Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024

Павло

Директор з маркетингу

Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з маркетингу

с 12.2017 по наст. время (6 лет 5 месяцев)
Логістичний оператор, Одеса (Транспорт, логістика)

PPC: створення лендингів, розробка та ведення кампаній (з підрядниками та самостійно), вихід на окупність на третій місяць, починаючи зі старту кампанії

E-mail маркетинг: розробка стратегії розсилок, сегментація клієнтів, контент-план, формування контенту, робота з дизайнерами, виведення продажу нового напряму через розсилки.

SMM: створення та просування сторінки в Facebook, створення якісного контенту

Просування – виведення нових продуктових напрямків, ребрендинг та розробка нового стилю, організація проведення івентів – бізнес-сніданки, семінари.Розвиток нових каналів продажу (онлайн, робота з базами даних)

Дослідження ринків логістичних послуг: Україна, Східна ЄвропаПідтримка продажів: Робота та маркетингова акт

Результати: окупність контекстної реклами – 4-й міс. з моменту старту проекту, окупність офлайн заходів та вихід на прибутковість на 3-й місяць з моменту старту. Зростання продажів та вихід на нові клієнтські сегменти на ринку контейнерних перевезень.

Керівник відділу маркетингу

с 04.2014 по 12.2017 (3 года 8 месяцев)
Золоті ворота, Київ (Нерухомість)

•розробка та реалізація маркетингової стратегії;
• продуктовий маркетинг (розробка спільно з відділом архітектури нових серій панельних будинків), розробка проектів та нових стандартів облаштування прибудинкової території
• маркетингові дослідження ринку нерухомості Києва (котеджний сегмент), Криму, Севастополя та РФ;
• розробка та реалізація діджитал стратегії. Організація продажів через онлайн канали: SEO, PPC, лендінги. SMM (Facebook, VK);
• просування онлайн 4-х ЖК "Акварель" "Архітектор" (покращена панель, економ-клас), "Античний" (бізнес-клас), "Марина де люкс" (бізнес-клас) розробка акцій зі стимулювання збуту;
складання прогнозу і плану продажів за всіма проектами, що будуються і перспективними, зведений прогноз продажів у розрізі об'єктів, корекція прогнозу. Аналіз та прогноз окупності проектів спільно з фінансовим відділом
Досягнення: виконання планів продажів (25-28 тис. кв.м. на рік) за рахунок забезпечення потоку якісних вхідних лідів, збільшення рентабельності продажів.

Керівник відділу стратегічного маркетингу

с 04.2011 по 03.2014 (2 года 11 месяцев)
SI BIS, Київ (IT)

- розробка маркетингової та збутової стратегії;
- маркетингові дослідження ІТ-ринку в розрізі: секторів споживання (банківський, державний, промисловий та телекомунікаційний), конкурентів, тенденцій та перспектив розвитку, конкурентів, SWOT та PEST аналіз;
- аналіз реалізованих проектів та портфеля продажів компанії, розробка рекомендацій щодо покращення,
- Research&Solution Development Marketing (формування портфеля продуктів/рішень на основі аналізу потреб клієнтів та тенденцій ринку), опис портфеля продуктів;
- розробка, участь у реалізації програми просування продуктів та послуг компанії

Керівник відділу стратегічного планування та маркетингового аналізу

с 04.2006 по 04.2011 (5 лет)
Промкабель-Електрика, Київ (Енергетика)

- створена «з нуля» система маркетингової аналітики, що включає зовнішній та внутрішній маркетинговий аналіз: SWOT-аналіз, сегментація та АВС-аналіз клієнтів, аналіз конкурентів, постачальників, розрахунок обсягу ринку, аналіз його динаміки, виділення перспективних сегментів
- проведено дослідження дрібнооптового та роздрібного напряму, на його основі виведено новий формат – «магазин на складі»
- налагоджено систему створення та обробки баз даних цільових клієнтів, передачі в відділ продажів, частково - подальшого контролю обробки;
- розроблено середньострокову маркетингову стратегію (3 роки), скориговано маркетингову частину антикризового плану, підготовлено план виходу на нові клієнтські сегменти: АПК, промисловість, енергетика.
- спільно з відділом торговельного та продуктового маркетингу розроблено та впроваджено систему ціноутворення (реалізовано тактику «цінового лідера», організовано регулярний моніторинг цін конкурентів, адекватне реагування на зміну цін, автоматизовано процеси оновлення цін на базі система 1С 7.7), на оптовому та роздрібному напрямі;
- створено систему асортиментної політики, проведено аналіз та оптимізовано асортимент, періодично здійснюється виведення нерентабельних марок, груп продукції, пошук та введення нових;
Досягнення
Оборот компанії збільшився на 60%, охоплення підприємств будівельного сектору Київського регіону склало 35%, частка в маржинальному прибутку дрібнооптового напряму збільшилася в 2 рази

Начальник відділу маркетингу та стратегічного розвитку

с 02.2004 по 04.2007 (3 года 2 месяца)
Кабель-електро, Київ (Енергетика)

Організовано відділ маркетингу «з нуля», сформовано команду, яка успішно вирішує такі завдання:
• проведено аналіз ринку кабельно-провідникової, електротехнічної продукції, на його базі розроблено стратегію на середньостроковий період;
• організовано програми просування компанії, включаючи проведення виставки, семінари та презентації з продукції, просування в Інтернет, реклама у ЗМІ, підготовка роздавальних матеріалів;
• спільно з відділом регіонального розвитку проведено аналіз регіонів України щодо виходу на місцеві ринки, на основі аналізу відкрито представництва у містах: Харків, Дніпропетровськ та Кременчук;
• створено систему ціноутворення, включаючи регіональні представництва
• проведено аналіз асортименту, проведено аналіз потреб клієнтів – будівельних компаній та промисловості, на основі даних аналізу у продуктовий портфель введено нову групу – електротехніка
Досягнення: Зростання продажів близько 40%, зміна структури продажів (співвідношення кабель/електротехніка) 60/40, ріст маржинального прибутку на 30% за рахунок зміни структури; збільшення регіонального охоплення за рахунок відкриття нових представництв у Харкові, Дніпропетровську, Кременчуці та розвитку дилерської мережі у неохоплених регіонах

Керівник відділу маркетингу, провідний маркетолог

с 03.2000 по 02.2004 (3 года 11 месяцев)
УГМК, Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

• створено систему формування цін для дрібнооптових та оптових клієнтів, включаючи центральну філію (Київ) та регіональні представництва;
- проведено дослідження сегментів споживання особливих видів прокату;
• на основі досліджень налагоджено систему формування «гарячої» бази клієнтів по Україні та СНД, передачу їх до департаменту оптових продажів;
• відкриті канали експорту до Росії, Білорусі, Казахстану, Туркменістану;
• налагоджено систему контролю над рекламною діяльністю в регіонах (бренд «Перший супермаркет металу»);
• виведено новий напрямок – виробництво кованих виробів під маркою «Коваль Вакула», розроблено та реалізовано план просування даного напрямку

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office 1C MS PowerPoint Windows MS Access Google Ads Умение анализировать Ability to analyze Facebook Ads Manager Facebook Google Serpstat Google Tag Manager Mailchimp SendPulse SEMrush Реклама Advertising GetResponse КМС

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: