Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2024 Файл

Viktoriia

Менеджер службы поддержки

Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Viktoriia Merkulova

City: Setubal, Portugal
Nationality: Ukrainian

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Mobile: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») WhatsApp, Telegram, Viber (ukranian phone number)
Date of Birth: 19.05.1988 (34 years old)
Marital Status: divorced, 6 year old child
Education: Kyiv University of Tourism, Economics and Law.
Specialty: Hotel and restaurant business

Experience:

2021-2022 Zdravomed-Fitomax Pharmaceutical Company. Head of Housing Department

2020 Ophthalmological Private Clinic "Zir 100%" - Chief Administrator
2018 - 2019 NaDobu Hotel Poznyaki - Нotel manager
2015 - 2016 FireInn Hotel - Receptionist

Objective : Interesting work for an extended period, the prospect of a career with a decent salary.

Skills and knowledge:

- Confident user MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Gmail) , Photoshop, Instagram, Facebook

- English (Fluent), Ukrainian (Native), Russian (Native), Turkish (А2), Portugese (A2)

- HotelMS, Servio, Booking, Expedia, Tripadvisor, Hotels24

- Knowledge of office equipment, 1C, courses accountant - cashier

Personal qualities: First-class manager with experience in managing the current activities of the hotel
and its staff, with commercial responsibility for planning, organizing and managing all service
(services) of the hotel, including the front office (reception, concierge, booking), catering and
housekeeping (floor ) service. Full knowledge of hotel operations. A unique ability to build
relationships with guests, especially in creating a "special touch", and in resolving guest requests and
concerns. A positive and optimistic approach to dealing with staff and guest complaints. Settlement of
conflicts. Scheduling the duty schedule and the duties of the attendants. Providing events and
conferences.

Interests: travel, cooking, sport

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: