Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 мая 2023 Файл

Наталія

Юрист, державний службовець, керівник

Возраст:
34 года
Город:
Жашков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Р Е З Ю М Е

В о л о ш и н аН а т а л і я
32 роки

Контакти:

тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

(месенджери – Вайбер, Телеграм) e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Місце проживання: Київська область, м. Ірпінь (готова до переїзду)

МЕТА РЕЗЮМЕ – відклик на розміщену пропозицію по роботі (вакансію).

Очікуваний рівень заробітної плати – від 12000 грн.
ДОСВІД РОБОТИ:
близько 1-го року юридичної практики; більше 1-го року досвід асистента/помічника; 2 роки у сфері державного сервісу; в «декреті» протягом 3-х років у вільний час здійснювала юридичне консультування онлайн, підробітки та т.і.; вела бізнес-проекти «на дому».

Далі надається детальний опис виконуваних обов’язків та функцій, ключові компетентності по кожному досвіду роботи.
Посада/функціїМісце роботиНапрямок роботи, сфераПеріод роботи
home business,
бізнес-проекти
«на дому»
Сфери:
Домашня кулінарія;
Аеродизайн.
Інтернет-торгівля, handmade, робота на себе «на дому»
[ 02.2020- (…) ]
створення та ведення груп у Вайбер, профілів у Фейсбук, Інстаграм;
створення контента та наповнення торгових сайтів;
створення і копірайтинг рекламних та мотиваційних текстів;
ведення обліку запасів товару та матеріалів (внутрішній облік та відповідні розділи сайтів);
приймання, обробка та закриття замовлень товару (в телефонному режимі, через Вайбер/Дірект);
формування замовлень матеріалу (сировини) у постачальників;
безпосереднє виробництво продукції на виконання замовлень клієнтів;
опрацювання логістики доставки замовлень;
зворотній зв’язок по виконаних замовленнях.
Головний спеціаліст відділу обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці
Управління праці та соціального захисту населення Ірпінської міської ради
Державна сфера[ 08.2018- 01.2020 ]

прийом громадян, розгляд звернень, листів, скарг громадян. Прийом документів від громадян для виконання функцій відділу. Надання правових висновків та консультацій з вказаних питань;
формування та ведення справ по громадянам, які перебувають на обліку відділу;
підготовка та проведення комісій щодо встановлення, зміни, позбавлення пільгових і особливих статусів, надання компенсацій, забезпечення житлом, матеріальною допомогою та ін. Надання правових висновків та консультацій з вказаних питань;
контактування та співробітництво з органами, установами, підприємствами, організація та контроль виконання ними соціально-економічних заходів щодо громадян, звітування щодо виконання. Укладання відповідних договорів, контроль їх виконання;

Перебувала у декретній відпустці, у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею 3 років, далі доглядала за дитиною у зв’язку з відсутністю місць у ЗДО.
У вільний час були підробітки, мережевий маркетинг, інтернет торгівля (міні-проекти), консультування онлайн з правових питань.
[03.2015-08.2018]

1. Асистент керівника/секретар - 40%;
2. помічник юриста
- 35%;
3. Помічник менеджера з транспортної логістики – 25%. Обов’язки вказані від основних, актуальніших до побічних та давніших
1.
ГРУПА КОМПАНІЙ
«ЕКСІМАГРОКОМ», ТМ ВОЛІЯ, м.Київ
Агропромислова група компаній. Виробництво та оптова торгівля рослинною олією та жирами; будівництво виробничих потужностей; вантажні перевезення
[05.2013–02.2015]
організація та забезпечення роботи структурних підрозділів компанії, робочого місця керівника;
контроль виконання наказів, розпоряджень і доручень керівника компанії;
прийом і перевірка документів, переданих на підпис керівника, редагування та узгодження таких документів із керівником компанії та відповідальними співробітниками;
організація та забезпечення участі у нарадах, переговорах, ділових зустрічах, спеціальних прийомах;
організація прийому відвідувачів офісу, забезпечення телефонної комунікації керівника компанії;
контактування із фізичними та юридичними особами, із контрагентами компанії, державними органами, з інших питань у справах керівника компанії;
виконання доручень керівника компанії;
виконання кадрової роботи;
організація відряджень керівника компанії;
організація діловодства компанії, адміністрування кореспонденції компанії та керівника;
2.
договірна робота – розробка проектів договорів, здійснення правової експертизи сторонніх договорів, проведення переговори з контрагентами, супроводження укладання, внесення змін, розірвання договорів, консультування з питань договірних відносин;
розробка та забезпечення виконання внутрішніх розпорядчих документів підприємства (протоколи зборів, накази, положення тощо);
підготовка різноманітних документів правового та комерційного характеру;
робота із претензійними вимогами, рекламаціями;
виконання доручень юриста компанії;
3.
забезпечення організації транспортних перевезень по Україні, країнам СНД та Європи;
складання та контроль дотримання транспортних маршрутів;
забезпечення документів для виконання транспортних перевезень;
договірна робота із контрагентами;
представлення інтересів транспортного відділу компанії у співпраці із фізичними особами, підприємствами, установами, організаціями, із контролюючими органами;
аналіз законодавства та надання консультацій з питань діяльності транспортного відділу компанії.
ЮрисконсультУправління державної
казначейської служби України у м. Ірпінь
ведення договірної роботи;
досудове врегулювання спорів;
підготовка претензій;
організація документообігу;
моніторинг законодавства;
консультування з правових питань.
Державна сфера[08.2012–03.2013]

Помічник нотаріусаІрпінська міська
державна нотаріальна контора
нотаріальна діяльність[01.2012–03.2012]
надання нотаріальних послуг клієнтам, підготовка документів;
ведення нотаріального архіву;
робота з електронними реєстрами Мін'юсту;
виїзди за дорученням нотаріуса для підготовки документів та нотаріальних дій у клієнтів;
розроблення та забезпечення виконання внутрішніх документів;
договірна робота – розробка проектів договорів, правова експертиза сторонніх договорів, переговори з клієнтами, супроводження укладання, внесення змін, розірвання договорів, консультування з питань договірних правовідносин;
підготовка різноманітних документів правового характеру;
супроводження правочинів з купівлі-продажу, оренди нерухомого майна, в тому числі, комерційного.

Секретар судового засідання (під час навчання)
Гайсинський районний суд Вінницької області
судова влада[05.2011- 07.2011]
виконання обов'язків секретаря судового засідання.

Рекомендації та контакти попередніх роботодавців (безпосередніх керівників) повідомляю за запитом (після попередньої співбесіди).
ОСВІТА: 2007–2012: Національний університет державної податкової служби України, м. Ірпінь, Київська обл. Юридичний факультет. Спеціальність «Правознавство». Здобула кваліфікаційний рівень – магістр права.

КЛЮЧОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ: порядність, цілеспрямованість, наполегливість, комунікабельність, самокритичність, здатність швидко навчатись та засвоювати інформацію.

ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ:
Користування ПК, інтернет-ресурсами, офісними та іншими комп’ютерними програмами, поштовими клієнтами, правовими електронними системами, державними електронними порталами та реєстрами; досвід роботи із специфічним програмним забезпеченням державних установ;
Досвідчений користувач соціальних мереж, в тому числі, у комерційному застосуванні;
Вільне володіння українською (рідна), російською мовами;
Англійська мова – Intermediate, польська мова – ускладнений початковий рівень;
Водійське посвідчення категорії «В».

ІНШЕ: Сімейний стан - незаміжня; є дитина 7 років.
Без шкідливих звичок. З можливістю переїзду по Україні. Питання відряджень готова обговорювати.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: