету по всіх статтях витрат підрозділу.
•Контроль виконання фінансових документів, нормативних та регламентуючих актів, що стосуються діяльності Підрозділу, в тому числі попереднє узгодження і перевірка договорів, актів виконаних робіт, службових записок на оплату.
• Попередній економічний аналіз нових проектів Підрозділу по всіх напрямках
діяльності з метою оптимізації витрат.
•Контроль розподіл витрат Підрозділу по місцях виникнення витрат з метою
достовірного відображення фактичних витрат.
•Вивчення ринку товарів і послуг, аналіз якості та вартості з метою вибору найбільш оптимальних постачальників товарів і послуг за напрямками діяльності Підрозділу.
•Підготовка технічних завдань для проведення тендеру з вибору постачальників товарів і послуг за напрямом діяльності Підрозділу.
•Контроль своєчасного укладання та виконання договорів за своїм напрямом
•Консультування регіональних співробітників Підрозділу по складанню фінансової звітності, планування, складання звітів, Узгодження проектів, бізнес‑планів, звітів з метою дотримання корпоративних стандартів в складанні звітних документів і перевірки доцільності планування і витрачання грошових коштів за всіма статтями бюджету Підрозділу.
•Контроль своєчасного і якісного проведення капітальних та планових ремонтів, перепланувань з метою забезпечення ергономічних умов праці для співробітників компанії та раціонального використання фінансових коштів.
•Контроль роботи клінінгової Компанії
•Організація робочих місць в офісі
•Здійснення договірної роботи за своїм напрямом діяльності
•Організація матеріально‑технічного забезпечення (канцтовари, вода, продукти харчування, господарські товари)

Офіс-менеджер

с 01.2016 по 12.2018 (2 года 11 месяцев)
ТОВ «Чистая Планета Сервис», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

•Організація роботи всього офісу;
•Координація роботи всіх офісних служб (секретарів, кур'єрів, адміністраторів, водіїв, технічних працівників і т.д.);
•Адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу;
•Робота з первинною бухгалтерською документацією в програмі 1С;
•Організація робочих місць в офісі
•Здійснення договірної роботи за своїм напрямом діяльності
•Організація матеріально‑технічного забезпечення (канцтовари, вода, продукти харчування, господарські товари)
•Контроль роботи клінінгової Компанії

Адміністратор відділу транспорту

с 07.2008 по 08.2018 (10 лет 1 месяц)
Компанія «Воля-Кабель», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

•Щоденний випуск автомобілів на лінію.
•Контроль своєчасного проведення технічного обслуговування, ремонтів і технічних оглядів автотранспорту
•Контроль роботи водійського складу, проведення інструктажів водіїв з безпеки руху
•Облік роботи автомобілів
•Контроль оформлення подорожніх листів
•Контроль роботи замовного автотранспорту та його фактичне використання
•Контроль розподілу автомобілів згідно, отриманих заявок від структурних
підрозділів Компанії.

Образование

Професійне технічне училище № 21, Київ

Слюсар з ремонту автомобілів, Київ
Среднее специальное, с 1995 по 1998 (3 года)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Outlook ПланФікс

Знание языков

  • Украинский — продвинутый
  • Русский — выше среднего

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: