Ольга
Оператор call-центра, 15 000 грн
- Занятость:
- Неполная занятость.
- Возраст:
- 41 год
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/929768
Опыт работы
Оператор call-центра
с 05.2022 по наст. время
(2 года)
Adelina Call Center & BPO, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- обслуговування інформаційної гарячої лінії;
- консультування покупців на вхідній лінії, по наявності товар і по замовленням;
- Здійснення вихідних дзвінків для уточнення даних.
Досягнення:
Швидко засвоювати інформацію
Якісно консультувати клієнтів
Дотримуватись правил та стандартів роботи
Коректно реєструвати інформацію в базі даних
Оператор контакт центра
с 10.2021 по 11.2021
(1 месяц)
Телеперформанс, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
- обслуговування інформаційної гарячої лінії;
- консультування покупців на вхідній лінії, по наявності товар і по замовленням;
- Здійснення вихідних дзвінків для уточнення даних.
Бухгалтер з первичной документації, бухгалтера - касир, Оператор 1 С 8.3
с 09.2019 по 11.2020
(1 год 2 месяца)
КП "Київтранспарксервіс", Київ (Транспорт, логістика)
Виставлення рахунків на оплату, контроль їх отримання;
- Виписка податкових накладних;
- ведення та реєстрація книг КОРО;
- звіряння з контрагентами;
- Складання звітності;
- ведення обліку касових операцій на Підприємстві згідно з чинним законодавством України;
- ведення обліку розрахунків із підзвітними особами;
- Виконання операції з отримання, обліку та зберігання коштів, бланків суворої звітності та грошових документів з обов'язковим дотриманням правил, що забезпечують їх безпеку;
- одержання грошових коштів та грошових документів в установах банків на потреби Підприємства, здавати виручку та інші касові надходження;
- Здійснення виплат заробітної плати, премій, авансів на службові відрядження та інших виплат працівникам підприємства;
- ведення касової книги, звіряння фактична наявність коштів із залишками в касовій книзі, здійснення обліку розрахунків із працівниками Підприємства за сумами, видані ним під звіт на господарські потреби та на службові відрядження;
- обробка авансових звітів, здійснення контролю за витрачанням коштів на господарські потреби та своєчасністю здачі сум, не використаних за призначенням;
- Провидіння інвентаризації каси;
- брати участь у проведенні інвентаризації на Підприємстві;
- рознесення виписки банку у програмі «1 С 8.3», за контрагентами;
- Виконувати інші операції за дорученням головного бухгалтера;
- Взаємодія з іншими структурними підрозділами;
- Постійне підвищення свого професійного рівня;
Продавец
с 12.2016 по 07.2019
(2 года 7 месяцев)
"Питна вода", Київ (Роздрібна торгівля)
- працювала із водоочисною системою Ecosoft.
- зустріч та обслуговування клієнтів;
- надання кваліфікованої консультації клієнтам щодо товарів;
- Забезпечення наявності товарів у відділі за правилами магазину, викладання товарів;
- Здійснення продажів товарів клієнтам;
- інформування клієнтів про додаткові товари;
- аналіз продажу та складання замовлень на постачання продукції.
Оператор контакт центра
с 09.2014 по 12.2015
(1 год 3 месяца)
Укртелеком, ПАТ, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
- прийом вхідних дзвінків та обробка вихідних дзвінків;
- консультації, інформування, допомога у вирішенні проблемних ситуацій;
- реєстрація звернень, даних клієнтів;
- формування та реєстрація заявок в інформаційній системі;
- Опрацювання заявок на перше підключення інтернету.
Оператор call-центра
с 02.2011 по 05.2014
(3 года 3 месяца)
Direct Call contact-center, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- обслуговування інформаційної гарячої лінії
- консультування покупців щодо вхідних дзвінків
- Здійснення вихідних дзвінків для уточнення даних
Досягнення:
- Висока якість обслуговування клієнтів
- у жовтні 2013р. була найкращим оператором з якості обслуговування Direct Call contact-center
Спеціаліст 1 категорії відділу житлових субсидій
с 09.2007 по 12.2010
(3 года 3 месяца)
УПСЗН Святошинского р-ну, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
- спілкування з клієнтами
- спілкування з клієнтами по телефону
- оформлення документів
Образование
Державна академія житлово-комунального господарства
Економіка підприємства, економіст, Киев
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
КРОК, курсы, программа 1С
2007
Знания и навыки
Дополнительная информация
Исполнительная, трудолюбивая, пунктуальная, легко обучаюсь новому, не конфликтная, вредных привычек не имею
Похожие кандидаты
Администратор мед. центра, оператор колл-центра
Киев
Менеджер телефонных продаж, оператор в call-центр (входящие звонки, туризм)
Николаев, Удаленно
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 грн, Чернигов, Удаленно
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 грн, Никополь, Удаленно
Менеджер відділу контролю якості роботи операторів, оператор call-центру
Харьков, Удаленно
Оператор call-центра
Киев