Резюме від 22 травня 2024 PRO

Ольга

Оператор call-центра, 15 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор call-центра

з 05.2022 по нині (2 роки 1 місяць)
Adelina Call Center & BPO, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- обслуговування інформаційної гарячої лінії;
- консультування покупців на вхідній лінії, по наявності товар і по замовленням;
- Здійснення вихідних дзвінків для уточнення даних.
Досягнення:
Швидко засвоювати інформацію
Якісно консультувати клієнтів
Дотримуватись правил та стандартів роботи
Коректно реєструвати інформацію в базі даних

Оператор контакт центра

з 10.2021 по 11.2021 (1 місяць)
Телеперформанс, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

- обслуговування інформаційної гарячої лінії;
- консультування покупців на вхідній лінії, по наявності товар і по замовленням;
- Здійснення вихідних дзвінків для уточнення даних.

Бухгалтер з первичной документації, бухгалтера - касир, Оператор 1 С 8.3

з 09.2019 по 11.2020 (1 рік 2 місяці)
КП "Київтранспарксервіс", Київ (Транспорт, логістика)

Виставлення рахунків на оплату, контроль їх отримання;
- Виписка податкових накладних;
- ведення та реєстрація книг КОРО;
- звіряння з контрагентами;
- Складання звітності;
- ведення обліку касових операцій на Підприємстві згідно з чинним законодавством України;
- ведення обліку розрахунків із підзвітними особами;
- Виконання операції з отримання, обліку та зберігання коштів, бланків суворої звітності та грошових документів з обов'язковим дотриманням правил, що забезпечують їх безпеку;
- одержання грошових коштів та грошових документів в установах банків на потреби Підприємства, здавати виручку та інші касові надходження;
- Здійснення виплат заробітної плати, премій, авансів на службові відрядження та інших виплат працівникам підприємства;
- ведення касової книги, звіряння фактична наявність коштів із залишками в касовій книзі, здійснення обліку розрахунків із працівниками Підприємства за сумами, видані ним під звіт на господарські потреби та на службові відрядження;
- обробка авансових звітів, здійснення контролю за витрачанням коштів на господарські потреби та своєчасністю здачі сум, не використаних за призначенням;
- Провидіння інвентаризації каси;
- брати участь у проведенні інвентаризації на Підприємстві;
- рознесення виписки банку у програмі «1 С 8.3», за контрагентами;
- Виконувати інші операції за дорученням головного бухгалтера;
- Взаємодія з іншими структурними підрозділами;
- Постійне підвищення свого професійного рівня;

Продавец

з 12.2016 по 07.2019 (2 роки 7 місяців)
"Питна вода", Київ (Роздрібна торгівля)

- працювала із водоочисною системою Ecosoft.
- зустріч та обслуговування клієнтів;
- надання кваліфікованої консультації клієнтам щодо товарів;
- Забезпечення наявності товарів у відділі за правилами магазину, викладання товарів;
- Здійснення продажів товарів клієнтам;
- інформування клієнтів про додаткові товари;
- аналіз продажу та складання замовлень на постачання продукції.

Оператор контакт центра

з 09.2014 по 12.2015 (1 рік 3 місяці)
Укртелеком, ПАТ, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

- прийом вхідних дзвінків та обробка вихідних дзвінків;
- консультації, інформування, допомога у вирішенні проблемних ситуацій;
- реєстрація звернень, даних клієнтів;
- формування та реєстрація заявок в інформаційній системі;
- Опрацювання заявок на перше підключення інтернету.

Оператор call-центра

з 02.2011 по 05.2014 (3 роки 3 місяці)
Direct Call contact-center, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

- обслуговування інформаційної гарячої лінії
- консультування покупців щодо вхідних дзвінків
- Здійснення вихідних дзвінків для уточнення даних

Досягнення:
- Висока якість обслуговування клієнтів
- у жовтні 2013р. була найкращим оператором з якості обслуговування Direct Call contact-center

Спеціаліст 1 категорії відділу житлових субсидій

з 09.2007 по 12.2010 (3 роки 3 місяці)
УПСЗН Святошинского р-ну, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

- спілкування з клієнтами
- спілкування з клієнтами по телефону
- оформлення документів

Освіта

Державна академія житлово-комунального господарства

Економіка підприємства, економіст, Киев
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

КРОК, курсы, программа 1С

2007

Знання і навички

MS Excel MS Word

Додаткова інформація

Працьовита, пунктуальна, легко навчаюсь новому, не конфліктна, шкідливих звичок не маю

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: