- PRO
Алла
Начальник відділу кадрів, фахівець з кадрового адміністрування, 25 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 55 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9373110/
Опыт работы
Провідний фахівець кадрового адміністрування
с 05.2023 по наст. время
(1 год 4 месяца)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)
Розробка та оформлення положень, посадових і робочих інструкцій та іншої регламентуючої документації;
Розробка стандартних операційних процедур
Оформлення документів при прийомі, переведені та звільнені працівників;
Складання графиків роботи та складаня табелів обліку робочого часу;
Підготовка та проведення атестації робочих місць;
Облік військово зобов'язаних;
Оформлення відряджень;
Проведення внутрішніх аудитів;
Складання та надання контролюючим, перевіряючим органам всього необхідного обсягу звітності згідно з чинним законодавством;
Начальник відділу кадрів
с 10.2018 по 04.2023
(4 года 6 месяцев)
КП «Автотранспортне підприємство Київської міської ради», Київ (Державні організації)
•підбір персоналу
•проведення співбесід
•прийом, перевод, звільнення
•складання графіків відпусток, оформлення всіх видів відпусток;
• розробка та оформлення положень, посадових та робочих інструкцій;
•складання табелів обліку робочого часу;
• складання звітів.
•оформлення відряджень.
Начальник відділу кадрів
с 06.2018 по 10.2018
(4 месяца)
Медіком-Україна ПП, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Начальник відділу кадрів
с 01.2017 по 12.2017
(11 месяцев)
ТОВ «АКСІМЕД ПЛЮС» Клініка сучасної неврології, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Начальник відділу по управлінню персоналом, в.о. Завідувача канцелярії:
с 04.2008 по 02.2016
(7 лет 10 месяцев)
ПрАТ “БІОФАРМА” (Київ) штат 500 працівників, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)
Ведення кадрового документообігу в повному обсязі:
• підбір персоналу, проведення співбесід;
•розробка та оформлення положень про розробку положень, посадових інструкцій, рабочих інструкціій і т.п.;
•розробка стандартних операційних процедур;
•розробка та корегування організаційної структури підприємства;
•оформлення документів при прийомі, переведені та звільнені працівників;
•складання графиків роботи та складаня табелів обліку робочого часу;
•підбір постачальників, щодо проведення зовнішніх навчань;
•складання планів – графиків проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
•організація та проведення внутрішніх та зовнішніх навчань;
•проведення внутрішніх аудитів;
•складання графиків відпусток;
•підготовка та проведення атестації робочих місць зі шкідливими умовами праці;
•складання звітів;
•облік військово зобов'язаних;
•оформлення відряджень;
Голова комісії із соціального страхування 6 років:
•контроль правильности заповнення листків непрацездатность;
•листування з медичними закладами, у випадках некорректного заповнення листків непрацездатності;
•складання щомісячних протоколів засіданнь комісії;
•забезпечення працівників санаторно-курортними путівками;
•контроль формування архиву.
•
Додаткова робота:
•паспортист відомчих будинків;
• реєстрація та зняття з реєстрації мешканців;
•складання списків виборців;
•робота з ГІОЦ, щодо формування рахунків на оплату послуг;
•складання статистичних звітів по заборгованності та жилфонду щомісячно.
З січня 2015 року – виконання обов′язків завідувача канцелярії
Начальник відділу кадрів
с 04.2003 по 03.2008
(4 года 11 месяцев)
КП «Автотранспортне підприємство Київської міської ради» (Державні організації)
Образование
Київський автомобільно-дорожний інститут
Економіка та експлуатація автомобільного транспорту, Київ
Высшее, с 1986 по 1992 (6 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
НФаУ, Інстітут підвищення кваліфікації «Організація виробництва, контролю якості, зберігання імунобіологічних препаратів та пре
21.04 – 26.05.2010р
Національная академія Керівних кадрів культури та містецтва Інститут післядипломної освіти , курси підвищення кваліфікації « П
22.05.- 19.06.2010р
Курси навчання за спеціальністю «Практика HR-управління»
29.09 – 12.10.2014р
Знания и навыки
- MS Office
- 1С
- Користувач Internet
- Windows
- АСКОД
- ІС-ПРО
- Користувач ERP-системи
- MS Excel
- MS Word
- Google Sheets
- Google Docs
Знание языков
- Английский — начинающий
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Не палю, маю водійське посвідчення, можливі відрядження.
Маю рекомендації з попередніх місць роботи.
Нагороди:
Грамота Об'єднання організацій роботодавців медичної та мікробіологічної промисловості України за вагомий внесок у розвиток фармацевтичної галузі України;
Грамота Оргкомітету Національного рейтингу учасників фармацевтичного ринку України «Фармація - 2009» за номінацією «Найкращій фахівець року»
Сертифікати:
Сертифікат «Державний центр з Належної Виробничої Практики»
Сертифікат ТОВ «Учбовий центр «НОВАТОР»»
Сертифікат «Департамент професійного навчання видавничого дому «МЕДІА - ПРО»»
Сертифікат «БІЗНЕС - ГАРАНТ»
Другие резюме этого кандидата
Вышгород, Киев
Алла Катіна Начальник відділу кадрів, фахівець з кадрового адміністрування Київ 25 000 грн 55 Контакти рiк і 4 місяці Транспорт та Логістика / Державний сектор / Медицина та Охорона здоров'я / Послуги...
Похожие кандидаты
-
Начальник відділу кадрів, фахівець з кадрового адміністрування
Киев -
Директор з персоналу, керівник відділу HR, рекрутингу
Киев -
Начальник відділу кадрів, фахівець кадрового обліку, менеджер з персоналу
Киев -
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Киев, Удаленно -
Керівник відділу персоналу, кадрів (рекрутинг, кадрове діловодство, військовий облік)
Киев -
Керівник відділу кадрів, начальник відділу по роботі з персоналом
25000 грн, Киев