Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2023 Файл

Александр

Начальник службы безопасности

Возраст:
31 год
Город проживания:
Чугуев
Готов работать:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Скачилов Олександр Олександрович

Контактна інформація: Харківська область, м. Чугуїв, вул. Уланська 2, кв. 7, мобільний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
Мета: отримання гідної, престижної посади за напрямком служби безпеки або іншої посади в іншому напрямку з конкурентною оплатою праці.
Досвід роботи:
• дата надходження – 28.02.2014
• закінчення (міс. / рік) 03.06.2019
• найменування підприємства – Чугуївський ВП ГУНП в Харківській області
• назва вашої посади – слідчий слідчого відділу, начальник відділення слідчого відділу.
• функціональні обов'язки – дотримання законності, розслідування кримінальних проваджень різної кваліфікації, співпраця з населенням, керування відділенням (10 чоловік), співпраця з іншими державними та приватними службами, підприємствами, установами та організаціями.
• набуті навички, знання, вміння, досягнення: отримано досвід по керуванню підлеглими, працю з населення, находження спільного рішення питання, як з підлеглими так із громадськими особами та ін.

• дата надходження – 10.06.2020
• закінчення (міс. / рік) 27.04.2021
• найменування підприємства – Філя «Голден Кросс» ТОВ «Курганський бройлер»
• назва вашої посади – старший фахівець служби безпеки.
• функціональні обов'язки – Організовувати роботу служби, проводити моніторинг і аналіз ефективності організаційно-технічної, інженерної захисту підприємства та комерційної таємниці.
Проводити інструктаж нових співробітників з метою доведення до них вимог внутрішньо об'єктного режиму, правил внутрішнього трудового розпорядку, порядку вивозу / виносу з території підприємства товарно-матеріальних цінностей, захисту комерційної таємниці.
Організовувати і контролювати режим доступу до відомостей і робіт, що становлять комерційну таємницю підприємства, займатиметься питаннями інформаційної безпеки на підприємстві у взаємодії з відділом інформаційних технологій. Організовувати та контролювати внутрішньо об'єктовий пропускний режим, дотримання вимог режиму безпеки співробітниками та відвідувачами. Організовувати та вносити пропозиції щодо вдосконалення правових, організаційних, інженерно-технічних заходів з метою забезпечення комплексної безпеки підприємства.
Організовувати супровід особливо цінних ресурсів підприємства (грошових, товарно-матеріальних, інформаційних). Організовувати і супроводжувати роботи по лінії економічної безпеки підприємства. Проводити службові розслідування за фактами розголошення відомостей, що відносяться до комерційної таємниці, втрати документів, матеріальних цінностей та інших порушень безпеки. Брати участь в розробці нормативних документів підприємства з метою закріплення в них вимог щодо забезпечення безпеки підприємства (інструкції, положення, правила). Контролювати роботу відповідального співробітника з питань забезпечення охорони праці на підприємстві. Контролювати роботи відповідального співробітника з питань пожежної безпеки на підприємстві. Контролювати роботу відповідального співробітника з питання технічного контролю продукції, що випускається на виробництві рекламних конструкцій. Надавати керівництву підприємства щорічний звіт по роботі служби.
Виконувати доручення керівника Компанії, пов'язані з комерційно-виробничої і господарської діяльністю Компанії в межах своєї компетенції.
Раціонально і ефективно організовувати роботу на своєму робочому місці; знати і виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці та пожежної безпеки; дотримуватися правил безпечного поводження з обладнанням, комп'ютерною та організаційною технікою; виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, а також дотримуватися встановлених у Компанії бізнес-процеси і вимоги Системи менеджменту якості.
• набуті навички, знання, вміння, досягнення: отримано досвід по керуванню підлеглими, працю з населення, находження спільного рішення питання, як з підлеглими так із громадськими особами та ін
.
• дата надходження – 10.06.2021
• закінчення (міс. / рік) 24.02.2022
• найменування підприємства – Власний бізнес у сфері розваг, відкриття квест кімнати у стилі Хоррор. Вимушене закриття у зв’язку із ситуацією у країні.

Освіта:
• дата надходження – 30.08.2010
• закінчення (міс. / рік) – 28.02.2014
• назва навчального закладу – Харківській національний університет внутрішніх справ
• рівень освіти – бакалавр
• назва спеціальності – правознавство
Професійні навички та знання:
• досвід роботи з комп'ютером: операційна система Windows, програми (текстові редактори, електронні таблиці, графічні редактори, Microsoft Word, Microsoft Excel, 1-с). За необхідністю швидко навчаюсь, та можу розібратись з іншими програмами.
• володіння оргтехнікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, налаштування зазначеного обладнання.
• Водійське посвідчення категорії «В», досвід керування автотранспортом більше 8 років.
Знання мов:
• Українська та Російська мова (вільне володіння), Англійська мова на початковому рівні (зі словником).
Інше:
• Можливість відрядження – можливе
• Відношення до переїзду в інше місто - негативне
• Вік - 29
• Сімейний стан - одружений
• Наявність дітей – не має
• Наявність водійських прав – категорія «В»
• Наявність автомобіля – Kia Sorento, 2.5 tdi
• Наявність шкідливих звичок – не має
• Риси характеру – комунікабельність, скромність, старанність, рішучість, чесність, адаптивність, доброта, порядність, активність, оптимізм і позитивне мислення. А також маю лідерські якості.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: