Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 Файл

Дмитро

Директор з маркетингу

Возраст:
46 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 4 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Піддубний Дмитро Анатолійович

тел. 067 463 73 83 095 378 08 72
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

РЕЗЮМЕ

03.2023 по цей час Виконавчий комітет Бориспільської міської ради
Головний фахівець
⋅ напрямок стратегічного розвитку громади;

⋅ напрямок залучення зовнішніх інвестицій;

⋅ напрямок імплементації цифрових державних інструментів;

11.2021 по 06. 2022 ТОВ "Компанія Інпласт", тм «RainWay» тм «Giza» м. Київ.
Сегмент будівельних матеріалів, B2B, В2С
Директор департаменту маркетингу та реклами
⋅ Розробка стратегії розвитку компанії

⋅ Розробка маркетингової стратегії.

⋅ Розробка мотиваційної програми для споживача.

⋅ Розробка комунікаційної стратегії.

⋅ Розробка стратегії розвитку онлайн магазину.

⋅ Розробка стратегії диференціації асортименту.

08.2021 по 10.2021 ТОВ «Формакс», торгівельна мережа риболовних
супермаркетів "Flagman" м. Київ. Retail
Проектна робота
⋅ Аудит маркетингу мережі

⋅ Аудит он-лайн продаж

⋅ Розробка стратегії розвитку компанії

⋅ Розробка маркетингової стратегії

⋅ Розробка технології персоналізації мотивації споживачів

06.2018 по 07. 2021 ТОВ "Фомальгаут Полімін" м. Київ. Сегмент будівельних
матеріалів B2B
Директор департаменту маркетингу та реклами
⋅ Розробив та впровадив маркетингову стратегію, яка дозволила забезпечити стабільні показники
зростання бізнесу.
⋅ Розробив та впровадив комунікаційну стратегію бренда (посилання нижче на сторінці
портфоліо).
⋅ Розробив та впровадив унікальний інструмент для ринку B2B який дає можливість виплачувати
кешбек грошима безпосередньо на банківську картку кінцевого споживача, забезпечує пряму
комунікацію з ним, не застосовуючи ресурси дистрибуторів. Впровадження цього інструменту
забезпечило зростання об’єму продажів компанії на 113% за 11 місяців у сегменті
високомаржинальних продуктів та дозволило вирішити проблему негативного бекграунду
компанії.

⋅ Розробив мотиваційну програма для торгівельного персоналу партнерів та дистрибуторів.

⋅ Розробив та впровадив стратегію розвитку асортименту продукції (сухі будівельні суміші, рідкі
будівельні суміші).
⋅ Адаптував, провів ребрендинг та доповнив новими SKU асортимент продуктових лінійок під
вимоги європейських ринків. Реалізував маркетингову підтримку виходу на ринок ЕС.
⋅ Сегментував, адаптував, провів ребрендинг, та доповнив новими SKU асортимент продуктових
лінійок під канали продаж (DIY, дистрибуція, об’єктні продажі).
⋅ Перепозиціонував сприйняття бренду «POLIMIN» як глобального, інноваційного,
технологічного гравця ринку.
⋅ Систематизував маркетингові процеси за допомогою втілення CRM системи Бітрікс 24.

04.2016 по 06.2018 ТОВ "Спеції Прянощі України" B2B
Директор з розвитку бізнесу.
⋅ Розробив та впровадив маркетингову стратегію.

⋅ Розробив стратегію розвитку продуктових лінійок.

⋅ Керування корпоративними продажами.

⋅ Прямі продажі ключовим клієнтам.

⋅ Формування цінової політики.

⋅ Бюджетування.

⋅ Аналіз ринків та вивчення нових можливостей для бізнесу.
Під час роботи:
⋅ Організував роботу компанії «з нуля».

⋅ Досяг генерації стабільного прибутку компанією.

08.2015 – 02.2016 ТОВ «Вайт Хаус Менеджемент», м. Київ:
Керівник напрямку торгівельного маркетингу та брендингу ТОВ «Вайт Хаус Менеджмент»
(банківські послуги - Фідобанк, Евробанк; телекомунікації - MOSQUITO WiFi; електрона
комерція – MoneXy; страхування - ПАТ "ДЕКА ИНШУРЕНС"; міжнародна біржа
фрілансу "Proffstore").
⋅ Участь в розробці стратегічних планів розвитку компаній групи.
⋅ Участь в розробці складання та керування бюджетом маркетингу компаній групи.

⋅ Розробка, проведення, контроль ATL и BTL активностей компаній групи.

⋅ Забезпечення потреб маркетингу компаній в матеріально-технічних ресурсах, необхідних для
виконання завдань.
⋅ Забезпечення бізнес-процесу виробництва фізичних продуктів від моменту “ідеї” до моменту
випуску “готового продукту”.
⋅ Запровадження и проведення online тендерів на виготовлення продукції відповідно до вимог
компаній групи.
⋅ Співпраця з дизайн-студіями, 3D конструкторами, архітектурними бюро.

06.2013 – 06.2015 ПУАТ «ФІДОБАНК», м. Київ:
Керівник напрямку брендингу відділень та торгівельного маркетингу. ПУАТ «ФІДОБАНК».
⋅ Участь в розробці стратегічних планів розвитку банку.

⋅ Розробка, проведення, контроль ATL и BTL активностей банку.

⋅ Складання та керування бюджетом брендингу та торгівельного маркетингу.

⋅ Розробка трейдмаркетингової стратегії, бюджету просування та забезпечення продаж продуктів
банку.
⋅ Планування та забезпечення потреб маркетингу банку та мережі відділень банку в
матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання завдань.
⋅ Забезпечення бізнес-процесу виробництва фізичних продуктів від моменту “ідеї” до моменту
випуску “готового продукту”.
⋅ Постійний моніторинг роботи мережі відділень банку у відповідності до корпоративних
стандартів.
⋅ Створення, нарощування мережі, керування digital signage (зовнішня мережа відео вивісок,
внутрішня мережа відео моніторів) ресурсів банківської мережі.
⋅ Керування контентом digital signage, створення контенту відповідно до планів проведення ATL и
BTL активностей банку чи партнерів.
⋅ Запровадження и проведення online тендерів на виготовлення продукції відповідно до вимог
банку.
⋅ Проведення роздрібного аудиту банківської мережі.

⋅ Пошук та впровадження інноваційних рішень в напрямку стимулювання продажів.

⋅ Співпрацювання з дизайн – студіями, 3D конструкторами, архітектурними бюро.
Під час роботи:
⋅ Забезпечував проведення маркетингових активностей відповідно до маркетингової стратегії
банку, які дозволили залучити зовнішні фінанси до банку.
⋅ Успішно реалізована колаборація у вигляді залучення депозитів до банку від населення через
мережу відділень "Укрпошти". У колаборації були задіяні 1101 відділення "Укрпошти". На
момент реалізації проекту аналогічних заходів на ринку не було. Унікальність проекту в симбіозі
двох консервативних структур у вигляді комерційного банку та державного мережевого
підприємства.
⋅ Успішно реалізований проект поєднання банківського відділення та offline digital роздрібної
торговельної точки.
⋅ Реалізовано успішне виведення на ринок першої банківської prepaid картки на ринку з
використанням нестандартних для банку каналів продажу. Це дозволило залучити нову
аудиторію, та отримати додаткові фінансові ресурси.
⋅ Розробив та виготовив діючий прототип універсального цифрового робочого місця клієнта. На
момент створення аналогічних рішень не існувало.
⋅ Провів ребрендинг мережі відділень, які були придбані після виходу з ринку «ERSTEBANK»
(кількість відділень близько 150)
⋅ В залежності від завдань, які виконувались, кількість людей в підпорядкуванні коливалась від 9
до 120.

04.2007 – 08.2013 ТОВ «Національні Алкогольні Традиції»
Керівник відділу торгівельного маркетингу м. Київ : тм «Коблево», тм «Хлібний Дар», тм
«Перша Гільдія», тм «Козацька Рада», тм «Bon Vin», тм «Байка», тм «La Femme», тм
«Цельсій», тм «МОЯ», тм “Маренго», тм «Paloma», тм «Світ натуральних вин», тм «Carta
de vinos», тм «РАДА» тм «Перша Гільдія Grand».
Обов’язки:
⋅ Участь в розробці и реалізації стратегії розвитку, "виводу", ребрендингу брендів компанії.

⋅ Розробка, реалізація та контроль АTL и BTL активностей для каналів продаж.

⋅ Участь в розробці и реалізації PR активностей.

⋅ Навчання торгівельного персоналу та забезпечення його інструментарієм для роботи в каналах
продаж.
⋅ Планування та забезпечення маркетингу та виробництва матеріально-технічними ресурсами для
виконання бізнес задач.
⋅ Безпосередня участь в розробці нових продуктів, концепцій ребрендингу існуючих брендів, від
стадії «концепту» до стадії «на полиці»
⋅ Складання та керування бюджетом відділу.

⋅ Організація та проведення тендерів на виготовлення продукції відповідно до потреб компанії.

⋅ Проведення роздрібного аудиту з метою контролю представленості продукції компанії, а також
виявлення активностей конкурентів на ринку України.
⋅ Розробка и втілення нових рішень в області інструментів та механік для стимулювання
продажів.

04.2004 – 03.2007 ТОВ «Національні Алкогольні Традиції»,
Продакшн - менеджер відділу маркетингу м. Київ : тм «Коблево», тм «Хлібний Дар», тм
«Перша Гільдія», тм «Козацька Рада», тм «Bon Vin», тм «Байка», тм «La Femme», тм
«Цельсій», тм «МОЯ», тм “Маренго», тм «Paloma», тм «Світ натуральних вин», тм «Carta
de vinos», тм «РАДА» тм «Перша Гільдія Grand».
⋅ Досягнуто і утримувався результат: "Позиція №1" на алкогольному ринку України". Долучився
до компанії коли компанія займала 6 позицію в рейтингу.
⋅ Успішно забезпечив проведення всіх національних маркетингових активностей ATL, BTL, PR за
під час роботи.
⋅ Безпосередньо брав участь у виведенні на ринок 9 нових торгівельних марок компанії, а так же
проведенні ребрендингу 5 існуючих брендів.
⋅ Розроблені та адаптовані під українського споживача інструменти для роботи з каналами
продажу.
⋅ Розроблені та втілені механізми навчання торгівельних команд.

⋅ Розроблено та втілено механізм контроля представленості в роздрібній мережі.

⋅ Розроблено та втілено механізм виробництва та доставки МТР для потреб маркетингу в Китаї.

⋅ Розроблено та втілено механізм виробництва продуктів для Private label.
В залежності від завдань, які виконувались, кількість людей в підпорядкуванні коливалась від 7 до
60 людей.

03.2002 – 03.2004 ЗАТ «Алеф Виналь», м. Дніпропетровськ
Продакшн-менеджер відділу маркетингу ТМ «Золотая Амфора»,
ТМ «Клинков», ТМ «Соната», ТМ «Лоза Молдовы», ТМ «Жан Жак», ТМ «Helsinki».
⋅ Забезпечення потреб маркетингу групи в матеріально-технічних ресурсах задля виконання
маркетингової стратегії.
⋅ Успішно забезпечив проведення всіх національних маркетингових активностей ATL, BTL, PR
під час роботи.
⋅ Безпосередньо брав участь у виведенні на ринок 4 нових торгівельних марок компанії.

⋅ Розробив та адаптував під українського споживача інструменти для роботи з каналами продажів.

⋅ Керував бюджетом продакшн-функції маркетингового відділу компанії.

⋅ Співробітництво з дизайн-студіями.

Проектна робота:

08.2016 – 03.2020 Amazon trader
⋅ підбір асортименту трендових продуктів для магазину на market place Amazon US

⋅ випуск продукту Privat Label.

⋅ Логістика продукції з України на логістичні склади Amazon US.

⋅ Запуск власного online магазина на market place Amazon US.

⋅ Об’єднання спільноти прихильників бренду на майданчику Facebook з метою генерації продажів
у власного online магазина на market place Amazon US.
⋅ Генерація якісного трафіку на власного online магазин на market place Amazon US з
використанням цифрових інструментів (SEO, PPC, Facebook, партнерські програми)
⋅ Автоматизація процесів продаж

⋅ Автоматизація процесів контроля за активностями конкурентів

05.2016 – по цей час Brаnd консультант
GAS Familia&Nestville Distillery BGV s.r.o Slovakia виробники алкогольної продукції

09. 2016 – по цей час Brаnd консультант
ФОП САБАТОВИЧ РУСЛАН БОГДАНОВИЧ, (ТМ “МОГУТНІ КАРПАТИ”) виробники алкогольної
продукції

Професійні та інші навички
⋅ вільно українська та російська мови, базовий рівень англійської та и німецької мов;

⋅ сильні комунікаційні навички не залежно від статусу та сфери діяльності співрозмовника;

⋅ командний гравець, завжди закінчую розпочате;

⋅ сильні презентаційні навички;

⋅ навички у project management online та offline продуктах;

⋅ продвинутий користувач PC;

⋅ базові навички HTML, CSS;

⋅ широкий практичний досвід, отриманий на різноманітних ринках, який дозволяє знаходити
нестандартні рішення для вирішення задач.

Освіта
1993 - 1997 рік - Жовтоводський промисловий технікум ДНУ, спеціальність «Будівництво та
експлуатація будівель та споруд».
1997 - 2001 рік - Інститут підприємництва «Стратегія» диплом бакалавра,
спеціальність «Менеджмент організації».
2001-2002 год Інститут підприємництва «Стратегія» диплом спеціаліста,
спеціальність «Менеджмент організації», кваліфікація менеджер-економіст.

Додаткове навчання
- Цифровий маркетинг і електронна комерція від Google
- Get started with Jira
- OKR Certification: Leadership and Goal Setting

Додаткова інформація
⋅ Високі вимоги до систематизації та автоматизації процесів.

⋅ Постійно підвищую свій рівень професіоналізму та розширюю коло своїх знань.

⋅ Водійське посвідчення категорії «А», «В» (пробіг понад 800 000 км).

⋅ Хобі: читання, мотоцикл, риболовля, гра у футбол, конструювання з металу та дерева, 3DCP
(будівельний 3D-друк), виноробство, собаки.

Портфоліо
Піддубного Дмитра Анатолійовича

тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Співпраця з ТОВ «Фомальгаут Полімин»
Реалізована стратегія «Маркетинг 360°»
1. Побудована комунікаційна платформа «POLIMIN», яка дає можливість ефективно вести
комунікацію з усіма учасниками ринку як в В2В сегменті, так и з В2С клієнтами. Платформа
об’єднала в собі наступні інструменти:
⋅ Сторінка програми лояльності «POLIMIN CLUB UKRAINE»

⋅ Чат-боти програми лояльності В2С, реалізовані для месенджерів VIBER та Telegram

⋅ VIBER спільнота «POLIMIN CLUB UKRAINE» яка забезпечує підтримку прихильників та
клієнтів компанії.
⋅ Оновлений на 100 % сайт тм «POLIMIN»

⋅ Мультімовні чат-боти технічної підтримки тм «POLIMIN», реалізовані для месенджерів VIBER
и Telegram
⋅ Офіційна сторінка тм «POLIMIN» в Facebook

⋅ Офіційна сторінка тм «POLIMIN» в Instagram

⋅ Офіційний Youtube канал тм «POLIMIN»

2. Реалізована багатомовна лінійка продуктів ТМ «POLIMIN» для забезпечення експортних
продажів та забезпечення виробництва продукції на території ЕС.
3. Розроблена та частково реалізована лінійка високомаржинальних продуктів, яка дозволила
успішно зайняти частку одного з лідерів в сегменті преміальних клеїв та змінити сприйняття
українськими споживачами продукції ТМ «POLIMIN» як такої, що відповідає Європейським
нормативам якості. Єдиний український виробник будівельних сумішей продукція якого
виробляється в ЄС.
4. Розроблена та реалізована програма лояльності для споживачів В2С на території України з
можливістю масштабування на ринки EC. «POLIMIN CLUB UKRAINE» - унікальний для ринку
механізм мотивації, який забезпечив зростання продажів на акційну групу (високомаржинальних)
продуктів не менш, ніж на 50% щомісячно.
5. Розроблена та реалізована лінійка роздрібних продуктів під ТМ «POLIMIN», розроблений
механізм інтеграції в програму лояльності «POLIMIN CLUB UKRAINE»
6. Підготовлена к проведенню ребрендингу лінійки фарб під ТМ «POLIMIN», розроблений механізм
інтеграції в програму лояльності «POLIMIN CLUB UKRAINE».

Проект DOG PULLER CLUB US

⋅ Відкрито магазин в США на онлайн майданчику AMAZONE.COM

⋅ Підготовлений лістинг, зібрані позитивні фото/відео відгуки, які дозволили запустити онлайн
продажі на найбільшому світовому онлайн майданчику.
⋅ Налагоджена логістика на склади AMAZON в США

⋅ Побудована комунікаційна платформа, на базі офіцийної стороінки та спільноти у Facebook з
метою здійснення додаткової підтримки клієнтів, інформуванням про акції та генерації лідів з
зібраної аудиторії.

Співпрацювання з Фідо банком

⋅ Проведений повний ребрендинг банківської мережі, 180 відділень.

⋅ Реалізована перша в Україні повнорозмірна мережа вивісок - LED екранів, які
використовувалися як новий для ринку тип рекламного носія. В мережу були об’єднані 8 LED
екранів.
приклад 1 приклад 2
⋅ Був реалізований новий для ринку тип відділення: відділення банку – шоу рум. Симбіоз банку і
магазину побутової техніки.
⋅ Реалізована трейд-маркетингова стратегія для виведення на ринок першої в Україні банківської
платіжної prepaid картки «ШТУКА» посилання 1 посилання 2 посилання 3 посилання 4
посилання 5
⋅ Реалізований партнерський проект з продажу банківських депозитів «Фідобанк» у відділеннях
«Укрпошти» посилання 1 посилання 2
⋅ Супровід проекту: «Інтернет у Київському метро» зона відповідальності - брендинг, трейд
активності. посилання 1 посилання 2

Співпрацювання з Баядера груп

Реалізовані проекти:

⋅ Водка Цельсій - перша водка в космосі

⋅ Аеро прес-конференція водки «ЦЕЛЬСІЙ»

⋅ «Хлібний дар тобі справжньому» - розіграш автомобіля «HAMMER» посилання 1, посилання 2,
посилання 3
⋅ «5 квартир для сімейного щастя»

⋅ Свадьби від «Хлібного дару» в колаборації з «Русским радио» під назвою «Весільні свята».

⋅ Проект «Хлібного дару» в колаборація з «Русским радио» під назвою «Женим женатых»

На постійній основі консультую та супроводжую об’єкти індивідуального будівництва.
Реалізовано понад 10 об’єктів

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: