Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ольга

Оператор call-центра, 20 000 грн

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
42 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Оператор call-центра

с 05.2022 по 07.2024 (2 года 2 месяца)
Adelina Call Center & BPO, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- обслуговування інформаційної гарячої лінії;
- консультування покупців на вхідній лінії, по наявності товар і по замовленням;
- Здійснення вихідних дзвінків для уточнення даних.
Досягнення:
Швидко засвоювати інформацію
Якісно консультувати клієнтів
Дотримуватись правил та стандартів роботи
Коректно реєструвати інформацію в базі даних

Оператор контакт центра

с 10.2021 по 11.2021 (1 месяц)
Телеперформанс, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

- обслуговування інформаційної гарячої лінії;
- консультування покупців на вхідній лінії, по наявності товар і по замовленням;
- Здійснення вихідних дзвінків для уточнення даних.

Бухгалтер з первичной документації, бухгалтера - касир, Оператор 1 С 8.3

с 09.2019 по 11.2020 (1 год 2 месяца)
КП "Київтранспарксервіс", Київ (Транспорт, логістика)

- виставлення рахунків на оплату, контроль їх отримання;
- виписка податкових накладних;
- ведення та реєстрація книг КОРО;
- звіряння з контрагентами;
- складання звітності;
- ведення обліку касових операцій на Підприємстві згідно з чинним законодавством України;
- ведення обліку розрахунків із підзвітними особами;
- виконання операції з отримання, обліку та зберігання коштів, бланків суворої звітності та грошових документів з обов'язковим дотриманням правил, що забезпечують їх безпеку;
- одержання грошових коштів та грошових документів в установах банків на потреби Підприємства, здавати виручку та інші касові надходження;
- здійснення виплат заробітної плати, премій, авансів на службові відрядження та інших виплат працівникам підприємства;
- ведення касової книги, звіряння фактична наявність коштів із залишками в касовій книзі, здійснення обліку розрахунків із працівниками Підприємства за сумами, видані ним під звіт на господарські потреби та на службові відрядження;
- обробка авансових звітів, здійснення контролю за витрачанням коштів на господарські потреби та своєчасністю здачі сум, не використаних за призначенням;
- провидіння інвентаризації каси;
- брати участь у проведенні інвентаризації на Підприємстві;
- рознесення виписки банку у програмі «1 С 8.3», за контрагентами;
- виконувати інші операції за дорученням головного бухгалтера;
- взаємодія з іншими структурними підрозділами;
- постійне підвищення свого професійного рівня;

Продавец

с 12.2016 по 07.2019 (2 года 7 месяцев)
"Питна вода", Київ (Роздрібна торгівля)

- працювала із водоочисною системою Ecosoft.
- зустріч та обслуговування клієнтів;
- надання кваліфікованої консультації клієнтам щодо товарів;
- Забезпечення наявності товарів у відділі за правилами магазину, викладання товарів;
- Здійснення продажів товарів клієнтам;
- інформування клієнтів про додаткові товари;
- аналіз продажу та складання замовлень на постачання продукції.

Оператор контакт центра

с 09.2014 по 12.2015 (1 год 3 месяца)
Укртелеком, ПАТ, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

- прийом вхідних дзвінків та обробка вихідних дзвінків;
- консультації, інформування, допомога у вирішенні проблемних ситуацій;
- реєстрація звернень, даних клієнтів;
- формування та реєстрація заявок в інформаційній системі;
- Опрацювання заявок на перше підключення інтернету.

Оператор call-центра

с 02.2011 по 05.2014 (3 года 3 месяца)
Direct Call contact-center, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Під час роботи я як оператор контакт-центру була відповідальна за обслуговування інформаційної гарячої лінії, консультування покупців щодо товарів на вхідних лінії та здійснення вихідних дзвінків для уточнення даних.

Мої досягнення включають висока якості обслуговування клієнтів, а також визнання як найкращого оператора з якості обслуговування в Direct Call contact-center у жовтні 2013 року.

Спеціаліст 1 категорії відділу житлових субсидій

с 09.2007 по 12.2010 (3 года 3 месяца)
УПСЗН Святошинского р-ну, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- спілкування з клієнтами
- спілкування з клієнтами по телефону
- оформлення документів

Образование

Державна академія житлово-комунального господарства

Економіка підприємства, економіст, Київ
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

КРОК, курсы, программа 1С

2007

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word

Дополнительная информация

Працьовита, пунктуальна, легко навчаюсь новому, не конфліктна, шкідливих звичок не маю

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: