Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 ноября 2023 Файл

Тетяна

Заступник директора клініки, операційний директор, СОО, керівник адмін. відділу

Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Артюх Тетяна Валеріївна
Керівник адміністративного відділу
Графік работи: повна зайнятість, аутсорсинг
Вік: 46 років
Місто: Київ (Оболонь)
Контактна інформація
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
Заступник генерального директора з господарсько-адміністративної діяльності
З 2013 по теперішній час
Клініка сімейної медицини «Наш доктор», Київ
Обов’язки
1. Організація та контроль повного циклу відкриття філіалів підприємства від «0» до «Першого відвідувача». Спілкування та погодження робіт з підрядниками. Контроль за ремонтно-будівельними роботами (підбір матеріалів, підрядчиків, контроль якості, термінів, рішення конфліктних ситуацій). Пошук, вибір та замовлення меблів, сантехніки, а також всього необхідного обладнання.
2. Складання та контроль над виконанням договорів з контрагентами для ведення хазяйської діяльності по двом підприємствам (6 філій).
3. Ведення хазяйської діяльності підприємств:
• Складання, погодження, редагування, контроль за виконанням договорів по комунальним послугам, оренди, пожежної та охоронної безпеки, телефонії (координатор контракту, 30 телефоних номерів), Інтернету, рекламної діяльності (зовнішня та таргетована реклама, підготовка інформації для СММ-менеджера).
• Купівля та розподіл по філіалах медичного обладнання, спецодягу для співробітників та інших товарів медичного та хазяйського призначення.
4. Організація робочого міста лікаря, наповнення необхідним інвентарем та обладнанням.
5. Робота в МІС «Медучет» та «Health-24».
Повний список обов’язків надішлю на запит.
Досягнення:
• за весь час роботи відкрили 3 нових філії (приймала участь від початку ремонту до запису першого пацієнта);
• систематизувала документообіг (договори, заяви пацієнтів, медичну документацію та інш.)
• закупівлі перестали бути хаотичними, всі процеси мають чітку систему та контроль;
• значно оптимізувала витрати підприємства, скоротила їх на всіх етапах, створила зрозумілу структуру для обліку активів підприємства;
• брала активну участь в рекламній діяльності, що збільшило впізнаваність клініки та поток нових пацієнтів;
Досягнення клініки з моєю участю:
• успішне проходження перевірок контролюючих органів, плідна участь у виставках, чіткій контроль за технічним і санітарним станом філіалів, підтримка корпоративного стилю компанії.
Менеджер
З 1998 по 2008 (10 років)
ТОВ "Нафтогазові українські технології», Київ
Обов’язки:
Підготовка тендерної документації, участь в гос.закупівлях нафтогазового обладнання, детальний аналіз пропозицій на момент подачі заявки, оперативна та своєчасна подача. Участь в господарсько-адміністративній діяльності підприємства.
Досягнення:
• за допомогою мого ретельного, своєчасного, оперативного підходу до маркетингових досліджень наша компанія вигравала тендери.
• систематизація документообігу в вигляді чіткої картотеки;
• повний контроль адміністративного відділу підприємства.
Референт
з 1994 по 1998 (4 роки) Українсько-Ізраїльська торгова компанія «Київ-Трейд», Київ.
Освіта
Київський торговельно-економічний університет (ДТЕУ)
Кваліфікація: Менеджер-економіст, з 1993 по 1998 (5 років)
Дополнительное образование
• Курс тренінгів медичного експерта ЮНІСЕФ Катерини Булавінової «Професійна етика та ефективна комунікація в медичній сфері».
• 1992-1993 курси референтів при Київському торгово-економічному університеті.
Професійні та інші навики
• Вміння працювати в режимі багатозадачності
• Якісна комунікація з підрядчиками, робота з документацією
• Швидке реагування та вирішення важких ситуацій
• Систематизація робочих процесів
• Вміння найти найкращу пропозицію, домовитися та проконтролювати процес закупки для підприємства або надання послуг
Права категорії "В", авто Nissan Micra.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: