Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 мая 2024 Файл

Светлана

Керуючий проєкту

Возраст:
60 лет
Город проживания:
Мироновка
Готов работать:
Другие страны, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ
КЕРУЮЧИЙ РЕСТОРАНОМ ТА ДИТЯЧИМ
ІГРОВИМ МАЙДАНЧИКОМ

• Організація та контроль роботи персоналу ресторану та дитячого ігрового майданчика;
• Оформлення спеціальних дозволів та ліцензій;
• Укладання договорів на постачання продуктів харчування, господарських товарів, обслуговування обладнання;
• Розробка рекламних акцій, програм лояльності;
• Супровід сторінок ресторану в соціальних мережах ;
• Навчання персоналу санітарних нормативів, правил, стандартів роботи з клієнтами та контроль за їх виконанням;
• Розробка бланків та журналів; ведення журналів з обліку видачі дезінфекційних засобів;
• Складання графіків роботи персоналу, табеля обліку робочого дня;
• Складання меню та технологічних карт за готовими стравами;
• Організація закупівель товару та моніторинг залишків їх на складах підприємства;
• Організація банкетів;
• Організація точок продажу продуктів харчування на дитячому ігровому майданчику;
• Ведення первинної документації (внутрішньої) щодо фінансово-економічної діяльності ресторану та дитячого ігрового
майданчика, у тому числі в автоматизованій системі обліку;
• Ведення каси коштів;
• Проведення ревізій у ресторані з продуктів харчування та алкогольної продукції;
• Оформлення звітності засновнику щодо фінансово-економічної діяльності ресторану та дитячого ігрового майданчика;
• Взаємодія з санепідемстанцією, центром зайнятості, фондами соціального страхування, статистикою.

ДИРЕКТОР ТОРГОВО-РОЗВАЖАЛЬНОГО
ЦЕНТРУ

• Організація та контроль роботи персоналу ТРЦ;
• Укладання господарських договорів на послуги, договорів на оренду приміщень ТРЦ;
• Оформлення спеціальних дозволів ТРЦ;
• Контроль роботи всіх комунікацій ТРЦ;
• Ведення первинної документації щодо фінансово-економічної діяльності ТРЦ;
• Оформлення звітності для засновника щодо фінансово-економічної діяльності ТРЦ;
• Організація роботи з орендарями (вирішення проблемних питань, розподіл комунальних послуг, надання рахунків на
оплату та збирання грошей, проведення інструктажів та контроль за виконанням договірних зобов'язань) ТРЦ;
• Ведення каси коштів;
• Взаємодія зі службами, що надають комунальні та інші послуги.

НАЧАЛЬНИК ДІЛЬНИЦІПРОДАЖУ ПОСЛУГ
ВАТ «УКРТЕЛЕКОМ»

• Організація та контроль роботи дільниці;
• Навчання нових технологій продажу;
• Підготовка позовних заяв до суду;
• Укладання господарських договорів;
• Робота зі скаргами;
• Укладання договорів з юридичними особами;
• Організація збільшення приросту кількості користувачів нових послуг; розширення географії надання нових послуг;
• Навчання персоналу корпоративних стандартів підприємства, контроль роботи та мотивація працівників дільниці;
• Організація роботи з просування послуг компанії на ринку;
• Організація проведення маркетингових досліджень;
• Організація роботи з моніторингу ринку та аналізу конкурентного середовища;
• Обробка проданих послуг у автоматизованих системах;
• Складання звітів з обліку проданих послуг;
• Відповіді на запити організацій;
• Взаємодія з органами влади, суду, податковою, виконавчою службою, управління соціального захисту населення.
СВІТЛАНА ШИРОКОВА
керівник – адміністратор – менеджер закладу

ДОСВІД РОБОТИ

Керуючий рестораном та дитячим ігровим
майданчиком

ДОСВІД РОБОТИ ФОП | з листопада 2013 р. по травень 2022 р.
- відповідальність за управління персоналом до 30 осіб: найм,
Обіймала посади керівника- навчання та мотивацію співробітників, складання графіків
адміністратора-менеджера ресторану, роботи, контроль якості продукції та обслуговування клієнтів
директора-адміністратора торгово- - управління фінансами ресторану, включаючи складання
розважального центру та начальника бюджету, контроль витрат та максимізацію прибутку
дільниці продажу послуг. - розвиток бізнесу, включаючи планування та проведення заходів
для залучення нових клієнтів та підвищення лояльності існуючих
- встановлення та підтримання відносин з постачальниками та
іншими партнерами

Директор торгово-розважального центру
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ
ТА ВМІННЯ з листопада 2013 р. по травень 2022 р.
- ведення документації ТРЦ
управління персоналом - ведення каси коштів
ефективне управління фінансами та - робота з орендарями ТРЦ
ресурсами компанії - взаємодія з контролюючими органами.
збереження фінансових показників
компанії у кризовий період
підвищення лояльності та Начальник дільниці продажу послуг (продаж та
розширення клієнтської бази обслуговування телекомунікаційних послуг)
ВАТ «Укртелеком» | з березня 2003 р. по жовтень
2013 р.
Організація та контроль роботи дільниці з метою збільшення
кількості користувачів та розширення географії послуг.

ОСВІТА

Технічний університет зв'язку та інформатики з
вересня
КОНТАКТИ «Автоматичний зв'язок» | 1987 р. - лютий 1993 р.

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») - WhatsApp, Telegram «Ефективне управління персоналом, що працює
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») з клієнтурою»
Адреса: Київська обл., м. Миронівка
курси

«Маркетингові комунікації»
курси

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: