Юлія
Начальник, іспектор відділу кадрів
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Черновцы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9353557
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Мобільний телефон: [
ВІДОМОСТІ ПРО СЕБЕ
__________
Довгаль Юлія Миколаївна
Дата народження: 03 травня 1982г.
Громадянство: Україна
Сімейний стан: одружена, дитина 4 роки
Адреса проживання: м. Харків (на даний час м. Чернівці)
МЕТА
__________
робота в економічному, фінансовому, бухгалтерському, кадровому підрозділі
компанії.
ОСВІТА
__________
Бухалтер, оператор ЕОМ
Проходження курсів підвищення кваліфікації "Кадрове виробництво" - Факор-Друк 2008, Кадровик-2009-2012
ТРУДОВИЙ СТАЖ
__________
12.2006 – по теперішній час (відпустка по догляду за дитиною) - Начальник відділу кадрів
ТОВ ТГ "Союз", м. Харків, вул. Аравійська 22/24 (дистрибьюторська компанія) Штат фірми: 471-600 осіб.
З 01.10.2009р. по теперішній час (відпустка по догляду за дитиною) - інспектор відділу кадрів за сумісництвом
ТОВ «Бісквіт та Ко», м. Харків, вул. Аравійська 22/24 (дистрибьюторська компанія) Штат фірми: 150-210 осіб.
З 01.07.2011р. по 2021р. (закриття підприємства) інспектор відділу кадрів за сумісництвом
ТОВ "Укрпромінвест-Кондитер-Харків", м. Харків, вул. Аравійська 22/24 (дистрибьюторська компанія) Штат фірми: 117-150 осіб.
04.2006 – 11.2006 інспектор відділу кадрів ТОВ ТГ "Союз", м. Харків, вул. Аравійська 22/24 (дистрибьюторська компанія)
Функціональні обов'язки у 3-х підприємствах:
- своєчасне оформлення наказів про прийняття, переведення та звільнення співробітників;
- розробка посадових інструкцій співробітників;
- накази та розпорядження керівника підприємства з питань кадрового обліку та роботи з персоналом;
- штатний розклад робітників;
- облік особового складу;
- облік лікарняних листів та складання протоколів;
- видача довідок про справжню та минулу діяльність працівників;
- зберігання та заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів;
- підготовку матеріалів про заохочення та нагородження персоналу;
- табельний облік, складання та виконання графіків відпусток;
- контроль за виконанням трудової дисципліни в підрозділах підприємства та дотриманням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
- аналіз причин плинності кадрів;
-контроль за виконанням керівниками підрозділів підприємства наказів та розпоряджень керівника підприємства з питань кадрової політики та роботи з персоналом;
- вступний інструктаж з охорони праці;
- ведення військового обліку;
- ведення санітарних книг;
- ведення договорів безвідсоткової позики працівникам підприємства.
08.2003–04.2006 Секретар керівника (офіс-менеджер) ПП «Союз», м. Харків, вул. Аравійська 22/24
Функциональні обовязки:
Оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування, кондитерськими виробами.
Основні обов'язки:
• прийом та розподіл телефонних дзвінків;
• робота з офісною технікою (міні-АТС, ксерокс, факс, сканер, принтер);
• робота із внутрішніми документами;
• ведення договорів з покупцями:
• ведення договорів з постачальника, та переоцінка товару;
• ведення діловодства на комп'ютері;
• робота з базами даних та бухгалтерськими додатками;
• робота зі звітами;
• розподіл кореспонденції;
• робота із відвідувачами, клієнтами;
• робота із внутрішніми документами (рахунок, накладна, акт виконаних робіт тощо);
• планування та контроль робочого часу співробітників офісу;
• Забезпечення співробітників фірми канцтоварами.
Штат офісу: 20 осіб.
Штат фірми: 270 осіб.
Мотив звільнення: переведення на посаду інспектора відділу кадрів.
08.2002 – 08. 2003 Старший продавець ТОВ "Атлансіс Торг", м. Харків, пров. Пермський
Роздрібна торгівля харчовими продуктами.
Функціональні обов'язки:
• прихід товару, витрата, переоцінка, звірка залишків по торговим відділам
• підготовка актів переобліку та звітів про проданий товар
• внутрішній рух товару по складу: кодування, переміщення
• підбір персоналу
Мотив звільнення: за власним бажанням.
04.2002 – 06. 2002 Оператор з обробки інформації Барвінківська міжрайонна державна податкова інспекція, м. Барвінкове
Функціональні обов'язки:
• видача індефікаційних номерів, обробка електронних звернень;
11.2001 – 04. 2002 Продавець взуттєвого відділу ПП Кошмай І.Я. м. Харків
Функціональні обов'язки:
• продаж та просування товару Дніпропетровської взуттєвої фабрики ТМ «Le Greto»;
Мотив звільнення: закриття ПП
ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ
__________
впевнене користування ПК; швидкий набір тексту на комп'ютері;
знання – Word, Excel, 1С Підприємство 7, 1С Підприємство 8, Internet, E-mail.
Одночасне ведення кадрового виробництва - штат 1000 співробітників.
ДІЛОВІ ЯКОСТІ
__________
Цілеспрямована, відповідальна, швидко навчаюсь і входжу до робочого процесу, працюю в команді
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
Начальник відділу кадрів, інспектор з кадрів
Черновцы
Керуючий підприємством, керівник відділу продажу, директор
Черновцы, Житомир
,
еще 8 городов
HR Director, HR business partner, рекрутер
Черновцы, Винница
,
еще 8 городов
Інспектор відділу кадрів, офіс-менеджер
Черновцы
Керівник відділу продажу, регіональний менеджер, директор філії
Черновцы
Директор, заступник керівника, керівник напрямку надрокористування
Черновцы, Ивано-Франковск
,
еще 3 города