Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 мая 2023 Файл

Olena

Руководитель отдела продаж

Возраст:
36 лет
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Колядінцева Олена Анатоліївна

Дата народження:10 червня 1988 року (34 роки)
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Країна проживання: Ізраїль

Освіта
Вища.
2010р. - 2011р. – Східноукраїнський університет ім В.Даля, Економічної кібернетики, м. Луганськ
Вища
2005р. - 2010р. - Луганський національний аграрний університет, Економічний, м. Луганськ

Досвід роботи:
Sales maneger (senior) – Team Leader
05.2022р. по тепер.час – Ізраїль, обладнання для ресторанів та кафе
Функціональні обов'язки:
• Комунікація з клієнтами, продажу обладнання
• Обробка заявок на постачання товару (консолідовано з усього відділу)
• Аналіз продажів за цифровими показниками
• Розстановка менеджерів з обробки клієнтської бази
• Організація роботи менеджерів
• Робота з технічним відділом, контроль виконання завдань у зазначений термін.
• Контроль за показниками KPI, динамікою продажу відділу.
Досягнення – приріст на 70% продажів відділу, підвищено якість опрацювання замовлень, підвищено якість постпродажного обслуговування на 45%, запроваджено та оптимізовано регламенти відділу, що призвело до півищення ефективності менеджерів.
Регіональний менеджер
03.2021г. по 04.2022 – косметичний бренд м. Дніпро, м. Запоріжжя, м. Кропивницький.
Функціональні обов'язки:
• Формування торгової команди – підбір, навчання, адаптація персоналу.
• Проставлення цілей для торгової команди на квартал, місяць, тиждень.
• Контроль за якісним виконанням поставлених цілей та завдань.
• Аналіз динаміки продажів за асортиментом, за періодом.
• Організація та проведення спільних заходів для майстрів б'юті індустрії.
• Робота з майстрами краси зростання NPS до бренду.
• Робота з дебеторською заборгованістю.
• Командоутворення та організація роботи на території оперування.
Досягнення – приріст продажів у 2,5 рази, запуск 2го бренду з 0 до виходу плюс на 120% від запланованих цифр.

Регіональний менеджер
07.2018р. до 02.2021 – Компанія «Філіп Морріс Україна» проект IQOS м. Дніпро, м. Запоріжжя, м. Краматорськ, м. Кропивницький.
Функціональні обов'язки:
• Формування торгової команди – 35 представників бренду (підбір, підготовка до оформлення на ГПД, супровід СПД на етапі відкриття/закриття, введення та адаптація команди).
• Забезпечення команди матеріалами, проведення інвентаризацій та контроль за наявністю та використанням ТМЦ за призначенням.
• Проведення аудитів за лендинговими матеріалами, збір інформації щодо кількості лендингів та відображення у регулярній звітності.
• Командна робота з організації лендингів для виконання встановлених показників з відповідністю політики компанії.
• Аналітика з репортів ТМЦ, ведення первинної бухгалтерії, робота з актами ТМЦ.
• Організація та контроль команди за дотриманням механік та політик компанії при видачі тест-драйвів, кількістю та якістю роботи представників бренду.
• Робота з клієнтами за рівнем лояльності до бренду.
• Контроль за фінансовими витратами команди.

Регіональний менеджер з продажу кредитних продуктів
АБ "Дельта банк"
Функціональні обов'язки:
• Робота з кредитними інспекторами
• Формування та контроль виконання планових бізнес-показників діяльності відділень, термінів їх окупності та подальшої ефективної роботи.
• Контроль за кредитним портфелем споживачів
• Оцінка ефективності роботи КІ
• Робота над покращенням якості надання послуг
• Адаптація та навчання КІ

Професійні навички:
• Досвід роботи в HR-напрямках (підбір, адаптація, навчання, мотивація, оцінка) -
• Досвід у побудові команди, заходи спрямовані на командоутворення, як на місці локації, так і у віддаленому режимі.
• Досягнення та перевиконання планових показників.
• Навички роботи з комп'ютером: впевнений користувач (Qualtrix, Microsoft Office, 1С Підприємство 862, Siebel Customer Relationship Management CRM, Bitrix)

Додаткова інформація:

Знання мов: англійська на рівні intermediate (вивчаю), іврит – на середньому рівні (вивчаю)

Сімейний стан: незаміжня, дітей немає

Особисті якості: побудова найбільш оптимального шляху до вирішення того чи іншого завдання, націленість на результат, працювати не на час, а на цілі, оперативність, стратегічне планування.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: