Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 PRO

Катерина

Керівник відділу продажу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
30 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу продажу

с 04.2023 по наст. время (1 год 1 месяц)
Чайник Рассела, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Задача - побудова системної роботи відділу продажів, введення звітності та контроль виконання показників, побудова комунікації між відділами компанії, робота зі скриптами для відділу продажу, розширення каналів збуту.

Результат:
- побудова системної роботи відділу продажу
- введення щотижневих та щомісячних звітностей
- участь у розробці нових продуктів
- розширення ринку збуту: комунікація з В2В сегментом та офлайн магазинами, введення системи дропшипінгу
- розробка та введення нових скиптів для роботи менеджерів
- налагодження комунікації між відділами компанії (відділ продажів - виробництво - маркетинг) та участь у розробці маркетингових стратегій
- успішне опрацювання бази клієнтів для здійснення передпродажів продукції

Консультант з розвитку

с 11.2021 по 04.2023 (1 год 5 месяцев)
Продуктові компанії, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Надання консультаційних послуг по розвитку відділу продажів, побудови системи мотивацій, оцінки ефективності торгового персоналу, систематизація роботи.
Налагодження комунікацій між відділами компаній.
Складання фінансового плану.
Аналіз фінансового результату та подача пропозицій по можливостям збільшення прибутку.

Заступник комерційного директора з продажу

с 08.2021 по 11.2021 (3 месяца)
ТОВ “Балакком”, Київ (Легка промисловість)

Задача - забезпечення зростання продажів і частки ринку.

Результат:
-розробка пропозицій щодо вдосконалення бізнес-процесів у сфері: планування виробництва та продажу товару, логістики, каналів збуту, автоматизації роботи торгового персоналу.
-виконання плану продажів по встановленим каналам збуту.
-організація роботи Київського регіонального відділу продажу на посаді тимчасово виконуючої обов'язків керівника відділу.
-створення регламентної роботи із клієнтами FMCG та тендерними закупівлями.
-створення і впровадження регламентів роботи по взаємодії торгової команди.
-розробка нової системи мотивації для торгового персоналу.
-схема впровадження програмного забезпечення для автоматизації роботи торгової команди.
-прорахунок та запуск нової лінійки продукції.

Керівник Київського регіонального відділу продажів

с 08.2019 по 03.2020 (7 месяцев)
ТОВ “ВП “ПОЛІСАН”, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Задача - виконання плану продажів, організація роботи РВП та його підрозділів, налагодження складської логістики, оцінка ефективності діючого персоналу та заміна при необхідності, оптимізація витрат РВП, підготовка та проведення переговорів з контрагентами, ведення касової дисципліни.

Результат:
- щомісячне перевиконання встановленого плану продажів по різним каналам збуту.
- заміна неефективного персоналу і налагодження системної роботи по напрямкам (торгівельні мережі, В2В, роздрібна та оптова торгівля, тендерні закупки).
- скорочення логістичних витрат шляхом перемаршрутизації.
- збільшення контрагентів та території покриття.
- розробка динамічної мотивації для торгового персоналу.

Керівник сектору супроводження продажів

с 09.2017 по 08.2019 (1 год 11 месяцев)
ТОВ “ВП “ПОЛІСАН”, Суми (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Задача - аналіз фінансового результату діяльності регіональних відділів продажу та подача пропозицій щодо збільшення прибутку та оптимізації витрат, автоматизація та систематизація процесів, оцінка ефективності роботи торгового персоналу та збільшення даних показників, супроводження адміністративно-господарської діяльності кожного регіонального відділу продажу, складання фінансового плану РВП.

Результат:
- зменшення статті витрат РВП “Логістика” через перерозподіл зон обслуговування відділами продажу.
- подача пропозицій із розрахунком доцільності відкриття 4 нових РВП для збільшення прибутку компанії (після розгляду пропозицій - відкрили 3 нових РВП).
- впровадження нової системи мотивації торгової команди, яка призвела до збільшення об'ємів продажу товарів та прибутку.
- розробка і впровадження програмного забезпечення для роботи торгового персоналу (мобільний додаток), який дозволив автоматизувати процеси взаємодії польових працівників та офісних, в режимі реального часу отримувати інформацію про товар, здійснювати задачі від відділу маркетингу та проводити взаєморозрахунки.
- розробка і впровадження функціоналу в базі даних 1С8, який допомагає генерувати необхідні звіти чи дані.
- впровадження систем контролю роботи торгового персоналу, які виявляють неефективний персонал та прогалини в системі мотивації.
- розробка і впровадження регламентів та інструкцій для систематизації процесів (по адміністративно-господарській діяльності, роботі із програмним забезпеченням, функціоналом 1С8 і т.д.).
- складання корректного фінансового плану РВП.

Помічник генерального директора

с 12.2016 по 08.2017 (8 месяцев)
ТОВ “ВП “ПОЛІСАН”, Суми (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Задача - присутність на всіх нарадах, конференціях, зборах з метою ведення протоколів із фіксацією поставлених задач; формування звітності та подання декларацій ФОП; огляд фінансової аналітики (курс валют, біржові котирування сировини, новини), контроль виконання поставлених задач.

Результат: виконання поставлених задач, подання пропозицій по вдосконаленню процесів роботи регіональних відділів продажу.

Образование

Українська академія банківської справи Національного банку України

Факультет “Економіка та підприємництво”, спеціальність “Фінанси та кредит”, Суми
Высшее, с 2010 по 2016 (6 лет)

Магістр

Дополнительное образование и сертификаты

LABA Стратегічний маркетинг

2021 рік

Знания и навыки

MS Excel MS PowerPoint MS Word Бітрікс24

Дополнительная информация

Сфера діяльності: розвиток бізнесу; фінансовий менеджмент;
управління персоналом; маркетинг; продажі (власна дистрибуція, торгівельні мережі, тендерні закупки, e-commerce, прямі продажі B2B); систематизація та автоматизація процесів; аналітика.

Знання та навички
- досвід роботи із великою кількістю співробітників (більше 1000 осіб в компанії та більше 70 у безпосередньому підпорядкуванні), підбору персоналу на різні позиції;
- робота із значним об'ємом даних, аналітикою. Підготовка пропозицій по результатам проведеного аналізу (фінансового результату роботи компанії, окремих аналітичних даних);
автоматизація процесів із використанням зовнішніх сервісів та розробкою власних;
- налагодження систем продажів по різним каналам збуту (дистрибуція товарів через регіональні відділи продажу, розміщення товарів у торговельних мережах країні, участь у тендерних закупках, просування товарів через платформи e-commerce; В2В торгівля);
- розробка систем мотивації для персоналу;
- проведення переговорів із успішним досягненням поставлених задач;
- розробка маркетингової стратегії, складання матриць та моделей, визначення конкурентних переваг, складання 4Р/7Р, визначення коефіцієнтів ефективності;
- ведення адміністративно-господарської діяльності;
- вміння швидко розрахувати декілька варіантів вирішення поставлених задач.

Особисті якості
Швидко навчаюсь, високі комунікабельні навички, багатофункціональна.
Повністю поглинаю у робочий процес і вивчаю роботу суміжних відділів. Ставлю за мету досягнення поставлених задач, принести користь організації, підвищити показники фінансового результату компанії своїми впровадженнями.
Важливо бути почутою. Вимоглива до себе та співробітників.
Мова - українська, англійська (A, B1)
Водійське посвідчення категорія В (досвід 12 років).
ПЗ: Word, Excel, 1C8, Агент Плюс, Бітрікс 24, KeyCRM

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: