Анастасія
Керівник відділу контролю якості та підтримки продажів
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 32 года
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/9373702
Опыт работы
Начальник Сектору контролю якості та підтримки продаж
с 05.2017 по наст. время
(7 лет)
АТ "Банк Форвард", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Управління командою менеджерів за 4 основними напрямками:
1. Контроль якісних та кількісних показників роботи вхідної лінії та телемаркетингу
- налаштування та запуск маркетингових кампаній
- опрацювання скарг на дії співробітників, отриманих від клієнтів або дружніх підрозділів ( розгляд, при необхідності проведення внутрішнього розслідування, направлення зворотнього зв’язку та проведення роботи з співробітником)
- розробка методичних рекомендацій та порядків щодо стандартів обслуговування та організації розгляду звернень, з урахуванням законодавчої бази України і нормативних документів НБУ, а також стандартів та принципів Банку
- формування бланків оцінки під різні проекти
- прослуховування дзвінків та надання зворотного зв'язку
- підготовка навчальних матеріалів
- проведення калібрувальних сесій та коучингів
- звітність та аналіз показників якості
2. Підтримка та супровід внутрішнього клієнта банку:
- участь у підготовці технічних завдань, тестування та впровадження нової клієнтської системи: написання інструкцій та навчальних матеріалів, подальший супровід користувачів
- забезпечення роботи лінії підтримки для співробітників та партнерів банку
- робота з партнерами\посередниками (залучення, інформування тощо)
3. Робота з партнерами (аутсорсинг):
- пошук, проведення переговорів, запуск та супровід партнерів
- навчання та контроль роботи партнера
- підготовка та проведення тендеру
- супровід співпраці, аналіз результатів, узгодження бюджету проекту, оплата послуг
4. Аналітика контакт-центру:
- аналіз показників роботи КЦ
- розробка системи мотивації колективу
- впровадження єдиної системи управління показниками ефективності
- підготовка та захист щомісячних/квартальних звітів щодо роботи КЦ
Образование
КНЕУ
Міжнародна економіка, Київ
Высшее, с 2007 по 2013 (6 лет)
Похожие кандидаты
Менеджер, керівник відділу контролю якості продажів, тімлід групи з продажу, тренер з навчання
Удаленно
Директор, керівник відділу продажів, Head of Sales
Другие страны, Удаленно
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Киев
Директор виробництва, департамент якості, начальник відділу постачання, аудитор
Одесса, Удаленно
Комерційний директор, керівник бізнес-напрямку, начальник відділу продажів
Киев
Начальник відділу продажу, комерційний директор, керівник партнерської мережі
Киев