Ольга
Оператор call-центра, 15 000 грн
- Зайнятість:
- Неповна зайнятість.
- Вік:
- 41 рік
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/929768
Досвід роботи
Оператор call-центра
з 05.2022 по нині
(2 роки 1 місяць)
Adelina Call Center & BPO, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- обслуговування інформаційної гарячої лінії;
- консультування покупців на вхідній лінії, по наявності товар і по замовленням;
- Здійснення вихідних дзвінків для уточнення даних.
Досягнення:
Швидко засвоювати інформацію
Якісно консультувати клієнтів
Дотримуватись правил та стандартів роботи
Коректно реєструвати інформацію в базі даних
Оператор контакт центра
з 10.2021 по 11.2021
(1 місяць)
Телеперформанс, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
- обслуговування інформаційної гарячої лінії;
- консультування покупців на вхідній лінії, по наявності товар і по замовленням;
- Здійснення вихідних дзвінків для уточнення даних.
Бухгалтер з первичной документації, бухгалтера - касир, Оператор 1 С 8.3
з 09.2019 по 11.2020
(1 рік 2 місяці)
КП "Київтранспарксервіс", Київ (Транспорт, логістика)
Виставлення рахунків на оплату, контроль їх отримання;
- Виписка податкових накладних;
- ведення та реєстрація книг КОРО;
- звіряння з контрагентами;
- Складання звітності;
- ведення обліку касових операцій на Підприємстві згідно з чинним законодавством України;
- ведення обліку розрахунків із підзвітними особами;
- Виконання операції з отримання, обліку та зберігання коштів, бланків суворої звітності та грошових документів з обов'язковим дотриманням правил, що забезпечують їх безпеку;
- одержання грошових коштів та грошових документів в установах банків на потреби Підприємства, здавати виручку та інші касові надходження;
- Здійснення виплат заробітної плати, премій, авансів на службові відрядження та інших виплат працівникам підприємства;
- ведення касової книги, звіряння фактична наявність коштів із залишками в касовій книзі, здійснення обліку розрахунків із працівниками Підприємства за сумами, видані ним під звіт на господарські потреби та на службові відрядження;
- обробка авансових звітів, здійснення контролю за витрачанням коштів на господарські потреби та своєчасністю здачі сум, не використаних за призначенням;
- Провидіння інвентаризації каси;
- брати участь у проведенні інвентаризації на Підприємстві;
- рознесення виписки банку у програмі «1 С 8.3», за контрагентами;
- Виконувати інші операції за дорученням головного бухгалтера;
- Взаємодія з іншими структурними підрозділами;
- Постійне підвищення свого професійного рівня;
Продавец
з 12.2016 по 07.2019
(2 роки 7 місяців)
"Питна вода", Київ (Роздрібна торгівля)
- працювала із водоочисною системою Ecosoft.
- зустріч та обслуговування клієнтів;
- надання кваліфікованої консультації клієнтам щодо товарів;
- Забезпечення наявності товарів у відділі за правилами магазину, викладання товарів;
- Здійснення продажів товарів клієнтам;
- інформування клієнтів про додаткові товари;
- аналіз продажу та складання замовлень на постачання продукції.
Оператор контакт центра
з 09.2014 по 12.2015
(1 рік 3 місяці)
Укртелеком, ПАТ, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
- прийом вхідних дзвінків та обробка вихідних дзвінків;
- консультації, інформування, допомога у вирішенні проблемних ситуацій;
- реєстрація звернень, даних клієнтів;
- формування та реєстрація заявок в інформаційній системі;
- Опрацювання заявок на перше підключення інтернету.
Оператор call-центра
з 02.2011 по 05.2014
(3 роки 3 місяці)
Direct Call contact-center, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- обслуговування інформаційної гарячої лінії
- консультування покупців щодо вхідних дзвінків
- Здійснення вихідних дзвінків для уточнення даних
Досягнення:
- Висока якість обслуговування клієнтів
- у жовтні 2013р. була найкращим оператором з якості обслуговування Direct Call contact-center
Спеціаліст 1 категорії відділу житлових субсидій
з 09.2007 по 12.2010
(3 роки 3 місяці)
УПСЗН Святошинского р-ну, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
- спілкування з клієнтами
- спілкування з клієнтами по телефону
- оформлення документів
Освіта
Державна академія житлово-комунального господарства
Економіка підприємства, економіст, Киев
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
КРОК, курсы, программа 1С
2007
Знання і навички
Додаткова інформація
Працьовита, пунктуальна, легко навчаюсь новому, не конфліктна, шкідливих звичок не маю
Схожі кандидати
Администратор мед. центра, оператор колл-центра
Київ
Менеджер телефонных продаж, оператор в call-центр (входящие звонки, туризм)
Миколаїв, Дистанційно
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 грн, Чернігів, Дистанційно
Оператор call-центру, оператор чата
Дистанційно
Оператор call-центра (входящая линия)
12000 грн, Нікополь, Дистанційно
Оператор call-центра
Київ